Advertentie | |
|
![]() |
|
lijkt mij wel stoer om een ruige black metal pa te hebben en een nu-metal moeder,
zodat de ouderlijke ruzies gaan Ma: "Achterlijke langharige satanist!!" Pa: "On-truie christelijke teef!"
||
Citaat:
Ruzie met je ma 1:waar de F*ck is m'n RR collectie 2:euh watteh??? ![]()
|
Ja heel vaak, mijn vader luistert graag naar Pink Floyd, Who, Stones, Cream, Dire Straits, Ry Cooder, Stevie Ray Vaughan, Dubliners, Neil Young, CCR, Lynyrd Skynyrd, Doors ect.
en mijn moeder naar Beatles, Benny Goodman, Sinatra, Wereldmuziek, Ella Fitzgerald,Sergio Mendes, Motown, Disco, Ray Charles, Steve Miller, Police, Beck, Bach, Edith Paif ect. Daar luister ik allemaal naar, en ik ga met iemand van (46 jaar) naar Bowie, khad laatst ook een heel gesprek met een ouwe vent die naast me een bio over Grace Slick zat te lezen, over Jefferson Airplane. Ik vind elke generatie tot 1990 wel ![]()
|
nah, alan parsons, supertramp, mike oldfield, the police, golden earring (tha real old shit), the Who, en nog een paar van die teringlekkere bands waar mn ouders en ik de namen niet van weten omdat da niet op t cassettebandje stond... grmz...
maar daar ben ik ook een beetje mee opgegroeid eigenlijk... en mn ouders luisteren sindsdien niets anders meer... beetje blijven steken zegmaar oja, me moeke is ook nog gek van Robert Long, maar dat hoeft van mij niet zo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vader vind alles leuk wat ik luister, maar hij was vroeger niet zo heel erg met muziek bezig... Hij heeft zelf via mij Jethro Tull ontdekt... Wat heb je er dan an om in de jaren zestig jong geweest te zijn?
En mijn moeder luistert naar Boudewijn de Groot en Placebo ![]()
||
Citaat:
[edit] ik heb het nagevraagd, en mijn pa luisterde klassieke muziek, en ik ook, dus ik luister wat hij vroeger (en nog steeds) luisterde
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 11:49. |
![]() |
|
de vader van een vriend van me die ging altijd mee naar Pantera, Machine Head enz. concerten.
Hij en zijn zoon waren ook gekken. Ik ging een x met hun cd's kopen. Goed, die vriend zegt 'vandaag wil ik cd's van bands die op pantera en machine head lijken'. Die verkoper zegt 'Ok' met een ranzige commercieel ingestelde glimlach. Haalt een stapel cd's tevoorschijn. Die vader laat zich bijtattoeren (hij is nog indiaans ook). Die vriend zegt 'ja, doe maar', 'ja doe maar' , 'ach ja waarom niet, ach doe allemaal ook maar'. Die vader komt aangelopen en mikkert nog wat videobanden op tafel. 450 piek. Och. Kom ik aan met mijn cdtje. Maar goed, die vader luisterde metal. Mijne niet, die luistert jack and shit.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vrijwel de oudere muziek die ik tegenwoordig luister ken ik via mijn vader. Stevie Wonder, The Police, Led Zeppelin, het oudere werk van Santana, Pink Floyd, Alan's Parsons Project etc...mijn vader heeft alleen al een muziek collectie van ruim 300 platen, ik weet niet hoveel bandjes, en over de CD's wil ik al helemaal niet beginnen.
Maar, oude muziek is goed ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|