Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gewoon recht door zee zijn... er om heen draaien heeft echt geen zin. vertel hem dat je verliefde gevoelens voor hem over zijn en dat je denkt dat jullie beter af zijn als vrienden.
mijn ex heeft het ook uitgemaakt door eerlijk te vertellen dat hij verliefd was op een andere griet en we zijn na een paar weekjes ruzie (ik was kwaad... ik was nog wel verliefd op hem) weer vrienden gworden. iig veel suc6 ermee
|
![]() |
Overigens heb ik zoiets ook gehad met mijn huidige vriend. De verliefdheid ebte wat weg en ik begon ook zijn imperfecte kanten te zien - die zag ik dus niet toen ik verliefd was. Ik heb geprobeerd zijn imperfectie op sommige gebieden te accepteren en er mee te leven, omdat hij me te dierbaar was. Ik heb het hem ook uitgelegd... dat heeft echt geholpen... Verliefdheid blijft niet en de perfectie ook niet, maar het wordt wel weer goed wanneer je elkaars imperfectie kan accepteren. Als je nu echt het gevoel hebt dat het gewoon niet zal gaan, je irriteert je te erg aan hem, mateloos... dan gaat het waarschijnlijk niet lukken... Forceer niets. Als je nu denkt dat het echt niet zal gaan, dan zal het echt niet gaan...
ik dacht eerst ook dat miun verliefdheid gewoon was overgegaan en dat het nu meer gewoon werd, maar ik kende hem niet super goed toen ik verliefd werd, dus ik had een heel ander beeld van hem. ik weet wel ongeveer wat ik moet gaan zeggen...het wordt alleen zo moeilijk om een afspraak te maken om het te gaan zeggen...hij past nu met een vriend op het huis van zun tante, en als ik daar heen ga is die vriend er ook...en ze vieren min of meer samen vakantie, (omdat hun vakantie naar frankrijk niet door ging) dus ze maken niet zonder elkaar afspraken... das dus nog een probleem. het gaat zo moeilijk worden om het te zeggen..bij mun vorige vriend vond ik het al moeilijk, en daar was ik niet op verliefd geweest en gaf ik niet zoveel om als om deze. zucht..bedankt voor de reacties trouwens |
![]() |
|
![]() |
nou het is gebeurd...ik heb het uitgemaakt, en het snijd in mijn hard hoeveel ik hem heb gekwetst
hij was zo overstuur, hij wou het niet geloven, het was vreselijk. ik had hem nog nooit zien huilen, en ik wou gewoon dat zijn gevoelens voor mij wat zwakker in de loop van tijd waren geworden. bij zijn vorige vriendin had hij het pas na een half jaar goed verwerkt en hij is (zei hij) nog meer verliefd op mij, dan op haar toen. zucht |
![]() |
|
![]() |
ik weet het...
ach fantastisch hij heeft vanochtend een mailtje geschreven of ik er niet nog over na wou denken enzo. dat het niet afgelopen kon zijn en dat ik van hem hield....heb terug geschreven dat hij het moest accepteren en dat ik bij mun beslissing bleef.. dit is niet meer echt waar het om ging...meer een verslag van mijn liefdes leven...misschien moet ik maar is kappen |
![]() |
|
Weet je echt heel zeker dat het voor jou over is? of is het het vier-maanden-dipje (wat ik lees herken ik echt gewoon precies, had ik ook na vier maanden) want het is echt kut om het uit te maken en er even later achter te komen dat je nog verliefd bent.. ik wens je alle sterkte.. en als je het uit maakt vertel hem dan gewoon waar het op staat, je bent neit meer verliefd.. jammer, niks aan te doen, even goeie vrienden. dit zal hij meer respecteren dan een andere suffe (verzonnen) reden.
|
![]() |
|
![]() |
Wel uitmaken, ik heb het ook gedaan en ik ben ook nog vrienden met haar. Was precies hetzelfde, dacht eerst ook 'the spark' maar het bleek gewoon dat ik niets meer voor haar voelde.
Hou de eer aan jezelf en maak het uit, zo hou je hem alleen maar aan het lijntje en lieg je nog tegen hem ook. Mocht hij er later (als je het uitmaakt) achter komen dat je dat gedaan hebt, ben je je vriendschap in ieder geval kwijt. Goed uitleggen en uitmaken in zijn gezicht (dus geen sms msn email). Hij zal het wel begrijpen denk ik. succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
helppp ik kan niet meer!!! danielDTC97 | 11 | 21-01-2012 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Zij is niet meer verliefd! JK0 | 30 | 29-01-2005 09:22 | |
Liefde & Relatie |