Oke, ik heb lang nagedacht om deze topic te openen, mede dankzij het feit dat zei en haar vrienden nog al veel actief zijn op het internet en ik niet weet of zei hier iets van leest.
Ik had een meisje ontmoet in een disco, mee gedanst en vond haar ook knap en aardig. Later op het internet mee gechat, ging allemaal wel leuk, en ik dacht dat ik wel toe was aan weer verkering met een meisje. Eerste keer dat ik haar weer had ontmoet zijn we verder gegaan dan zoenen, zei wou het zelf ook, en alles ging goed en het was leuk. Maar toen ze weg was stuurde ze een smsje dat het allemaal te snel ging en dat ze daar nog al geschrokken van was, daarover gepraat en alles was weer goed, we hadden elkaar weer een paar keer gezien en toen hebben we niks gedaan. Maar ondertussen begon ik steeds te twijvelen aan of ik wel verkering wou en ik geloofde haar ook niet meer, steeds had ze het te druk, op msn reageerd ze niet of heel langzaam, tegenover haar anderen zegt ze niks over mij, zegt niet dat ze me leuk vind enz. Terwijl ze tegen mij zegt dat ze van me houd en dat ze verliefd op me is.
Zelf denk ik dat ik wel enigsinds verlieft op haar ben maar ik had verschrikkelijke twijvels omdat ze nogal op mijn ex lijkt, uiterlijk en innerlijk.
Toen opeens uit het niets komt er een smsje waar ze me helemaal in uitscheld, en niet zo'n klein beetje ook, maar er stond geen naam onder en ik wist dus niet dat het van haar kwam (niet van haar telefoon kwamen ze), toen een tweede smsje en daarin stond haar naam dus ik helemaal link en wist niet wat ik fout had gedaan.
Ik online komen, blijkt dat ik tegen mijn beste vriend verteld te hebben wat we hadden gedaan en hij had het dus aan haar gevraagd of het waar was. Zei boos en zei waarom ik het niet gewoon bij mezelf kan houden en aan de hele wereld vertel?
Nou omdat ik geen zin had in gezeik heb ik me excuses aan geboden. Nog geen 2 dagen later zegt ze tegen me dat ze met een ander gezoend had, tot mijn verbazing verwachte ik het al en was ik niet echt boos, alleen teleurgesteld.
We hadden besloten elkaar nog een keer te ontmoeten zonder enige verplichtingen, nou alles leuk, daarna nog 2 keer gezien.
Nou hoor ik in eens 2 dagen helemaal niks van haar, de laatste keer dat ik iets hoorde was alles goed, ze hield van me blablabla.
Ik wilde het dus met haar over ons hebben omdat mijn twijvels te groot werden over haar en ik wou een eind maken aan mijn onzekerheid.
Maar nu heeft ze me geblokkeerd op msn en via een ander forum staat er ergens.
'Ik wil niks met je te maken hebben, sorry dat het zo moet Roel'
Ik snap er niet veel van en vind dit dus totaal geen stijl
|