Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 20:09
Verwijderd
Doe je het wel eens? En hoe ga je meestal in je werk? Bij wat voor sites? bij particulieren of instanties? Hoe betaal je? Wat doe je als t je niet bevalt? Wil je het vaker doen?
Andere ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 20:14
wissie
wissie is offline
Nee geen ervaring mee. Mijn broertje heeft weleens wat online besteld, waren mijn ouders niet zo gelukkig mee aangezien de verzendkosten hoger waren dan de prijs van wat hij had besteld.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:19
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee, maar ik denk erover iets te bestellen bij bol.com...is dat een beetje betrouwbaar
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:22
Verwijderd
zijn natuurlijk wel internationals die een reputatie hoog hebben te houden.
Zien zichzelf niet zo graag in Radar, Kassa, Kat in de zak, Consumentegids of wat dan ook.

Het schijnt dat als je dit logo ziet op de sitedat alles dan in orde is...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 28-07-2003 @ 21:19:
Nee, maar ik denk erover iets te bestellen bij bol.com...is dat een beetje betrouwbaar
Volgens mij wel. Heb er 2x wat besteld, beide keren goed gegaan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:44
BBEM
BBEM is offline
ik heb me auto via internet gekocht, nouja gevonden en n.a.d wezen kijken en kopen
Oud 29-07-2003, 19:46
Verwijderd
Bol.com...duh. Die gasten maken landelijk reclame en zijn gewoon een goed kredietwaardig bedrijf.

Het meest moet je oppassen met dubieuze hardwarebedrijfjes. Niet omdat ze je geen spullen leveren, maar omdat ze je soms spullen leveren die niet aan de overeenkomst beantwoorden (niet nieuw, verkeerde spullen, etc).
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:48
Verwijderd
ik heb mijn hond 'gekocht' via internet

ik ben gewoon alle martplaats achtige sites afgeweest op zoek naar een bep soort hond.. Uiteindelijk niks gevonden, en toen zelf maar gevraagd op marktplaats.nl

Na iets van een maand kregen we reacties en van de 6 honden (die voldeden aan onze eisen) hebben we er 1 utigekozen.. Veel gebelt met de eigenaren van de hond.. Daarna zijn we er een keer heengeweest, en een maand later zijn die mensen de hond komen brengen.

We hebben er niet voor betaald, we hebben echter wel geruild met ons konijn

mocht het ons niet zijn bevallen hadden we het dier in t asiel moeten laten plaatsen (de oude eigenaren konden hem niet terugnemen)

ik zou het best vaker willen doen opzich maar alleen als de asielen niks voor mij hadden wat ik zou zoeken
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:48
Verwijderd
Wel eens bij bol.com wat besteld en ook wel eens wat bij de wehkamp. En reizen ed, boek ik tegenwoordig ook meestal via inet en kaartjes voor musical/toneel bv. M'n vader besteld vaak dingen op inet, 'k zou niet weten welke sites allemaal precies, iig ook bol.com en dan wat Amerikaanse bedrijven enzo en hij koopt ook vrij regelmatig wel iets via marktplaats.
Hoe ik betaal wisselt, creditcard van m'n vader (), eenmalige machtiging, overschrijving. Als het me niet bevalt stuur ik het terug, maar ik bestel eigenlijk alleen als ik 99% zeker weer dat het me zal bevallen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:49
poesiefox
poesiefox is offline
Amazon!
Oud 29-07-2003, 20:14
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb ooit eens een keertje van die gay-safe-condooms besteld via internet Die durfde ik gewoon niet in de winkel te halen. Leek me zo confronterend (volgens mij durf ik dat nu nog steeds niet ).

Geen idee meer van welke site het was...maar ik denk dat ik erop gekomen ben via expreszo.nl ofzoiets. Ik had betaald met zo'n automatische machtiging. Ging vrij snel nadat het geld was afgeschreven.

[edit]
En ik weet niet of ik dit ooit vaker ga doen... Misschien maar gewoon ervoor zorgen dat het niet uitgaat, of dat hij ze koopt
[/edit]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:43
langejongen
langejongen is offline
Ik koop mijn studieboeken altijd via internet bij van Dijk Studieboeken. Gaat altijd goed. Verder heb ik mijn digitale camera op internet gekocht bij Progress automatisering(http://www.progress.nl)Ik kijk eerst op kieskeurig.nl(http://www.kieskeurig.nl) voor de goedkoopste winkel.Betalen kan daar vooraf of bij aflevering.Goed bevallen, hoewel ik er wel 1 keer achteraan moest bellen omdat ik na 1 week na de betaling nog niks binnen had.
Oud 29-07-2003, 22:31
Thomas
Thomas is offline
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar ik heb er niets op tegen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:22
Vice
Vice is offline
Ik heb wel eens cd's besteld bij bol.com en ook een keer bij amazon.com.
Oud 29-07-2003, 23:49
chaostar
chaostar is offline
Ik heb best vaak wat besteld. o.a bij bol.com, plato, large, easyjet en Ebay. t Ging allemaal prima. Als je cd's besteld bij plato heb je ze heel snel binnen, ik geloof dat ik ze binnen 2 dagen binnen had. Bol.com is ook snel (ik had schoolboeken besteld, was binnen 3 dagen binnen).
Oud 29-07-2003, 23:56
Verwijderd
www.neck.nl, www.large.com, www.bol.com, die zijn in elk geval veilig. Lekker bekend allemaal. Dat andere ook, ehm, zo'n site die ook als gids uitkomt. Net zoiets als neckermann.
Ik heb een t-shirt van large, en ook een truitje, een vriendin heeft een broek en een hempje van die ene site waarbij ik nu niet op de naam kom.

ebay en marktplaats zijn meestal ook wel veilig, maar er kunnen natuurlijk soms nepadvertenties op staan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:11
Verwijderd
wehkamp, dat woord zocht ik
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:31
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
al mijn Harry Potter boeken heb ik bij Proxis besteld,...ging altijd goed,..en ze bezorgen gratis aan huis,..dus wat wil je nog meer,..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 07:14
Tahvall
Tahvall is offline
ik bestel veel op het internet, gaat makkelijker dan in de winkel, grotere voorraad, geen rij waar je moet wachten, groter aanbod winkels want je kan ook in het buitenland bestellen.
Bij sommige bedrijven zijn de produkten ook goedkoper, omdat ze geen bezoekadres hebben enzo, dus dat scheelt allemaal
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 07:35
Girl87
Girl87 is offline
Als je elektronica wilt kopen, zou ik je internet zeker aanraden! (wel goed vergelijken, prijzen kunnen erg verschillen!)

Zelf heb ik mijn digitale camera via www.centralpoint.nl gekocht en dat is me heel goed bevallen! Alles (van bestelling tot bezorging) was heel goed geregeld!
Oud 30-07-2003, 08:56
mcsun
mcsun is offline
Ik heb behoorlijk vaak cd's besteld. Vroeger bij Boxman (maar dat is verdwenen) en nu altijd bij NLStore. Via marktplaats een elektrisch orgel (die ik nu op dezelfde manier weer probeer te verkopen ) en een laptop gekocht. Gaat erg goed, feitelijk verschilt kopen via internet in deze gevallen in niets met kopen via respectievelijk een postorderbedrijf of de Vondst-achtige blaadjes.
Oud 30-07-2003, 09:19
Verwijderd
Ik bestel regelmatig muziekboeken bij broekmans.com en dat gaat altijd goed
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:56
Verwijderd
Ik heb mijn mobiele telefoon via i'net gekocht. Mijn ouders hebben verschillende fitness toestellen via internet besteld.

En ik heb een paar keer wat via bol.com en de wehkamp gekocht op internet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten