Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 12:33
Verwijderd
Dus niet zomaar een fijn moment, maar een moment waarop je hem of haar echt heel erg vast wil houden omdat hij of zij zo enorm lief is... Echte speciale liefdesmomenten dus...
Heb je die wel eens? Vertel

Ik zal een voorbeeldje geven, 't gebeurde net vandaar ook dit topic (dit toch? niet deze? ):
Ik kreeg net een mailtje van mijn vriend waarin stond dat zijn moeder vandaag (4 augustus) jarig zou zijn geweest en dat het ook vandaag precies 21 jaar geleden is dat ze overleed. Hij zette erbij dat hij moest huilen toen hij het schreef en me vast wilde houden... Dat vind ik echt zo afschuwelijk lief van hem.. dat hij na 21 jaar nog zo aan z'n moeder denkt dat hij om haar kan huilen... (hij was bijna 7 toen ze overleed). Zo lief...

Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2003, 12:37
Boef
Boef is offline
ik heb m'n vriend nog maar even, en nog niet zo iets mee gemaakt als jij. maar dat vind ik echt onwijs lief van 'm, zoals ie dat schrijft enzo!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:37
Verwijderd
elke seconde van het mijn levensperiode?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-08-2003 @ 13:37:
elke seconde van het mijn levensperiode?
Dat maak je niemand wijs, ik bedoel echt vlagen van;'Ooooh, kom eens hier, wat ben je toch ontzettend lief...'
Niet het dagelijkse gevoel wat je bij elkaar hebt, maar echt het overdreven goede gevoel wat je maar soms en met aanwijsbare redenen hebt...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:40
In_stilte
In_stilte is offline
/offtopic
Dit is wel raar om te lezen; mijn moeder zou morgen jarig zijn maar zij is dan ook 1,5 jaar dood. En ik zou hetzelfde emailtje kunnen sturen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 04-08-2003 @ 13:40:
/offtopic
Dit is wel raar om te lezen; mijn moeder zou morgen jarig zijn maar zij is dan ook 1,5 jaar dood. En ik zou hetzelfde emailtje kunnen sturen.
Oef, ja... jeetje...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:56
Warsocket
Warsocket is offline
als mijn vriendin strax terugkomt van vakantie
ze is pas 2 dagen weg en ik mis haar nu al erg

dus als ze terug is laart ik haar de 1e 2 dagen niet meer los
Oud 04-08-2003, 12:56
MissMorena
MissMorena is offline
Nou we zaten voor me deur op een bankje, en toen hadden we het over mijn werk. En toen vroeg hij allerlei dingen dus ik vroeg van waarom ben je zo jaloers en toen zei hij echt zo van met een lief stemmetje " omdat ik van je hou" oowww toen had ik hem echt zoo stevig geknuffeld
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:10
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik is altijd nogal knuffelig. Ik kan dus niet echt een speciaal moment aanstippen.
Oud 04-08-2003, 14:44
Soezen
Soezen is offline
Als mijn vriend mij probeert op te vrolijken, als ik me even niet lekker voel, wil ik hem alleen maar vast houden. en natuurlijk als hij lieve dingen zegt..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 04-08-2003 @ 14:10:
Ik is altijd nogal knuffelig. Ik kan dus niet echt een speciaal moment aanstippen.
Oud 04-08-2003, 14:58
sweet dreams
sweet dreams is offline
als ie iets heel liefs zegt of me gewoon al aankijkt
Maar ja, we liggen bijna elke sec vd dag in elkaars armen
Oud 04-08-2003, 16:31
Melkkoe
Melkkoe is offline
pas geleden nog, we waren bezig op mijn kamertje toen mijn beste vriendin helemaal overstuur belde, er zat iets flink fout. toen ging ie me naar haar toe brengen ondanks dat het de 1ste keer in 3 weken was dat we elkaar weer zagen vond iklief
Oud 04-08-2003, 16:59
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Melkkoe schreef op 04-08-2003 @ 17:31:
pas geleden nog, we waren bezig op mijn kamertje toen mijn beste vriendin helemaal overstuur belde, er zat iets flink fout. toen ging ie me naar haar toe brengen ondanks dat het de 1ste keer in 3 weken was dat we elkaar weer zagen vond iklief
Of hij wilde van je af
Oud 04-08-2003, 18:28
the exploding boy
the exploding boy is offline
Af en toe danst ie gewoon zo ukje, dan MOET ik hem wel even plathuggen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 22:19
Rubke18
Rubke18 is offline
Als m'n vriendin volgende week na 2 weken portugal thuis aan komt op schiphol, dan ben ik weer even de gelukkigste man(netje) ter wereld
Oud 06-08-2003, 16:45
Verwijderd
Als hij voor de muziekinstallatie zit en muziek zit te luisteren en daardoor zo geëmotioneerd wordt dat ie bijna moet huilen... dan kan ik hem wel omver knuffelen ja.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:49
sinsere
sinsere is offline
- Als hij op die speciale manier naar me kijkt

- Tijdens ons ontbijt samen van pas

- Toen ik in zijn armen lag en heel lief zei: "Lotje, zonder make-up ben je ook zo verschrikkelijk mooi"

- Als ik besef hoe vreselijk veel ik van hem hou

... en zo nog wel veel meer ...
Oud 06-08-2003, 18:12
Esmée
Esmée is offline
Vannacht sliep ik bij hem, we hadden eerst een beetje onenigheid (zijn schuld) maar toen het was uitgepraat bleven we een beetje in de pesterige sfeer, waren enorm aan het etteren en zo in bed... op gegeven moment waren we even uitgelachen en kwamen we stil te liggen, ik op mijn rug en hij bovenop me, hij keek me aan met een glimlach, streelde door mijn haar en zei: ik vind je nu nog weer leuker dan ik je al vond, en dat kan al bijna niet...
En telkens tussen de 'activiteiten' door van die lieve dingetjes, was zo leuk vannacht
Oud 06-08-2003, 19:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik bleef vorig weekend voor het eerst bij hem slapen. 2 uur lang heel lief liggen knuffelen en daarna ben ik in zijn armen in slaap gevallen..

maar ik sliep op een gegeven moment maar half, en hij dacht dat ik echt sliep.
toen gaf hij zo'n heel zacht, lief kusje op mn voorhoofd... nou, ik smolt ervan...

t was echt niet de eerste zoen die ik die avond van m had gehad. wel de 1000e denk ik, maar juist omdat hij dacht dat ik sliep en dat ik er dus volgens hem nix van zou merken was het zo uberschattig...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:47
Verwijderd
Recenste voorbeeld:

We stonden bij hem thuis in de keuken te praten, over iets dat te onbenullig was om te onthouden. Hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd, ik gaf hem een kusje op zijn sleutelbeen. Hij deed armen om me heen, ik deed armen om hem heen. We keken elkaar even aan, en ik kneep hem tegen me aan, hij deed dat terug, en toen stonden we een minuut of vijf elkaar uit te persen op een heel erg lieve manier. Dus het doodknuffelen zorgde ervoor dat ik hem wel dood kon knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:21
Rens
Rens is offline
Als we in bed liggen, en hij verteld me voor de 4e keer wat hij heeft gedaan die dag, of wat er was gebeurt.. En ik laat hem uitpraten, en lig daar dan met een dikke grijns van 'dat wist ik al hoor'en hij gaat me daarna kietelen, omdat ik niks zei. Als ik hem dan terug kietel, dan kronkelt 'ie helemaal, want hij kan niet tegen kietelen, en dan zie je z'n koppie, met van die grote bruine kijkers, en een dikke bos heel donkerbruine krullen, en dan stop je met kietelen, geeft hem een kusje, en dan zegt hij, Renske ik hou van je, en kijkt ineens heel serieus, en zegt dan, Ik meen het hoor.... *zucht*
Oud 07-08-2003, 12:34
Angel
Angel is offline
als mn vriend weer terug komt van vakantie...
tijdens mijn vakantie kwam hij naare mij op de camping in zuidfrankrijk..oeew zo lief van hem
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:37
Arun
Arun is offline
Toen ze terug was van vakantie en ik bij haar langs ging was het wel even knuffelen ja..
En verder kan ik 'r wel doodknuffelen als ze op een hele lieve manier naar me kijkt, zoals toen we in de bios zaten laatst..

*zucht *
Oud 07-08-2003, 15:27
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Zaterdag, als ik hem weer zie na 2 weken.
En elke avond als hij belt vanuit Engeland. Hij moet steeds een heel eind lopen voordat hij bij een telefooncel kan komen. Echt superlief.
Oud 07-08-2003, 15:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarschijnlijk, zoals zoveel mensen hier al zeggen: als hij terug is van vakantie... Die 3 weekjes zijn wat dat betreft niet snel genoeg voorbij...
Verder kan ik hem wel dood knuffelen als hij ineens een ontzettend lieve, schattige opmerking maakt of iets heel liefs doet wat ik niet van hem verwacht had...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:44
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik kan mijn vriendin nu wel doodknuffelen, net een niet-zo-leuk gesprek gehad maar wat er wel moest zijn. En wat nu dus achter de rug is. Jammerlijk detail: ze zit ongeveer 40 a 50 kilometer verderop, dus dat knuffelen kan ik wel vergeten

Maar dit weekend weer samen in een tentje gelukkig
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:42
never mind
never mind is offline
toen ie met znb autotje uit de bocht was gereden en 10 meter weide was in gegaan...

Stomme jongen, maar blij dat hij er niks aan over gehouden heeft
Oud 08-08-2003, 08:01
Optima
Optima is offline
als er nu dood kan knuppelen had gestaan....
Oud 08-08-2003, 08:07
WB_Oud
WB_Oud is offline
Dan?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:08
Luna
Luna is offline
toen ie zei: zullen we bastonjekoeken kopen terwijl ik daar net aan gedacht had... toen kon k m wel opeten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:16
Warsocket
Warsocket is offline
[QUOTE]Optima schreef op 08-08-2003 @ 09:01:
als er nu dood kan knuppelen had gestaan.... [QUOTE]

dit topic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=562215
Oud 09-08-2003, 12:20
miro
miro is offline
Die momenten heb ik elke dag wel een paar keer. Gewoon als ie iets liefs doet, iets kleins. Of als ie uit zichzelf dingen doet waar ik niet om gevraagd heb (tafel mooi dekken, tafelkleedje enz.) Klinkt misschien stom, maar ik heb het vooral bij de kleine dingetjes die ie doet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:41
Ilsje
Ilsje is offline
ik wordt jaloers!!! kwil ook weer een vriendje die ik kan doodknuffelen!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:05
Esmée
Esmée is offline
Ik vertrek over een kleine 2 weken naar NYC voor een jaar. Niet dat we daarom elke keer gaan zitten treuren als we samen zijn, integendeel. Maar zaterdagnacht was ik bij m, we lagen op bed, en toen was ik echt superverdrietig ineens.. en wat ie toen allemaal tegen me heeft gezegd zal ik echt nooit vergeten
Hebben dan ook heel wat knuffels op gevolgd
Oud 11-08-2003, 14:49
The Pirate
The Pirate is offline
Iedereen heeft wel eens echt slechte momenten dat je je vriendin echt nodig hebt. Maar soms heb ik echt ook zo buien (zoals nu bv) dat ik echt besef wat een geluk ik met haar heb, en dan zou ik haar ook wel een hele dag kunnen knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 16:16
Verwijderd
standaard antwoord. maar alstie terug komt. hij is al een maand op uitzending naar bosnie en hij moet nog 2 maanden.

Maar ik kan em ook doodknuffelen alstie bijv ontbijtje voor me gemaakt heeft. Maakt niet uit of het te eten is (meestal wel want hij weet wat ik lekker vind).

als we op n verjaardag zijn en we kunnen om vage redenen niet naast elkaar zitten, dan werpt hij me lieve blikken toe enzo. Maar vooral astie me lekker vast houd als we gaan slapen of wakker worden. Ook alstie s ochtends ligt te slapen en ik wakker word omdat hij me bijna doodknijp en me echt niet loslaat.

liefs suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
wanneer hij me gewoon heel lief aankijkt nadt hij me eigenlijk een beetje boos heeft gemaakt zonder het echt door te hebben.
Oud 11-08-2003, 22:30
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Vandaag.. omdat ie gewoon nog net iets liever was dan de vorige keer en ik em weer net iets leuker vond (je vraagt je af of dat kan? Ja dat kan ) en omdat we allebei wisten dat we elkaar een tijdje niet gaan zien ivm zijn vakantie.
Oud 11-08-2003, 22:39
Methuselah
Methuselah is offline
Ze is m'n vriendin niet, gewoon "een" vriendin, maar zaterdag had ik niet echt veel zin om haar los te laten...
Oud 13-08-2003, 21:55
barbara.inc
barbara.inc is offline
toen mijn vriend huilend me huilend smeekte om beter te worden, omdat hij me niet meer kon vasthouden
En elke keer als hij zegt dat hij mijn figuur mooi vind...
Oud 15-08-2003, 18:47
wiebenik
wiebenik is offline
Als hij z'n ondeugende bui heeft, dan heeft hij ook van die ondeugende speelse ogen en dan wordt ik helemaal gek.
Oud 15-08-2003, 19:45
bindmiddel
bindmiddel is offline
waarom word ik hier zo mushy van, kan wel janken
Oud 15-08-2003, 22:44
Verwijderd
Heb net een nieuw vriendje, dus nu vind ik alles nog lief wat hij zegt of doet.
Maar voor hoelang nog?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:47
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Krystman schreef op 15-08-2003 @ 20:45:
waarom word ik hier zo mushy van, kan wel janken
Ik ook.. Zo sweet allemaal!!
Ontopic: zoals vanmiddag toen we in bed lagen en lieve liedjes luisterden en hij ineens moest huilen omdat ie zo van me hield....
Oud 15-08-2003, 22:58
Verwijderd
ehm, klinkt vreemd, maar hij kwam bij mij thuis direct naar zn werk omdat hij gigantisch boos was op z'n baas (preek gekregen voor iets wat hij niet gedaan had) hij stond te knarsetanden en eh ja, toen zei hij dat hij mij gewoon MOEST zien, en eh ja.. dat vond ik dan weer lief

Nahja en ook toen hij mij een massage gaf en hij had echt zo'n ondeugende blik in z'n gezicht, oehw (dat was dus geen rugmassage dan heh)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:04
Verwijderd
Euhm...Als tie me aankijkt, met een beetje troebele oogjes, en er stamelend een 'ik hou van jou' komt...
Als we samen op bed liggen en het gewoon goed voelt, vertrouwd voelt tussen ons
Als ik me kut voel, en hij me opbeurt
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:20
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Als ik de nacht ervoor heel erg onredelijk en afstandelijk ben geweest om iets heel kleins terwijl hij niets fout heeft gedaan, maar hij wel de volgende ochtend mij heel lief croissantjes als ontbijt op bed komt brengen en gewoon heel lief blijft. Ik had mezelf allang een schop onder m'n reet gegeven als ik hem was geweest en er zo tegen mij was gedaan (heb er later ook heel veel spijt van gehad).

Als hij midden in de nacht alleen serieuze vragen gaat stellen over dingen waarover hij twijfelt of hij die wel goed doet in onze relatie en of ik dat nou wel of niet vind en...., terwijl ik nog nooit iemand heb meegemaakt die zoveel rekening met mij houdt en zo goed voor me zorgt (ouders tellen niet mee ).
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
toen ik 12 dagen op vakantie was geweest naar Spanje (zonder hem), hebben we elkaar ongelofelijk veel zitten smsen en vooral zitten aftellen. ik kwam om 5 uur 's ochtends thuis en hij kwam direct naar me toe. ik hoorde hem de poort door komen, k vloog naar buiten en we vielen in elkaars armen. en hij maar zeggen: 'ik laat je nooit meer gaan, ik wil je nooit meer zo lang missen!'
en de hele ochtend heeft ie me lief zitten aankijken, gezegd hoeveel ie me gemist heeft en me in zn armen genomen. totdat ik in slaap viel

naja, of opeens heel lief zeggen dat ie van me houdt. zucht, die woorden betekenen dan zoveel voor me. hij is zoooo lief en het wordt gewoon steeds erger, k word steeds gekker op hem!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:49
bassgirl
bassgirl is offline
toen ik terug was na 2 weken vakantie

en als ik aan het bassen ben soms heeft ie zo'n blik en tja dan moet ie gewoon geknuffeld
Reageren

Regels voor berichten