![]() |
|
Op dit moment sta ik er niet open voor. Heb mijn handen vol aan vriend-lief. Maar misschien als we elkaar iets langer kennen, dat we eens iets nieuws willen proberen. Hij wil wel geloof ik. Hij zit nu al in mijn nek te kwijlen.
zit, af, lig!! Macho :-))))
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin begon er ook al over, zij wil met een meisje erbij en dat vind ik geen probleem!
![]() Het stomme is dat het beoogde meisje best geëxperimenteerd heeft met seks en dus echt niet geschokt zal zijn. Maar ik ken haar niet goed genoeg om het gewoon te vragen, en ik geloof dat mijn vriendin niet goed durft. Oh hell, ik zal gewoon nog eens met mijn vriendin praten en daarna es wat vaker met het slachtoffer, en over een paar weken gewoon vragen. Heb er zin in! *gaat nu naar bed - alleen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het met een onbekende is, dan voel je je toch juist ongemakkelijk tíjdens de sex? Lijkt me ook niet alles... En ik zou zeggen dat als je sex hebt met een echt goede vriendin erbij, je je hoogstens de volgende keer dat je haar ziet ongemakkelijk voelt, maar daarna niet meer, want daar ben je toch vrienden voor. Ik zou bij een VVM-triotje het liefst een vriendin van me erbij vragen, zou echt geen onbekende willen...
Je kunt natuurlijk bij 'contact gezocht' een oproepje plaatsen, en daar zelfs eisen bij stellen (zoals 'mag geen maagd meer zijn', 'moet single zijn', 'moet gemiddeld gebouwd zijn', enzovoort) |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriendin en ik willen het allbei wel, en we hebben meer dan zat slachtoffers waar we allebei op vallen (m-v) maar het is er simpelweg nog neit van gekomen. Je moet het ook niet gaan forceren of zo. Mijn vriendin heeft overigens wel al ervaring met meerdere partners, ik (helaas?) nog niet. Maar ik ben nieuwsgierig.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nee ik moet er niet aan denken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() je kunt blijkbaar ook al niet goed lezen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik en mijn vriend zouden dit wel eens willen proberen met nog een ander meisje, ik weet al wel dat mijn vriendinnen hier nooit aan mee zouden doen, en zou ook niet met een vreemde het bed ik willen duiken, ik wil "haar"toch wel even van te voren leren kennen.
Een andere mogelijkheid is een parenclub, maar daar komen blijkbaar vooral oudere stellen. We zitten dus een beetje vast... Heeft iemand al ervaring met vvm? Ik weet namelijk ook niet echt wat ik ervan moet verwachten... is het heel erg anders? |
![]() |
|
![]() |
Je hebt er een concurrente bij, en je moet om de aandacht van je vriend vechten. Niet mijn idee van leuk. En er zit een meisje aan je. Brrr. Stel voor dat ze van die grote slappe hangers heeft...
met van die tepels zo groot als bierviltjes... * gruwt bij idee*
|
't lijkt me eigenlijk allebei leuk, maar dan met alleen singles. Niet als ik een vriend heb, dan is het emotioneel gewoon te ingewikkelt denk ik.
Maar dan ben ik bv. wel weer heel particular in met wie ik zoiets zou willen ondernemen, mensen die ik al ruime tijd ken en echt vertrouw, en waarvan ik weet dat we daarna ook weer gewoon lekker naar de kroeg gaan en dat er niet echt iets veranderd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou de persoon boven je doen? Verwijderd | 62 | 01-06-2010 18:24 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #99 Kitten | 450 | 27-06-2009 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XIX Rob | 500 | 15-07-2008 11:54 | |
De Kantine |
Welk nummer heb je het laatst beluisterd #5 Verwijderd | 500 | 14-11-2007 20:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Hein Topic JCL | 500 | 06-04-2006 08:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Bijbel, OT] Koningen 7:23 PI = 3? Gatara | 71 | 27-04-2005 09:43 |