Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik koop mijn studieboeken altijd via internet bij van Dijk Studieboeken. Gaat altijd goed. Verder heb ik mijn digitale camera op internet gekocht bij Progress automatisering(http://www.progress.nl)Ik kijk eerst op kieskeurig.nl(http://www.kieskeurig.nl) voor de goedkoopste winkel.Betalen kan daar vooraf of bij aflevering.Goed bevallen, hoewel ik er wel 1 keer achteraan moest bellen omdat ik na 1 week na de betaling nog niks binnen had.
|
Verwijderd
|
www.neck.nl, www.large.com, www.bol.com, die zijn in elk geval veilig. Lekker bekend allemaal. Dat andere ook, ehm, zo'n site die ook als gids uitkomt. Net zoiets als neckermann.
Ik heb een t-shirt van large, en ook een truitje, een vriendin heeft een broek en een hempje van die ene site waarbij ik nu niet op de naam kom. ebay en marktplaats zijn meestal ook wel veilig, maar er kunnen natuurlijk soms nepadvertenties op staan. |
![]() |
|
Als je elektronica wilt kopen, zou ik je internet zeker aanraden! (wel goed vergelijken, prijzen kunnen erg verschillen!)
Zelf heb ik mijn digitale camera via www.centralpoint.nl gekocht en dat is me heel goed bevallen! Alles (van bestelling tot bezorging) was heel goed geregeld!
|
Ik heb behoorlijk vaak cd's besteld. Vroeger bij Boxman (maar dat is verdwenen) en nu altijd bij NLStore. Via marktplaats een elektrisch orgel (die ik nu op dezelfde manier weer probeer te verkopen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Voorwaarden op internet Mevrouw Lul | 3 | 30-07-2010 20:39 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquete] Kopen op het internet bspeedy | 19 | 07-06-2006 15:50 | |
Werk, Geld & Recht |
koop op internet, geld terug incasseren Verwijderd | 15 | 16-04-2005 15:22 | |
Software & Hardware |
waar zijn goedkope CD-r's te koop op internet?? langejongen | 11 | 03-09-2003 03:30 | |
De Kantine |
audioapparatuur kopen via internet.. heuhj | 1 | 24-12-2002 12:18 | |
De Kantine |
Betalen op internet wickydevicking | 12 | 15-08-2002 21:33 |