Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 17:38
Maddan
Maddan is offline
tja, sinds een paar weken mogen de ouders van me vriendin me in eens niet meer..

ze vinden mij te slijmerig, ik geef te veel kadotjes, ik ben te soft, en ik zou haar niet met rust kunnen laten

nou zijn me vriendin het ik met dit alles niet eens.. maar haar ouders blijven maar op haar inpraten en daar word ze echt niet gelukkig van, en ik ook niet.. ik wil niet dat het kapot gaat tussen ons door haar ouders..

iemand tips??
Oud 26-07-2003, 17:55
Cinamon
Cinamon is offline
Klinkt stom, maar niks van aan trekken?
Lijkt me toch het beste...
Ik bedoel, ik heb het zelf ook.. Maar ja dat of bewijzen dat het niet zo is en laten zien dat het niet zo is?
Oud 26-07-2003, 17:56
Órelindë
Órelindë is offline
Ik ben bang dat er helaas weinig is wat je kan doen. Misschien kan je een keertje met de ouders van je vriendin rond de tafel gaan zitten, en vragen wat er nou precíes is. Leg uit dat je je vriendin gewoon lief en bijzonder vindt en dat je haar graag kadootjes geeft.

Jij bent zoals je bent, daar kan niemand wat aan doen. En je vriendin vind je nog evengoed lief, dus probeer het een beetje te negeren, ookal is het heel erg frustrerend en lastig. Succes!
Oud 26-07-2003, 18:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou eens met die ouders gaan praten en vragen wat er precies gebeurd is waarom ze ineens zo anders over je denken. Maak ze dan duidelijk dat je niets vreemds van plan bent, en gewoon alleen maar heel veel om haar geeft...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:40
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zou gewoon vragen hoe dat komt.... en als ze geen antwoord weten dan zou ik zoiets hebben van he.... en als je vriendin er neit gelukig van word kan ze ook zeggen wille jullie dak ongelukig word ofso... ja tog
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:32
LilDushi
LilDushi is offline
hmmm moeilijke situatie......
maar je houdt egt van dr en sei ook van haar... je wilt gewoon graag bij dr sijn en geeft dr graag kado'sz dusz misskien dat die oudersz jaloersz zijn..? Ney maar ik bedoel ga gewoon met zijn 2en met die oudersz praten..seg dat je dr erg mag en je stapel op dr bent, en je dr dang ook vaak wilt sien en dr graag kado'sz wilt geven...en vraag se ook wrom se er dang sjo moeilijk over moeten doeng en je een slijmbal or whatever vinde..? want t isz alleen maar uit pure liefde wat jullie doeng
ga sjo door en suc6 verder
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:37
Verwijderd
Als zij jouw gedrag op prijs stelt, gewoon tegen die ouders zeggen dat ze op moeten flikkeren (in het echt wel even in iets tactischer bewoordingen verpakken).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 10:03
Verwijderd
ze mogen blij wezen dat je voorzichtig bent met hun dochter en dr goed behandelt. laat ze zeuren, blijf doen wat je wil. ze zien vanzelf wel dat ze jou toch niet kunnen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 10:22
Verwijderd
Keer met die ouders praten
Ik zou dus wel actie ondernemen want voor hetzelfde geld laat je vriendin zich op een gegeven moment op zich in praten en gaat ze er zelfs in geloven..

Dus gewoon een keer goed praten en vragen wat er precies dwars zit
Ze moeten blij zijn dat je zo lief voor d'r bent
Dus verander vooral niets aan je gedrag!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:09
The0
The0 is offline
Waar bemoeien die ouders zich mee? Dat meisje is minimaal 16 (tenminste, dat gok ik omdat jij 19 bent), en weet dus echt wel wat goed voor haar is.

Praten met die ouders I'd say.
Oud 27-07-2003, 11:51
Verwijderd
Het is jullie relatie, en niet die van haar ouders.
Misschien moet zij dat ook ns zeggen tegen dr ouders?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:56
BelleRosé
BelleRosé is offline
Hoe oud is je vriendin?
Kbedoel maar, jij bent 19, van je ouders los. Maar misschien is ze 15 ofzo en maken der ouders zich zorgen over haar, en willen ze haar niet lossen of zomaar wegduwen naar jou. Moest ze 18zijn, zou het een idioot probleem zijn, want dan hebben haar ouders "niets" meer over haar te zeggen...

En voor de rest: rond de tafel gaan zitten (tenminste als ze redelijke ouders heeft)
Oud 27-07-2003, 20:07
Maddan
Maddan is offline
hehe ze is ook 15, ze laat haar opuders dus ook makkelijker op haar inpraten als een ouder iemand..
Oud 27-07-2003, 23:27
Verwijderd
Zijn ze jaloers ofzo?

Als jullie allebei op de roeswolk zitten, vind ik het prima.
En als jullie al wat langer hebben, heeft ze het goed getroffen met je..

ik wil ook cadeautjes. *kijkt hebberig*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 02:48
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 26-07-2003 @ 21:32:
hmmm moeilijke situatie......
maar je houdt egt van dr en sei ook van haar... je wilt gewoon graag bij dr sijn en geeft dr graag kado'sz dusz misskien dat die oudersz jaloersz zijn..? Ney maar ik bedoel ga gewoon met zijn 2en met die oudersz praten..seg dat je dr erg mag en je stapel op dr bent, en je dr dang ook vaak wilt sien en dr graag kado'sz wilt geven...en vraag se ook wrom se er dang sjo moeilijk over moeten doeng en je een slijmbal or whatever vinde..? want t isz alleen maar uit pure liefde wat jullie doeng
ga sjo door en suc6 verder
jeetje moet je niet ontzettend goed nadenken al je aan t typen bent? *vermoeiend*
Oud 28-07-2003, 09:35
damaetas
damaetas is offline
je vriendin kan toch ff duidelijk tegen hen zeggen dat ze helemaal niet gediend is van zo'n gezaag en dat ze haar erover met rust moeten laten!
Oud 28-07-2003, 10:26
BelleRosé
BelleRosé is offline
Zijn vriendin is 15 -niet slecht bedoelt, jullie relatie zal wel prachtig zijn- maar op die leeftijd zijn ouders niet echt zo vriendelijk om hun dochter "uit handen te geven" en zeker niet aan iemand van 19... -denk ik-

Ze zullen misschien angst hebben dat ze haar studies vergooit of domme dingen gaat doen omwille van jou...

*weet ik veel, ik ben geen ouder*
Oud 28-07-2003, 10:27
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Maddan schreef op 26-07-2003 @ 18:38:
tja, sinds een paar weken mogen de ouders van me vriendin me in eens niet meer..

ze vinden mij te slijmerig, ik geef te veel kadotjes, ik ben te soft, en ik zou haar niet met rust kunnen laten

nou zijn me vriendin het ik met dit alles niet eens.. maar haar ouders blijven maar op haar inpraten en daar word ze echt niet gelukkig van, en ik ook niet.. ik wil niet dat het kapot gaat tussen ons door haar ouders..

iemand tips??
Ach ja, bij mij is het andersom. Mijn ouders zeuren, en ik heb scheit aan ze.
Reageren

Regels voor berichten