Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja, dat kan wel en zou ook logischer zijn maar nee, omdat ik dan weer offtopic ben, als er tenminste een aantal mensen reageren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar volgens mij is het logischer om het gewoon in dat topic te vragen.. en volgens mij krijg je in dat topic meer reacties dan hier.., want ja, iedereen die daar reageerd, die leest dat topic vast ook wel, maar DK misschien niet En zo offtopic is het niet, volgens mij.. want je vraagt of mensen er ook echt iets aan hebben, aan dat topic, en sja, dat past beter in dat topic zelf, dan in een ander topic, op een ander deelfora.. |
![]() |
|
Hai Wen, ik merk ook dat t meer verhaaltjes worden van wat er die dag nog allemaal gaat gebeuren en hoe gezellig t wel was die ene film met die en die te bekijken...
Ikzelf doe hier ook aan mee... Ik moet zeggen dat t alleen goed helpt als ik me down voel...Maar ff alles wat in de bol rondspookt deruittypen is ook wel es gewoon lekker ![]()
|
Ik doe t af en toe, en dan wel alleen steekwoorden, het is immers n steekwoordentopic.
Ik doe t absoluut niet om 'jullie' of wie dan ook op de hoogte te houden, ik doe t omdat IK t van me af wil schrijven, vandaar dat ik t ook niet als dagelijkse bezigheid zie.
|
Verwijderd
|
Als ik steekwoord dan is dat meestal als ik me echt verrot voel..
"Eva, ga jij ns een lijstje steekwoorden maken NU!" en dat lucht dan wel ns op ja ![]() Meestal wordt het qua woorden niet echt een verhaaltje maar als je weet wat er is gebeurt of wat er in mij rondspeelt dan kan je er precies een verhaaltje van maken..Soms is het een beetje onlogische volgorde maar het kan wel... Soms steekwoord ik ook wel ns omdat ik wil laten zien aan iedereen en eigenlijk voornamelijk mezelf dat ik me goed voel.. Aangezien die moment niet zo heel erg vaak voorkomen ![]() *is blij met het steekwoordentopic* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[stel] de keuze om te leven Black Rainbow | 81 | 13-04-2003 10:41 | |
Psychologie |
compliment Fantôme | 51 | 03-04-2003 18:33 |