Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 10:20
sparkling star
sparkling star is offline
Sinds een 3-tal weken heb ik een vriendje die ik heb leren kennen op een feestje. We waren nog maar 1 week samen toen hij vertrok voor 2 weken op vakantie (met zijn ouders naar Italië). Hij had geen geld meer op z'n gsm, dus hij kon niets laten weten ofzo. Maar hij had gezegd dat hij zeker iets ging laten weten met de gsm van zijn moeder, hij ging me zeker bellen, berichtjes sturen en dergelijke.
Ik heb twee weken lang NIETS van hem gehoord...
Gisteren was ik dan op Sfinks (een festival hier in België) en ik dacht dat hij vandaag ging terugkomen enzo. Maar ik was eigenlijk niet zo kwaad op hem. Het kan altijd gebeuren dat hij niets kon laten weten door één of andere reden.
Dus op het festival sta ik te praten met een paar vrienden, en ineens zegt een vriendin van mij: is dat daar jou vriendje niet? Ik draai me om, en die loopt daar gewoon... En ik zie zijn lippen: OEI vormen. Toen was ik zo kwaad, vooral ook omdat hij een festivalbandje van vrijdag aanhad! Zijn uitleg daarvoor was dat iemand het over zijn arm had geschoven (onwaarschijnlijk want het was amper verkreukt).
Dan heeft hij mij voor de rest van de avond amper met rust gelaten enzo, heel den tijd rond m'n lijf hangen en zeggen dat ik niet kwaad moest zijn.
Ik weet niet wat ik nu nog voel voor hem en wat ik hier allemaal van moet denken. Alles gaat door mijn hoofd: dat hij mij alleen wou voor de sex enzo...
Bedankt voor dit allemaal te lezen, en alstublieft geef mij een beetje raad want ik weet het echt allemaal nimeer!

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 10:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 10:25
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als jij denkt dat hij liegt is het maar beter om een einde aan te maken..... vertrouwen is een belangrijk goed in een relatie....
Oud 28-07-2003, 10:25
FaZ
FaZ is offline
Dumpen die gast, hij respecteerd je totaal niet. Zoek iemand die alles voor je over heeft.
Oud 28-07-2003, 10:29
Verwijderd
Als je zelf verder met hem wilt, zou ik er met hem over praten, iig hem de kans geven het uit te leggen. Heb je zo iets van 'laat maar', dan zou ik er niks aan doen. Twijfel je...dan zou ik er nog even over nadenken.

Opzich...drie weken is nog niet lang...maakt het niet minder lullig dat hij niks van zich laat horen ed...maar goed. Wist hij dat jij ook naar dat festival ging? (Niet dat dat iets goed maakt, integendeel.)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:30
BelleRosé
BelleRosé is offline
Gadverdamme de jeugd van tegenwoordig
Nee, grapje...

Vertrouwen is een basisprincipe in een relatie... en als dat er al niet meer is... Nja, je begrijpt me wel

Daarbij, hij komt over als een slijmbal... En das ook al direct

Laat niet met je sollen, meer kan ik je niet zeggen
Oud 28-07-2003, 10:31
sparkling star
Hij wist niet dat ik zondag naar het festival ging, de andere dagen wel.
Ik vind dat niemand mij zo mag behandelen! En erover praten, hij heeft zijn uitleg al gegeven: hij was z'n gsm vergeten. Dat snap ik al helemaal niet, want wie vergeet nu zijn gsm op reis? Ik geloof er niets van en ik erger mij aan zijn gedrag!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:33
BelleRosé
BelleRosé is offline
Wat heb je nog meer nodig om je conclusies te trekken?

Je ergert je aan hem
Je kan zijn gedrag niet doorgronden
Je weet niet of je hem kan vertrouwen
Je weet niet wat er nu allemaal waar is van deze troep
Praten helpt niet
---------------------------------------------------------------------
Dumpen? en beter zoeken
Oud 28-07-2003, 10:33
sparkling star
Wat zouden jullie doen als je vriend zoiets zou doen? (Ok, drie weken is niet lang, maar respect moet je altijd hebben vind ik) Voor mij komt het erop neer dat hij mij niet belangrijk genoeg vindt om iets te laten weten..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:34
sparkling star
Citaat:
Welteruste schreef op 28-07-2003 @ 11:33:
Wat heb je nog meer nodig om je conclusies te trekken?

Je ergert je aan hem
Je kan zijn gedrag niet doorgronden
Je weet niet of je hem kan vertrouwen
Je weet niet wat er nu allemaal waar is van deze troep
Praten helpt niet
---------------------------------------------------------------------
Dumpen? en beter zoeken
Ja inderdaad, en verliefd ben ik ook al niet meer!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef op 28-07-2003 @ 11:31:
Ik vind dat niemand mij zo mag behandelen! En erover praten, hij heeft zijn uitleg al gegeven: hij was z'n gsm vergeten. Dat snap ik al helemaal niet, want wie vergeet nu zijn gsm op reis? Ik geloof er niets van en ik erger mij aan zijn gedrag!
Dat zou mij ook kunnen overkomen (van die gsm).

Maar goed, als je je ergert aan zijn gedrag, niet vindt dat iemand je zo mag behandelen, enz. Dan heb je zelf toch al het antwoord? Wat Weltruste zegt idd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:37
BelleRosé
BelleRosé is offline
Waaaaaaaaaaar wacht je dan nog op...
Ja oké, ik ga je niet zeggen dat je hem MOET dumpen (ik ken hem niet, en kan de situatie enkel begrijpen vanuit jou standpunt)
Maar als je zo hoor "klagen" dan is het toch debiel om er nog langer bij te blijven...
En de verliefdheid is over na 3 weken? Ach, snel, maar toont ook aan dat het dan toch niets was/is
Oud 28-07-2003, 10:38
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef op 28-07-2003 @ 11:34:
Ja inderdaad, en verliefd ben ik ook al niet meer!
Waarom vraag je je dan nog af wat je moet doen...??? Dan is het toch nogal simpel?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:39
sparkling star
Omdat ik toch nog goed met hem overweg kan, ondanks alles. Ik denk dat ik hem wil dumpen, maar is het niet overdreven? Alleen omdat hij twee weken niets laat weten!?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:41
BelleRosé
BelleRosé is offline
Er is meer nodig dan enkel "goed overweg kunnen" in een relatie...
2 weken niets laten horen? Oh als het mijn vriend was zou hij wel een gepeperd gesprek kunnen verwachten, zeker na die avond op het festival...
In een relatie moet je kunnen praten...
Oud 28-07-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef op 28-07-2003 @ 11:39:
Omdat ik toch nog goed met hem overweg kan, ondanks alles. Ik denk dat ik hem wil dumpen, maar is het niet overdreven? Alleen omdat hij twee weken niets laat weten!?
Als je niet meer verliefd bent na drie weken, dan lijkt het me meer iets voor een vriendschap dan voor een relatie. Je geeft zelf aan dat je niet meer verliefd bent, niet zo behandeld wilt worden, zijn verklaring niet goed vindt, enz. Wat Weltruste zegt: 'Er is meer nodig dan enkel "goed overweg kunnen" in een relatie...' en 'In een relatie moet je kunnen praten...'
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:43
sparkling star
Ik ben iemand die zich heel snel laat ompraten, daarom dat ik echt achter mijn beslissing moet staan.
Het is nu 4 maanden gedaan met m'n vriend waar ik anderhalf jaar mee samen was, en als ik dit gevoel vergelijk met het gevoel dat ik bij die langere relatie had, dan is de keuze wel snel gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef op 28-07-2003 @ 11:43:
Ik ben iemand die zich heel snel laat ompraten, daarom dat ik echt achter mijn beslissing moet staan.
Het is nu 4 maanden gedaan met m'n vriend waar ik anderhalf jaar mee samen was, en als ik dit gevoel vergelijk met het gevoel dat ik bij die langere relatie had, dan is de keuze wel snel gemaakt.
tja, je zult zelf de beslissing moeten nemen. Alles wat je tot nog toe aangeeft, geeft wel aan dat het niet echt 'goed' zit, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:45
sparkling star
Ja, dat is zo. Ik zal jullie op de hoogte houden als er iets gebeurd ofzo
En bedankt voor jullie raad
kusjes
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:50
Loezzel
Loezzel is offline
Als je al niet meer verliefd bent, is het zeker niet overdreven om het uit te maken. Dus zit daar maar niet over in. Het heeft geen zin je relatie in stand te houden als je hem op dat gebied niet meer leuk vindt en alleen maar verder met hem wil omdat je denkt dat je te overdreven reageert.
Wat ik niet snap uit je verhaal: hij had geen btg meer, dus hij liet nix van zich horen en een paar posts verder vertel je dat hij zijn gsm was vergeten! Betekent dat niet dat er hier iets niet klopt? Of zie ik dat verkeerd?
Oud 28-07-2003, 10:54
sparkling star
Hij had op voorhand gezegd: ik heb geen belwaarde meer, en dan had hij z'n gsm niet bij. Hij zei niet dat hij hem was vergeten, hij had z'n gsm niet bij.
En voor de rest vind ik dat je wel gelijk hebt, maar toch wil ik niet overdreven reageren. Er zijn nog wel een paar andere dingen die hij gezegd heeft die me kwetsen zoals: ik zal mijn ex-vriendin altijd het liefst blijven zien, dus je kan enkel op de tweede plaats komen. En ook dat hij het leeftijdsverschil te groot vond (17 en 20) en dat hij daarom twijfelde. (Wat doet leeftijd ertoe als je iemand graag ziet?)
Ik heb gisteren ook van een 5-tal mensen gehoord dat hij echt een player is en dat hij niemand trouw kan blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:56
BelleRosé
BelleRosé is offline
wat heb je dan nog meer nodig
*klopt hoofd tegen muur*
Oud 28-07-2003, 10:57
sparkling star
Ik stond gisteren op het punt om te zeggen dat het voor mij allemaal niet meer hoefde, maar ik vond het beter om er nog een nachtje over te slapen, want het was niet zo'n heldere avond. Nu besef ik dat het echt overdreven is hoe hij mij behandeld. Mijn beslissing is gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 11:00
Loezzel
Loezzel is offline
Gelukkig, ik denk dat je de goede beslissing maakt...
Oud 28-07-2003, 11:01
sparkling star
bedankt
Er zijn er betere, ik moet ze alleen nog tegenkomen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:18
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-07-2003 @ 11:25:
Als jij denkt dat hij liegt is het maar beter om een einde aan te maken..... vertrouwen is een belangrijk goed in een relatie....
preciesz!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 21:56
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
sparkling star schreef op 28-07-2003 @ 11:31:
jezus wat een gezeik over die gsm
als je slim bent; neem je juist je gsm niet mee omdat als hij dus dan gejat wordt, je gigantisch de lul bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten