Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 19:51
Órelindë
Órelindë is offline
Haj mensen!

Kheb nogal een probleempje. Zal het ff kort proberen uit te leggen: Paar jaar geleden werd ik verliefd op een jongen, we kregen na een jaar van vriendschap verkering, is een maand uitgeweest na 4 maanden samen (ging vanalles niet goed, was zelf depri enz) toen weer aan. Toen kreeg hij op een avond ruzie met mijn moeder, hij mocht niet meer bij ons naar binnen, geen gebel enz (was fikse ruzie overigens). We hielden het aan totaan zaterdag, ik heb het uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd dacht te zijn... Ofzo. *Zie nu meer opties; angst, verdriet, pijn...* Mijn moeder is namelijk alleen, vind het moeilijk haar pijn met mijn verkering te doen..

Nu voel ik me alleen nog maar meer in de war, sinds het uit is. Wil wel steeds naar hem toe. We besloten vrienden te blijven... Dat gaat verder prima. Maar kweet niet zo goed wat ik voel. Is dr iemand die mij nmisschien een klein handje kan helpen?
Alvast bedankt!
Oud 23-07-2003, 21:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Kun je er niet met je moeder over praten? Het gaat tenslotte om jou vriendje en jou toekomst. Daar heeft je moeder eigenlijk niets mee te maken... Het kan natuurlijk zijn dat die 2 elkaar niet zo liggen, maar dan moet zowel zij als je vriendje daar rekening mee houden. Het verbieden van een relatie heeft waarschijnlijk al helemaal niet het gewenste effect, want daar ga jij je alleen maar nog rotter van voelen.

Als je gewoon eens uit probeert te leggen aan je moeder waarom jij die jongen zo leuk vindt, en waarom jij eigenlijk toch wel graag met hem verder wil, dan kan je moeder ook vertellen wat zij op haar hart heeft. Toch moet je haar wel duidelijk laten merken dat zij het niet is die bepaald welke vriendjes jij mag hebben, alleen dat je haar zeker niet wil kwetsen!

Misschien ook een goed idee om er nog eens met die jongen over te praten. Wie weet kunnen hij en je moeder een keertje samen om de tafel gaan zitten om de ruzie uit te praten. Ik kan met niet voorstellen dat het zo erg was, dat je moeder/vriend dat niet willen... Niets is toch fijner dan een onenigheid uit de weg te helpen?

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:22
Faery
Faery is offline
Mm. Zoek je troost in drank .
Oud 23-07-2003, 22:24
AtHell
AtHell is offline
Sissy-boy, wie doet dat nou nog ?

Ik stel crack voor, er is níets beter dan vreemde pijpen voor je volgende shot .
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 23-07-2003 @ 23:22:
Mm. Zoek je troost in drank .
Of in de het leven van een meisje van plezier
Met citaat reageren
Faery
Faery is offline
I used to suck dick for coke, man! Have you ever sucked dick for marihuana?

.
Oud 23-07-2003, 22:25
Verwijderd
Uit South Park 'drugs are bad mmmkay'

Homeless on the streets giving handjobs for crack
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:26
AtHell
AtHell is offline
Drugs are bad, so.. don't do drugs, Hmmm Okey ?
Oud 23-07-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 23-07-2003 @ 23:26:
Drugs are bad, so.. don't do drugs, Hmmm Okey ?
wel dus
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 06:59
Bloompje
Bloompje is offline
keej lekkah serieus hier

euhm ik weet natuurlijk niet wat er precies tussen je vriendje en je moeder is gebeurd, maar misschien kan je je vriend zo ver krijgen dat hij zijn excuses aan je moeder aanbied?
Oud 24-07-2003, 10:35
Órelindë
Órelindë is offline
wat een geweldige reacties allemaal...
Kom er wel uit ja..!
Reageren

Regels voor berichten