Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tussen mijn bewustzijn en muziek is zeker een connectie waar te nemen. Muziek pompt zich door je zintuigelijk systeem als een medicament door je bloedvaten. Muziek kan de geestesprikkel zijn die je gedachtengang kan stimuleren bijna elk denkbare richting in te gaan. Van blij naar blijer. Van moe naar schijnbaar wakker. Van teleurstelling tot bekroning... ...van hopeloos tot net dat sprankje hoop, pas dan ben je getuige van muzikale kracht in al zijn ware passie.... ...of ben je gewoon emo. |
![]() |
|
Het mooie van muziek is dat het alle emoties bij je kan oproepen, je kunt melancholisch worden, blij worden, kwaad worden, agressief worden, verdrietig worden, geil worden alles kan... Dus ja muziek heeft altijd invloed op mijn bewustzijn.. Ik vind het heerlijk om op bed te liggen in het donker en dan een mars volta of een placebo te luisteren en dan mee te zweven met de muziek, of bij een concert met je ogen dicht staan en dan bijna in trance raken door de muziek..
en ik heb wat loze replys van birthmark en risodinges verwijderd.
Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 01:02. |
![]() |
||
ik heb muziek nodig om me goed te voelen.
als ik 3 dagen geen muziek heb gehoord begin ik zelfs de goede kant van rap te bezien... ik heb muziek nodig om mezelf te zijn. ![]() Citaat:
haha.. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 21:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spreekbeurt tommyboy5 | 7 | 03-06-2009 21:35 |