Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2003, 11:30
blackfairy
blackfairy is offline
Heeft iemand ervaring met deze huismerk producten van de etos..such as ontharingsspray of mousse?

t scheelt namelijk veel geld, maar voor t zelfde geld brand mn huid 2 keer zo hard weg...

thnx alvast..
Oud 14-07-2003, 11:51
Balance
Balance is offline
ik weet alleen van 't kruidvat eigen merk dat wij (ik werk in een kruidvat) nog nooit producten terug hebben gehad om de reden die jij geeft.
meestal zijn huisproducten overigens hetzelfde, dus bij de etos zal het wel niet zo veel verschillen.
Oud 14-07-2003, 11:52
Balance
Balance is offline
oh ja, d'r is ook altijd (bij elk ontharingsproduct) een regeltje dat zegt: eerst op een klein stukje van de huid uitproberen.
ik zou zeggen: negeer dat regeltje niet en probeer het dus ook eerst uit op een klein stukje van je lichaam, voordat je ermee verder gaat.
Oud 14-07-2003, 12:51
blackfairy
blackfairy is offline
ja, dat was ik ook wel van plan ja, alleen wilde ik ook weten of het ook nog werkte. had ik er alleen niet bij gezet...

heb het trouwens een keer bij de kruidvat gezocht, maar kon het niet vinden.
Oud 15-07-2003, 19:25
sas_andrea
sas_andrea is offline
ontharingscremes van kruidvat staan of bij de ontharing of bij de body-lotions.. (bij de body-lotions staan ze bij ons, heb zelf 2 jaar bij kruidvat gewerkt)
Oud 15-07-2003, 19:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
sas_andrea schreef op 15-07-2003 @ 20:25:
ontharingscremes van kruidvat staan of bij de ontharing of bij de body-lotions.. (bij de body-lotions staan ze bij ons, heb zelf 2 jaar bij kruidvat gewerkt)
bij ons ook idd. (ontharingsspullen en bodylotions enz. staan bij ons allemaal bij elkaar, onder 't kopje 'body')
Oud 15-07-2003, 19:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
linda85 schreef op 15-07-2003 @ 20:56:
bij ons ook idd. (ontharingsspullen en bodylotions enz. staan bij ons allemaal bij elkaar, onder 't kopje 'body')
ja, pcies... "body" daar zocht ik naar.
Oud 15-07-2003, 20:11
SuperSanne
SuperSanne is offline
Die van het kruitvat werkte mij mij in ieder geval voor geen meter (en die "milde bloemengeur" ruikt ook niet bepaald prettig). Ik gebruik zelf Veet, prima spul
Oud 16-07-2003, 10:53
sinsere
sinsere is offline
Die van het Kruidvat heb ik toevallig van de week gekocht voor het eerst. Ik wist niet dat milde bloemen zo stonken
Oud 16-07-2003, 11:02
Fleur
Fleur is offline
Ik vind VEET ook zo ontzettend stinken, pff is echt reden voor mij om maar weer gewoon te scheren
Oud 16-07-2003, 15:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
k heb van veet zo'n okselstick (m'n pa had 'm bijna als deo gebruikt ), die ruikt naar niks eigenlijk...
Oud 16-07-2003, 16:58
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb net veet ontharingscreme met aloe vera gekocht. Volgens mij werkte die de vorige keer wel goed
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:59
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 16-07-2003 @ 16:33:
k heb van veet zo'n okselstick (m'n pa had 'm bijna als deo gebruikt ), die ruikt naar niks eigenlijk...
is dat niet een waxstick of ook creme ofzo?
verder wil ik graag eigen merk omdat ik krenterig ben en niet zoveel eraan wil uitgeven
Oud 16-07-2003, 17:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 16-07-2003 @ 17:59:
is dat niet een waxstick of ook creme ofzo?
verder wil ik graag eigen merk omdat ik krenterig ben en niet zoveel eraan wil uitgeven
Gewoon ontharingscreme, 5 min laten zitten en met een soort ijskrabber eraf halen. Het is alleen door de vorm van het flesje (deostick idee) makkelijker op te brengen.
Oud 16-07-2003, 18:02
never mind
never mind is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 16-07-2003 @ 18:33:
Gewoon ontharingscreme, 5 min laten zitten en met een soort ijskrabber eraf halen. Het is alleen door de vorm van het flesje (deostick idee) makkelijker op te brengen.
Die heb ik vanmiddag ook gekocht, werkt t?
Oud 16-07-2003, 20:04
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
never mind schreef op 16-07-2003 @ 19:02:
Die heb ik vanmiddag ook gekocht, werkt t?
Had perfect gladde oksels. Wel (als je héééééél goed keek) een soort van grijzige waas, maar dat heb je altijd wel denk ik.
Oud 16-07-2003, 20:09
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 16-07-2003 @ 21:04:
Had perfect gladde oksels. Wel (als je héééééél goed keek) een soort van grijzige waas, maar dat heb je altijd wel denk ik.
wassie erg duur?
Oud 17-07-2003, 17:16
never mind
never mind is offline
mm ik eb em nu ook geprobeert en bij mij werkte hij niet zo goed
Oud 17-07-2003, 18:26
o0-Lau-0o
o0-Lau-0o is offline
Ik heb um van de etos dat ontharingsmouse, het werkt helemala niet goed!! Al dat schuim lekt deraf en zow najah bij mij werkt ut voor geen meter... Miss wel bij jou!! Suc6!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:34
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Ik heb de ontharingscreme van het kruidvat geprobeerd, werkt hetzelfde als een dure creme, alleen het stinkt war verder.

Heb de ontharingscreme van trekpleister gebruikt, vind ik iets minder als het kruidvat, stinkt namelijk nog harder.

Kheb de ontharingsmousse van hema gebruikt, werkt ook behoorlijk goed.

Alleen nadeel van ontharingscremes's (naast dat ze stinken), is dat het best lang duurt, en sommige haartjes worden niet meegenomen.

Maar over het algemeen is het wel beter als scheermesjes.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:30
anjali
anjali is offline
Ik had effe een vraagje als je ontharingscreme gebruikt komen de haartjes dan net zoals bij het scheren harder terug of worden ze zachter?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten