Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, als je je ergert aan zijn gedrag, niet vindt dat iemand je zo mag behandelen, enz. Dan heb je zelf toch al het antwoord? Wat Weltruste zegt idd. |
![]() |
|
Waaaaaaaaaaar wacht je dan nog op...
Ja oké, ik ga je niet zeggen dat je hem MOET dumpen (ik ken hem niet, en kan de situatie enkel begrijpen vanuit jou standpunt) Maar als je zo hoor "klagen" dan is het toch debiel om er nog langer bij te blijven... En de verliefdheid is over na 3 weken? Ach, snel, maar toont ook aan dat het dan toch niets was/is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben iemand die zich heel snel laat ompraten, daarom dat ik echt achter mijn beslissing moet staan.
Het is nu 4 maanden gedaan met m'n vriend waar ik anderhalf jaar mee samen was, en als ik dit gevoel vergelijk met het gevoel dat ik bij die langere relatie had, dan is de keuze wel snel gemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je al niet meer verliefd bent, is het zeker niet overdreven om het uit te maken. Dus zit daar maar niet over in. Het heeft geen zin je relatie in stand te houden als je hem op dat gebied niet meer leuk vindt en alleen maar verder met hem wil omdat je denkt dat je te overdreven reageert.
Wat ik niet snap uit je verhaal: hij had geen btg meer, dus hij liet nix van zich horen en een paar posts verder vertel je dat hij zijn gsm was vergeten! Betekent dat niet dat er hier iets niet klopt? Of zie ik dat verkeerd?
|
Hij had op voorhand gezegd: ik heb geen belwaarde meer, en dan had hij z'n gsm niet bij. Hij zei niet dat hij hem was vergeten, hij had z'n gsm niet bij.
En voor de rest vind ik dat je wel gelijk hebt, maar toch wil ik niet overdreven reageren. Er zijn nog wel een paar andere dingen die hij gezegd heeft die me kwetsen zoals: ik zal mijn ex-vriendin altijd het liefst blijven zien, dus je kan enkel op de tweede plaats komen. En ook dat hij het leeftijdsverschil te groot vond (17 en 20) en dat hij daarom twijfelde. (Wat doet leeftijd ertoe als je iemand graag ziet?) Ik heb gisteren ook van een 5-tal mensen gehoord dat hij echt een player is en dat hij niemand trouw kan blijven. |
![]() |
||
Citaat:
als je slim bent; neem je juist je gsm niet mee omdat als hij dus dan gejat wordt, je gigantisch de lul bent |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vreemd gevoel na de seks Mind Sickness | 32 | 13-03-2005 13:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is vreemd? Verwijderd | 12 | 05-10-2003 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Vreemd gaan miep | 3 | 20-08-2003 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Psychologie |
Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde? Anne | 8 | 05-05-2002 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
normaal =! vreemd de wijze jodokus | 2 | 01-09-2001 17:10 |