Geen idee... ik weet alleen dat ze van citroensap lichter van kleur worden. Weet niet of donkerder wel kan...
Oh sorry!! Je bent een jongen ik zou het eigenlijk niet weten, scheren voor 1xtje? dan komen de haren ook donkerder trug.
Maar er is toch niks mis met blonde haren op je benen bij jongens? Ik ken genoeg jongens die dat hebben hoor niks mis mee!
Ik vind lichtere (ook bij jongens) mooier dan hele donkere haren...
Maar om je vraag te beantwoorden: nog nooit gehoord van een middel dat je haar donkerder maakt. Helaas.
Sonic schreef op 21-07-2003 @ 21:21: Is het echt zo dat ze na een keer scheren donkerder terug komen??
ga ik dat wel een keer proberen.
Word dan wel na de zomer.
Ik geef je geen kans, ze komen niet donkerder terug. De structuur van je lichaamshaar en ook de kleur veranderen in je puberteit (grofweg van je 12de tot je 22ste) grondig. Als je scheert kan het dus lijken dat ze donkerder terug komen, maar in feite zouden ze toch al donkerder worden.
Van scheren worden ze niet donkerder.. ze lijken wel stugger omdat ze allemaal ineens met een scherp nieuw puntje terug komen.