Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 09:55
floortje1985
floortje1985 is offline
Hmmm. misschien een beetje rare vraag, maar ik heb een grote hekel aan de mevrouwen die in de Hunkemöller werken en elke seconde hun hoofd in mijn paskamer doen om te zien hoe een BH zit.
Dus ik ga naar de HM voor ondergoed. Maaaar... nu heb ik een Bh waarvan de beugel zeg maar echt een pijnlijjke afdruk achterlaat op mijn borst. Moet je dan een andere cup nemen, of is de maat van je omtrek niet goed, (van 75 naar 80)

dank dank
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:01
Qamra
Qamra is offline
Grotere omtrek nemen ja..
Oud 17-07-2003, 10:06
Verwijderd
Als hij te straks zit; grotere omtrek,
Als je borsten niet meer in de cup passen (dus er aan de onderkant uitkomen): grotere cup proberen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:12
Verwijderd
Pak eens een meetlint, en meet daarmee jouw omtrek nét onder je borsten. Als dat 75-79 cm is dan heb je 75 nodig, als het 80-85 is dan heb je 80 nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:42
Ilsch
Ilsch is offline
als je aan de zijkant van je borst afdrukken krijgt, dan is het omdat je cup te klein is (en in je borst drukt)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:37
doggie
doggie is offline
hoiii,

ik denk dat je bh wel te klein is, zeker als je beugel in je borst drukt zou ik snel een nieuwe kopen!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:53
Verwijderd
Naja, eigenlijk is alles al gezegd. Ik zou dus maar gewoon een nieuwe halen en misschien toch eens zo'n winkel in gaan waar je geholpen wordt? weet je zeker dat je een goede bh hebt en daar hebben ze ook veel meer verschillende bh's..
of je moeder of een vriendin eens meenemen.. dan komt die mevrouw ook niet zo vaak kijken, maar kan je t toch overleggen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:03
SuperSanne
SuperSanne is offline
tip: trek je Bh aan. Te klein? doe dan de bandjes van je schouder en "klap" 'm naar beneden (dat de cupsdus binnenstebuiten onder je borsten bungelen). Nog steeds te strak? grotere omtrek. Niet meer te strak? grotere cupmaat.
Oud 23-07-2003, 15:44
Brown eye
Brown eye is offline
Als je rode randen om je rondom je hebt als je je bh uit doet dan issie de omtrek te klein! Heb je randen over je borsten staan, prikt je beugel aan de zijkant in je lichaam of komt je borst er aan de onderkant uit dan is de cupmaat te klein....

Don't blame me if i'm wrong
Oud 23-07-2003, 19:07
Shibby
Shibby is offline
Als je borsten eruit floeperen.
Oud 23-07-2003, 19:54
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik heb speciale BH-handen,
doe je borsten in mijn handen, en ik voel je goede maat
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:04
Balance
Balance is offline
als de hunkemöller mensjes zich te veel met je bemoeien zeg je vriendelijk dat je daar eigenlijk niet zo van houdt.
is dát probleem tenminste opgelost.
en de rest is al gezegd
Oud 25-07-2003, 12:34
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 20:54:
Ik heb speciale BH-handen,
doe je borsten in mijn handen, en ik voel je goede maat
en wat nou als onze borsten groter zijn dan jouw handen??? dan ga je op het gewicht af ofzow om de cup te bepalen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:08
Roos
Roos is offline
Citaat:
linda85 schreef op 23-07-2003 @ 22:04:
als de hunkemöller mensjes zich te veel met je bemoeien zeg je vriendelijk dat je daar eigenlijk niet zo van houdt.
is dát probleem tenminste opgelost.
en de rest is al gezegd
Vind ik juist handig. Die zien gelijk, of je een grotere omtrek of een grotere cup moet nemen.
En als je een andere maat wilt, kunnen ze het even pakken, zonder dat jij je weer helemaal moet aankleden
Oud 25-07-2003, 18:50
SuperSanne
SuperSanne is offline
Heb bij de wehkamp een maattabel gevonden waarbij je je borstomtrek en je borskkasomtrek moet meten, en dan kun je uit de tabel aflezen welke cupmaat je hebt.
Oud 25-07-2003, 18:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-07-2003 @ 19:50:
Heb bij de wehkamp een maattabel gevonden waarbij je je borstomtrek en je borskkasomtrek moet meten, en dan kun je uit de tabel aflezen welke cupmaat je hebt.
http://www.sarahs.be/maattabel.htm

Ik neem aan dat ze in België dezelfde maten hanteren

Regels voor berichten