Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 21:57
Demiurge
Demiurge is offline
Oke, ik heb lang nagedacht om deze topic te openen, mede dankzij het feit dat zei en haar vrienden nog al veel actief zijn op het internet en ik niet weet of zei hier iets van leest.

Ik had een meisje ontmoet in een disco, mee gedanst en vond haar ook knap en aardig. Later op het internet mee gechat, ging allemaal wel leuk, en ik dacht dat ik wel toe was aan weer verkering met een meisje. Eerste keer dat ik haar weer had ontmoet zijn we verder gegaan dan zoenen, zei wou het zelf ook, en alles ging goed en het was leuk. Maar toen ze weg was stuurde ze een smsje dat het allemaal te snel ging en dat ze daar nog al geschrokken van was, daarover gepraat en alles was weer goed, we hadden elkaar weer een paar keer gezien en toen hebben we niks gedaan. Maar ondertussen begon ik steeds te twijvelen aan of ik wel verkering wou en ik geloofde haar ook niet meer, steeds had ze het te druk, op msn reageerd ze niet of heel langzaam, tegenover haar anderen zegt ze niks over mij, zegt niet dat ze me leuk vind enz. Terwijl ze tegen mij zegt dat ze van me houd en dat ze verliefd op me is.
Zelf denk ik dat ik wel enigsinds verlieft op haar ben maar ik had verschrikkelijke twijvels omdat ze nogal op mijn ex lijkt, uiterlijk en innerlijk.
Toen opeens uit het niets komt er een smsje waar ze me helemaal in uitscheld, en niet zo'n klein beetje ook, maar er stond geen naam onder en ik wist dus niet dat het van haar kwam (niet van haar telefoon kwamen ze), toen een tweede smsje en daarin stond haar naam dus ik helemaal link en wist niet wat ik fout had gedaan.
Ik online komen, blijkt dat ik tegen mijn beste vriend verteld te hebben wat we hadden gedaan en hij had het dus aan haar gevraagd of het waar was. Zei boos en zei waarom ik het niet gewoon bij mezelf kan houden en aan de hele wereld vertel?
Nou omdat ik geen zin had in gezeik heb ik me excuses aan geboden. Nog geen 2 dagen later zegt ze tegen me dat ze met een ander gezoend had, tot mijn verbazing verwachte ik het al en was ik niet echt boos, alleen teleurgesteld.
We hadden besloten elkaar nog een keer te ontmoeten zonder enige verplichtingen, nou alles leuk, daarna nog 2 keer gezien.
Nou hoor ik in eens 2 dagen helemaal niks van haar, de laatste keer dat ik iets hoorde was alles goed, ze hield van me blablabla.

Ik wilde het dus met haar over ons hebben omdat mijn twijvels te groot werden over haar en ik wou een eind maken aan mijn onzekerheid.
Maar nu heeft ze me geblokkeerd op msn en via een ander forum staat er ergens.

'Ik wil niks met je te maken hebben, sorry dat het zo moet Roel'

Ik snap er niet veel van en vind dit dus totaal geen stijl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 22:06
Warsocket
Warsocket is offline
zet je eroverheen want deze vrouw is jouw niet waard

zoek iemand die je normaal behandeld en je in je waarde laat

*dat is mijn gratis advies*
Oud 22-07-2003, 22:16
WispereR
WispereR is offline
Dit vind ik idd geen stijl van haar. Ze had teminste normaal tegen jou kunnen zeggen dat ze je niet meer wilde zien. En dan nog is ze jou een rede verschuldigd. Als je echt over haar heen wilt komen kun je die alsnog gaan halen, dit keer niet over msn maar confronteer haar er gewoon mee.
Maar het lijkt me een beter plan om haar gewoon te vergeten, ze wil je duidelijk niet uitleggen wat er aan de hand is,.. met vragen blijf je toch zitten. En wat moet je met iemand die te laf is om ook maar de confrontatie over msn(!) aantegaan. "ze is je niet waard" zou ik zeggen,.. succes!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Volgens mij is het grootste deel van m'n mening al hierboven verkondigd. Ik ben bang voor je dat ze met jou een stap heeft gezet, die is verkeerd gevallen en nu wil ze er niet meer over praten of aan terugdenken. Waarschijnlijk heeft ze misschien ook wel zoiets van: nou ik die stap heb gezet kan ik met hem niet meer terug. Maar dat wil ze dus wel, daarom is ze bang geworden en durft ze jou niet meer onder ogen te komen. Ik ben bang dat hier niks aan te doen valt. Je zult haar moeten proberen te vergeten en zelf ook verder gaan met je eigen leven.
Oud 23-07-2003, 08:26
Demiurge
Demiurge is offline
Nou stuurt ze ook nog is 3 smsjes waarin ze me uitscheld, omdat ik het niet kon hebben dat ze het zo doet??!
Vind je het gek zeg...

Ik kom ook al tot de zelfde conclussie als jullie, gewoon niet meer aan denken en vergeten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:21
Vevay
Wat triest zeg, kinderachtig van haar.

Gewoon vergeten, zij is jou absoluut niet waard. Gewoon een ander leuk meisje zoeken, een die je wel respecteerd en je niet als een stuk stront behandeld.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:27
PardonMe
PardonMe is offline
gosh, wat een vaag kind zeg!
Als ze boos is, laat haar dan in ieder geval duidelijk zijn waarom ze precies boos is enzo.. Geen wonder dat je er geen bal van snapt..

Het is in ieder geval wel duidelijk dat je niet langer achter haar aan moet gaan, wacht gewoon tot je een andere leuke meid tegen komt die je wel waard is!

Eerst zeggen dat je van iemand houdt en vervolgens alle contact blokken.. Niet echt normaal lijkt me..
Ik weet natuurlijk niet hoe het van haar kant zit, maar het komt me zo nogal vreemd voor, maar als ze nu toch al weer met andere jongens aan het zoenen is; control-alt-delete.
Oud 23-07-2003, 18:02
oneMen
oneMen is offline
wat een KUTHOER! (op zn hans teeuwens...)

She's an easy lover.. lalalala

ga weg van dat meisje, get over it, des te verder je gaat, des te dieper je in de stront zakt.
Tenminste, heb ik meegemaakt dan. (Je had veel verder moeten gaan en het aan iedereen moeten vertellen)
Oud 23-07-2003, 22:32
MissMorena
MissMorena is offline
bah kinderachtig ik snap niet dat een mens zo laag kan zijn...
laat der lekker gaan en ga verder waar je gebleven was voordat je der leerde kennen..
eerst nog blablabla ik houd van je zeggen en dan tenslotte je uitschelden...vaagheid
zoek lekker een ander
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:34
Faery
Faery is offline
Ja's kut dat je ook Roel heet dus.
Oud 23-07-2003, 22:34
Verwijderd
Twijfels is toch echt met een F en niet met een V.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:51
Demiurge
Demiurge is offline
sorry nare man....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten