Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wil je nu een koekje?
|
That's me in the corner
That's me in the spotlight Losing my religion Trying to keep up with you And I don't know if I can do it Oh no I've said too much I haven't said enough I thought that I heard you laughing I thought that I heard you sing I think I thought I saw you try.....
|
![]() |
Nou voor iedereen die ze wel goed vind: kijk even op mijn homepage via mijn profiel. Het is een nederlandstalige site met veel nederlandse en belgische fans op het forum. wordt je lid van het forum dan houden we je ook automatisch op de hoogte van het laatste nieuws rond de band
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kende er niet echt veel liedjes van,alleen Losing my religion,Drive,Everybody Hurts en The One I Love.Op Werchter ging ik normaal naar Buscemi zien tijdens REM omdat die te zalig zijn,maar ze hebben mij overtuigd om naar REM te gaan zien en ik vond ze super!Echt,geweldig.Ik heb thuis rap een paar cd's van mijn ouders gepikt,en ze hebben echt prachtige nummers,veel meer dan die ik al kende.
|
![]() |
zeer grote fan. favoriete band zo ongeveer.
lifes rich pageant document green new adventures in hifi up *HEART*. en de andere 7 ook ja. hehe en ik heb laatst een 2CD christmas singles bootleg gekocht, die is fucking cool. ik heb ze op werchter eindelijk gezien. zo zo goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De best of CD gaat heten: In Time, The Best Of R.E.M. 1988-2003 en zal op 27 Oktober in de winkel liggen. Op dit album komen ook twee nieuwe nummers, Bad Day en Animal die tijdens de tour ook al gespeeld werden. Bad Day zal op single verschijnen voor het Best Of album komt. In 2004 verschijnt het volgende studio album dat volgens gitarist Peter Buck het best werk bevat dat ze ooit hebben geschreven. Dit is het nieuw artwork van de best of: ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
Lifestyle |
Het Lifestyle spel topic. Stevill | 138 | 25-08-2004 15:01 | |
Vrije tijd |
stadionliederen diamondvoodoo | 25 | 04-01-2004 15:59 | |
Software & Hardware |
[Major Fuckups] De geweldige blunders in de Wondere Wereld der Hardware Verwijderd | 53 | 19-08-2003 18:28 | |
Vrije tijd |
Ajax - Arsenal -- CL !!!! G.T.C. | 137 | 01-03-2003 11:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 |