Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() @kaasstaafje: Ik neem aan dat je bedoelde dat het leven je niet meer verrast? Als je verast wordt, word je namelijk gecremeerd... ![]() *Sorry, kon het niet laten, en Leonoor evenmin... ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom zou dat een luxeprobleem zijn? Als ik een bepaald gebouw zie waar een architect of kunstkenner helemaal van in extase raakt, doet het mij waarschijnlijk niets. Dan denk ik "ja, leuk" en loop door. Hetzelfde geldt voor potjes in een museum.
Bepaalde dingen hebben gewoon geen betekenis voor je en andere weer wel. Dat zou ook niet goed zijn, anders zou iedereen overal in geďnteresseerd zijn, of althans altijd in dezeflde dingen. |
![]() |
|
![]() |
ik ben het met nare man en poesiefox eens
maar als je bedoeld dat je helemaal nergens meer echt intens van kan genieten zoals vroeger? dat komt vast wel terug ik heb het ook maar dat komt omdat ik depressief al begint al het gevoel weer terug te komen het komt allemaal vanzelf wel, nieuwe opleiding/ baan, plaats.. nieuwe vriend kinderen etc wat je maar kan bedenken
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zoek nieuwe uitdagingen, neem een totaal andere
hobby, doorbreek de dagelijkse sleur... Het kŕn simpelweg niet dat je alles al gezien hebt ed, er zijn altijd dingen die je nog niet gezien hebt, die je verbazen etc etc. Maar dan moet je ze wel vinden. (dit is niet zo lullig bedoeld als het klinkt ![]() Ik denk dat verbazingen over dingen idd minder worden als je ouder wordt, maar het betekend zeker niet dat er niks nieuws ed meer te vinden is...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
De Kantine |
Het Grote Ik Zit Saai Achter De Computer Topic #1358 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 10:24 | |
Lifestyle |
somervacantie/ zomervakantie sebastiaan pot | 215 | 17-05-2008 00:01 | |
Liefde & Relatie |
waarom funkypunk | 17 | 06-07-2004 13:21 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. cyb@gurl | 51 | 02-07-2004 08:44 | |
Psychologie |
Jaloers zijn op mensen waar het WEL goed mee gaat.. *~vlokje~* | 43 | 01-03-2003 16:59 |