Advertentie | |
|
![]() |
|
Dminor ik vind dat jij een leuke avator heb..
![]() als ik praat lijkt het net als een gozer van 65+ die om de minuut moet roggelen.. zoiets? beter kan ik het niet uitleggen
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet eigenlijk niet hoe ik klik
![]() Volgens mij een lage stem, maar niet te laag ofzo... Ik luister liever ook niet, want 't klinkt altijd gek... Maar ik ben wel tevreden, m'n stem wijkt niet af van de norm ofzo.. niemand kijkt me raar aan wanneer ik m'n mond opentrek omdat ik zo piep of brom... Dus 't zal wel goed zitten ![]() |
![]() |
|
Ik hoorde gisteren mezelf terug via de telefoon (ik moest m'n adres inspreken) en ik verbaasde me over een paar dingen.
1: M'n stem is lager dan dat ik denk. 2: Ik plaat heel erg plat (rotterdams), al klinkt het voor mijzelf niet zo. 3: Ik klink precies hetzelfde als m'n moeder en zus. (nu snap ik waarom m'n oma altijd vraagt wie ze nou eigenlijk spreekt als ze belt)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ikzelf vind dat ik een domme stem heb; vooral laag geloof ik... Maareh, neem allemaal eens iets op en post het resultaat in wav- formaat in dit topic! ![]() |
![]() |
|
Als ze alleen me stem zouden horen zouden ze volgens mij niet weten of ik een jongen of meisje ben. Ik vind me stem best sloom, maarja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wat vind jij van deze artiest? cursquid | 13 | 09-01-2007 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Beleid] Wedstrijden op DoP Halogeen | 24 | 02-02-2006 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |