Advertentie | |
|
![]() |
|
als mijn vriendin strax terugkomt van vakantie
ze is pas 2 dagen weg en ik mis haar nu al erg dus als ze terug is laart ik haar de 1e 2 dagen niet meer los
|
pas geleden nog, we waren bezig op mijn kamertje toen mijn beste vriendin helemaal overstuur belde, er zat iets flink fout. toen ging ie me naar haar toe brengen ondanks dat het de 1ste keer in 3 weken was dat we elkaar weer zagen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
- Als hij op die speciale manier naar me kijkt
- Tijdens ons ontbijt samen van pas - Toen ik in zijn armen lag en heel lief zei: "Lotje, zonder make-up ben je ook zo verschrikkelijk mooi" - Als ik besef hoe vreselijk veel ik van hem hou ... en zo nog wel veel meer ![]()
|
Vannacht sliep ik bij hem, we hadden eerst een beetje onenigheid (zijn schuld) maar toen het was uitgepraat bleven we een beetje in de pesterige sfeer, waren enorm aan het etteren en zo in bed... op gegeven moment waren we even uitgelachen en kwamen we stil te liggen, ik op mijn rug en hij bovenop me, hij keek me aan met een glimlach, streelde door mijn haar en zei: ik vind je nu nog weer leuker dan ik je al vond, en dat kan al bijna niet...
![]() En telkens tussen de 'activiteiten' door van die lieve dingetjes, was zo leuk vannacht ![]()
|
ik bleef vorig weekend voor het eerst bij hem slapen. 2 uur lang heel lief liggen knuffelen en daarna ben ik in zijn armen in slaap gevallen..
maar ik sliep op een gegeven moment maar half, en hij dacht dat ik echt sliep. toen gaf hij zo'n heel zacht, lief kusje op mn voorhoofd... nou, ik smolt ervan... t was echt niet de eerste zoen die ik die avond van m had gehad. wel de 1000e denk ik, maar juist omdat hij dacht dat ik sliep en dat ik er dus volgens hem nix van zou merken was het zo uberschattig... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Recenste voorbeeld:
We stonden bij hem thuis in de keuken te praten, over iets dat te onbenullig was om te onthouden. Hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd, ik gaf hem een kusje op zijn sleutelbeen. Hij deed armen om me heen, ik deed armen om hem heen. We keken elkaar even aan, en ik kneep hem tegen me aan, hij deed dat terug, en toen stonden we een minuut of vijf elkaar uit te persen op een heel erg lieve manier ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als we in bed liggen, en hij verteld me voor de 4e keer wat hij heeft gedaan die dag, of wat er was gebeurt.. En ik laat hem uitpraten, en lig daar dan met een dikke grijns van 'dat wist ik al hoor'en hij gaat me daarna kietelen, omdat ik niks zei. Als ik hem dan terug kietel, dan kronkelt 'ie helemaal, want hij kan niet tegen kietelen, en dan zie je z'n koppie, met van die grote bruine kijkers, en een dikke bos heel donkerbruine krullen, en dan stop je met kietelen, geeft hem een kusje, en dan zegt hij, Renske ik hou van je, en kijkt ineens heel serieus, en zegt dan, Ik meen het hoor.... *zucht*
|
Waarschijnlijk, zoals zoveel mensen hier al zeggen: als hij terug is van vakantie... Die 3 weekjes zijn wat dat betreft niet snel genoeg voorbij...
Verder kan ik hem wel dood knuffelen als hij ineens een ontzettend lieve, schattige opmerking maakt of iets heel liefs doet wat ik niet van hem verwacht had... |
![]() |
|
Ik kan mijn vriendin nu wel doodknuffelen, net een niet-zo-leuk gesprek gehad maar wat er wel moest zijn. En wat nu dus achter de rug is. Jammerlijk detail: ze zit ongeveer 40 a 50 kilometer verderop, dus dat knuffelen kan ik wel vergeten
![]() Maar dit weekend weer samen in een tentje gelukkig ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Optima schreef op 08-08-2003 @ 09:01:
als er nu dood kan knuppelen had gestaan.... [QUOTE] dit topic ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=562215
|
Ik vertrek over een kleine 2 weken naar NYC voor een jaar. Niet dat we daarom elke keer gaan zitten treuren als we samen zijn, integendeel. Maar zaterdagnacht was ik bij m, we lagen op bed, en toen was ik echt superverdrietig ineens.. en wat ie toen allemaal tegen me heeft gezegd zal ik echt nooit vergeten
![]() Hebben dan ook heel wat knuffels op gevolgd ![]()
|
Verwijderd
|
standaard antwoord. maar alstie terug komt. hij is al een maand op uitzending naar bosnie en hij moet nog 2 maanden.
![]() Maar ik kan em ook doodknuffelen alstie bijv ontbijtje voor me gemaakt heeft. Maakt niet uit of het te eten is (meestal wel want hij weet wat ik lekker vind). als we op n verjaardag zijn en we kunnen om vage redenen niet naast elkaar zitten, dan werpt hij me lieve blikken toe enzo. Maar vooral astie me lekker vast houd als we gaan slapen of wakker worden. Ook alstie s ochtends ligt te slapen en ik wakker word omdat hij me bijna doodknijp en me echt niet loslaat ![]() liefs suusjuhh |
![]() |
|
Vandaag.. omdat ie gewoon nog net iets liever was dan de vorige keer en ik em weer net iets leuker vond (je vraagt je af of dat kan? Ja dat kan
![]()
|
toen mijn vriend huilend me huilend smeekte om beter te worden, omdat hij me niet meer kon vasthouden
![]() En elke keer als hij zegt dat hij mijn figuur mooi vind...
||
Citaat:
Ontopic: zoals vanmiddag toen we in bed lagen en lieve liedjes luisterden en hij ineens moest huilen omdat ie zo van me hield....
|
Verwijderd
|
ehm, klinkt vreemd, maar hij kwam bij mij thuis direct naar zn werk omdat hij gigantisch boos was op z'n baas (preek gekregen voor iets wat hij niet gedaan had) hij stond te knarsetanden
![]() ![]() Nahja en ook toen hij mij een massage gaf en hij had echt zo'n ondeugende blik in z'n gezicht, oehw ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik de nacht ervoor heel erg onredelijk en afstandelijk ben geweest om iets heel kleins terwijl hij niets fout heeft gedaan, maar hij wel de volgende ochtend mij heel lief croissantjes als ontbijt op bed komt brengen en gewoon heel lief blijft. Ik had mezelf allang een schop onder m'n reet gegeven als ik hem was geweest en er zo tegen mij was gedaan (heb er later ook heel veel spijt van gehad).
Als hij midden in de nacht alleen serieuze vragen gaat stellen over dingen waarover hij twijfelt of hij die wel goed doet in onze relatie en of ik dat nou wel of niet vind en...., terwijl ik nog nooit iemand heb meegemaakt die zoveel rekening met mij houdt en zo goed voor me zorgt (ouders tellen niet mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
toen ik 12 dagen op vakantie was geweest naar Spanje (zonder hem), hebben we elkaar ongelofelijk veel zitten smsen en vooral zitten aftellen. ik kwam om 5 uur 's ochtends thuis en hij kwam direct naar me toe. ik hoorde hem de poort door komen, k vloog naar buiten en we vielen in elkaars armen. en hij maar zeggen: 'ik laat je nooit meer gaan, ik wil je nooit meer zo lang missen!'
en de hele ochtend heeft ie me lief zitten aankijken, gezegd hoeveel ie me gemist heeft en me in zn armen genomen. totdat ik in slaap viel ![]() naja, of opeens heel lief zeggen dat ie van me houdt. zucht, die woorden betekenen dan zoveel voor me. hij is zoooo lief ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |