Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind Keen de grondlegger van onze huidige games. Het heeft op mij enorm veel invloed gehad op mijn gaming keen is en blijft een geweldige serie
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
Ook de Sam'n'Max Cd niet.. enig idee? edit: ook ik heb keen gespeeld, en ken nog bijna het hele SGA uit m'n hoofd..
|
Verwijderd
|
Moet je LMI inhouden voor leuke tekst
![]() Of was het GOD bij wolf3d ![]() Anywayz over DotT: bij ons in de bibliotheek zag ik laatst de cd-rom versie te huur staan. Alleen ik denk zo dat ie bij mij niet werkt, dus heb ik geen zin om mijn geld er aan uit te geven ![]() Bij Keen 4,5 en 6, volgens mij ook Keendreams Moest je dacht ik shift+F10 inhouden, al vraag ik me af of dit slim is met de functietoetsen van Windows. EDIT: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/list_C.html Naar beneden scrollen voor de Keen games(faws, geen downloads ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar niemand weet dus zo op dit moment een paar gave tricks?? ik weet er zelf wel eentje, voor degenen die dit spel nog wel eens spelen. In Keen 4, leven 1, kun je die huisjes in en dan kom je in die ondergrondse gang, aan de linkerkant van die groene vijvertjes kun je omhoog springen tegen die schuine wand aan, dan klim je daar omhoog en kun je 10 extra levens krijgen! Probeer maar es!
Ik heb op dit moment trouwens keen 4 t/m 6 en keen dreams, keen 1,2 en 3 vind ik minder leuk.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De geheime lvls van keen 4,5 en 6 zijn trouwens best funny. Damn, ik moet ze echt weer hebben ![]() Oldschool best games ever!(samen met een zooi anderen natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
I love keen!!!!!!!!! Heb het net weer gedownload van internet en speel het continue. Ik heb het al een paar keer uit gespeeld en weet ook precies hoe de levels zijn, maar het BLIJFT leuk!
Maar nu we het er toch over hebben.....in Keen 3 zie je van die gele beestjes die heel bang zijn en weg schieten als je er aan komt. Hebben die beesten ook nog nut ergens voor???? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, ze zien erlief uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Keen heeft sowieso 'walkthroughts', 'cheats' en 'geheime levels'. Mijn fav. is Keen4, hoewel Dreams erg melig is. Via http://www.google.nl heb je ze zo gevonden!
Wel grappig om iemand hier erg enthusiast te zien over een spel waar ik meer dan 10 jaar geleden weg van was ![]() Mooie tijden waren dat, althans imo. Tegenwoordig game ik niet meer zoveel hoewel ik soms nog nostalgische zaken tegenkom die naar GNU/Linux zijn geport of gecloned. En chiptunes natuurlijk, de muziekjes die je op Amiga/C64/oude PC's draaide. Erg leuk. Citaat:
Wat betekent DoTT?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() DoTT is Day of the Tentacle Een extreem melige point and click adventure van Lucas Arts. Al best oud, maar nog steeds geweldig denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet iemand eigelijk ook waarom er nooit een Keen7 is uitgekomen waarin je SPOILER ALERT ![]() ![]() Mortimer eindelijk echt verslaat? Aan het eind van deel5 vind je namelijk een brief in het Alien lettertype dat de hele serie voor kwam waarin Mortimer vertelt dat hij nog gewoon leeft?(ps, ik heb de vertaling volgens mij nog liggen, als er enigzins geďnteresseerden zijn die het nooit vertaald hebben post ik het wel) Plus dat M. in deel 6 zijn eigen zus ontvoerd. Ik wil een allerlaatste deel met een ultieme belsissende battle!! ![]() @SisterOfMercy: Sorry, ik dacht dat lvl 32 werd genoemd vanwege wolfenstein. Keen afknallen is leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is CULT! een van de vetste spellen ooit
|
Verwijderd
|
http://www.3drealms.com/keenhistory/
Geschiedenis van Keen. Er was zelfs het idee om een deel 7-9 te maken met het ultieme eindgevecht tussen Mortimer en Billy ![]() ![]() Ik wil het Ik wil het Ik wil het Ik wil het Ik wil het Ik wil het ![]() |
![]() |
|
![]() |
One last note about Keen 6. At the moment, there is no legal way to obtain the game - it was a retail game by FormGen that Apogee merely resold the title. As FormGen doesn't exist anymore, the game has been discontinued, and for now, there is no legal way to obtain Keen 6 (save for the 3 level demo which was created to promote Keen 6).
Hhahahaha, nep. Trouwens, is Keen Dreams niet keen 7? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@badbull1: volgens mij bedoelen ze dat hij niet meer te koop is. Met andere woorden: ze zeggen tussen de regels door dat je hem moet downloaden als je het spel wilt, aarbij ze eigelijk dus toestemming geven ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja precies, het bedrijf dat voor de verspreiding ervan verzorgde is niet meer en ze bieden het spel nergens meer aan. Je kan LEGAAL er NIET MEER aan komen, tenzij je een winkeltje vindt die het nog ergens heeft liggen, maar dat lijkt me sterk.
Je kan wel LEGAAL de demo nog downloaden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jill of the Jungle was ook altijd leuk ![]() Ik heb net een tijdje met alle zeven delen van Keen gespeeld ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het internet vol staat met allerlei geheime passages en cheats en zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het mag niet *voegt toe an favorieten* maar toch dankje [/fluistert] Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 21:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|