Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 18:20
laajn
laajn is offline
mijn vriend zou het graag doen meisje-miesje-jongen en eigenlijk lijkt me dat nog wel spanend maar ik zou het wel niet leuk vinden om dit te doen met iemand die ik daarna nog regelmatig zie (zou ik me toch ongemakkelijk voelen)
maar je kan dat toch ook niet doen met een totaal vreemde?
en hoe vraag je dat ? (hallo, zin in seks met een koppel???)
wat vinden jullie?
heeft er iemand ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:21
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik zou het zeker doen met iemand waarbij je jezelf comfortabel voelt, en dat is toch een van je naaste vriendinnen, ben ik bang.

Of je erna nog moeite mee hebt, dat is jouw keuze, maar ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.

Misschien ga je dan nog wel vaker een triotje doen, wie weet.

Niet dat ik zomaar een triotje ga doen samen met een jongen, maar dat is toch anders, denk ik.
Oud 11-07-2003, 18:21
Qimm
Qimm is offline
drie-otje?

Nee verder geen ervaring mee eigenlijk...
Oud 11-07-2003, 18:52
AtHell
AtHell is offline
Ik dacht altijd dat het ongeveer zo ging:

"... neuken ?"
Oud 11-07-2003, 19:02
Magdalena
Magdalena is offline
lol, ik zal even serieus reageren.

mijn vriend en zaten er laatst ook over te denken (ook trio jongen, vriendje en ikke!! maar dus ook meisje ikke en vriend) maar we weten nog niet of we het echt willen uitvoeren.
ALS ik het zou doen, dan zou ik denk ik een prostituee/gigolo inhuren op dit moment. erg duur, maar ja..
ehm...misschien een advertentie zetten op internet of in een blad, maar dan heb je altijd de kans dat je freaks eropaf krijgt.
tja, het is kiezen of delen denk ik; of met een vreemde, of met een bekende en je daarna ongemakkelijk voelen ...
Oud 11-07-2003, 19:08
freakje
freakje is offline
Geen ervaring, ik denk dat ik een beetje jaloers zou worden als mijn vriend met een ander meisje begint te prullen als ik derbij lig.
Oud 11-07-2003, 19:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
laajn schreef op 11-07-2003 @ 19:20:
mijn vriend zou het graag doen meisje-miesje-jongen en ....
Ehm, moet ze perse Miesje heten?
Oud 11-07-2003, 19:11
RainDrop
RainDrop is offline
Citaat:
freakje schreef op 11-07-2003 @ 20:08:
Geen ervaring, ik denk dat ik een beetje jaloers zou worden als mijn vriend met een ander meisje begint te prullen als ik derbij lig.
ben ik me akkoord
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:12
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-07-2003 @ 20:11:
lol
*kan het niet helpen steeds dubbel te liggen om dit topic. hoe bedoel je stemmingswisselingen??? *
Oud 11-07-2003, 19:21
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm, misschien loopt er hier op t forum wel iemand rond die dit topic ziet en denkt, hé dat is iets voor mij.

Maar k zou niet weten hoe je zoiets aanpakt. Ik denk toch dat ik iemand zou vragen die ik ken, maar tast dan wel ff goed die persoon af ga niet gelijk van hé wij willen een triotje en jij bent de gelukkige. Praat eerst met diegene algemeen over trio's en probeer te achterhalen hoe zij er tegenover staat.
Oud 11-07-2003, 19:22
hajo
hajo is offline
even nieuwschierig hoor: maar hoe serieus is een relatie als je denkt aan een triootje? Ik zou echt never nooit met iemand anders seks willen hebben dan met mijn vriendin. Heeft dat te maken met karakter of met het stadium waarin je relatie verkeerd?
Oud 11-07-2003, 19:27
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
karakter
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:31
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-07-2003 @ 20:21:
Hmm, misschien loopt er hier op t forum wel iemand rond die dit topic ziet en denkt, hé dat is iets voor mij.
zou wel iets voor mij zijn, maar dan moet mijn vriend ook meedoen en ik ben te verlegen denk ik in dit geval. heb dan liever een prostituee/gigolo dan een koppel

Citaat:
maar hoe serieus is een relatie als je denkt aan een triootje?
ik kan je zeggen dat mijn relatie zo serieus is dat we nu al denken te weten de rest van ons leven samen te blijven en er voor ons niemand anders is. we zijn van plan te trouwen en kinderen te krijgen. op seksueel gebied zijn we echter (op dit moment) experimenteel en vinden wij het leuk bepaalde fantasieën uit te leven.
beiden blijken wij beiden seks te kunnen hebben met andere mensen erbij zonder verder emotionele waarde aan die mensen te hechten, alleen maar een kwestie van lust; alleen seks tussen ons tweeën heeft emotionele waarde omdat we van elkaar houden.

ik denk dat het gewoon een kwestie is van voorkeur en hoe je tegenover seks staat. seks is voor ons niet iets dat onze relatie bepaald. het bij elkaar willen zijn en van elkaar houden doet dat.

ik heb het gevoel het niet echt goed uit te kunnen leggen, maar ik ben vandaag een beetje vaag. hoopt dat je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 11-07-2003, 20:49
jayjay
jayjay is offline
Op dit moment sta ik er niet open voor. Heb mijn handen vol aan vriend-lief. Maar misschien als we elkaar iets langer kennen, dat we eens iets nieuws willen proberen. Hij wil wel geloof ik. Hij zit nu al in mijn nek te kwijlen.

zit, af, lig!!

Macho :-))))
Oud 11-07-2003, 22:41
Verwijderd
Mijn vriendin begon er ook al over, zij wil met een meisje erbij en dat vind ik geen probleem! Maar we kunnen niet echt een goed slachtoffer vinden. Ik vind haar twee beste vriendinnen wel geschikt (ben eigenlijk überhaupt niet zo kieskeurig als het hierom gaat, hoe ze uitziet en/of haar karakter is doet zolang het niet ECHT tegenvalt niet terzake bij eenmalige trioseks IMHO). Mijn vriendin vindt één van die twee ook wel geschikt. Maar goed, we weten niet hoe we het aan haar moeten vragen. Iemand ideeën??

Het stomme is dat het beoogde meisje best geëxperimenteerd heeft met seks en dus echt niet geschokt zal zijn. Maar ik ken haar niet goed genoeg om het gewoon te vragen, en ik geloof dat mijn vriendin niet goed durft. Oh hell, ik zal gewoon nog eens met mijn vriendin praten en daarna es wat vaker met het slachtoffer, en over een paar weken gewoon vragen. Heb er zin in!

*gaat nu naar bed - alleen *
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:17
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik denk juist dat ik me met een goeie vriendin op me gemak zal voelen, en ook minder jaloers zal zijn
Oud 12-07-2003, 16:24
Verwijderd
Als het met een onbekende is, dan voel je je toch juist ongemakkelijk tíjdens de sex? Lijkt me ook niet alles... En ik zou zeggen dat als je sex hebt met een echt goede vriendin erbij, je je hoogstens de volgende keer dat je haar ziet ongemakkelijk voelt, maar daarna niet meer, want daar ben je toch vrienden voor. Ik zou bij een VVM-triotje het liefst een vriendin van me erbij vragen, zou echt geen onbekende willen...

Je kunt natuurlijk bij 'contact gezocht' een oproepje plaatsen, en daar zelfs eisen bij stellen (zoals 'mag geen maagd meer zijn', 'moet single zijn', 'moet gemiddeld gebouwd zijn', enzovoort)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:15
Verwijderd
mijn vriendin en ik willen het allbei wel, en we hebben meer dan zat slachtoffers waar we allebei op vallen (m-v) maar het is er simpelweg nog neit van gekomen. Je moet het ook niet gaan forceren of zo. Mijn vriendin heeft overigens wel al ervaring met meerdere partners, ik (helaas?) nog niet. Maar ik ben nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
freakje schreef op 11-07-2003 @ 20:08:
ik zou freaken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:14
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-07-2003 @ 20:11:
Mrs. Poesiefox @ Bijdehand
Oud 16-07-2003, 04:24
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
laajn schreef op 11-07-2003 @ 19:20:
mijn vriend zou het graag doen meisje-miesje-jongen en eigenlijk lijkt me dat nog wel spanend maar ik zou het wel niet leuk vinden om dit te doen met iemand die ik daarna nog regelmatig zie (zou ik me toch ongemakkelijk voelen)
maar je kan dat toch ook niet doen met een totaal vreemde?
en hoe vraag je dat ? (hallo, zin in seks met een koppel???)
wat vinden jullie?
heeft er iemand ervaring mee?
Ik moest heel lang nadenken voordat ik je titel snapte.

En nee ik moet er niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:14
skabouter
skabouter is offline
hmm triootje met 2 meiden is

spreek uit ervaring

echt waar, kan het iedereen, met een sterke relatie (vereist), aanraden.
Ut is weer eens wat anders, en een leuke afwisseling
moet wel oppassen dat je niet 2 meiden tegen komt die te graag willen want er is maar 1 mannetje he
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:02
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
skabouter schreef op 18-07-2003 @ 12:14:
bla
Grutjes, je bent zeker 1 brok testosteron of niet ...?

Oud 18-07-2003, 15:16
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
skabouter schreef op 18-07-2003 @ 12:14: Bla
IQ van een stoeptegel?
Oud 18-07-2003, 15:20
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik heb 1x een trio gehad met 2 andere meiden, was dus niet egt een probleem met jalouzie enz
Oud 18-07-2003, 15:35
skabouter
skabouter is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 18-07-2003 @ 14:02:
Grutjes, je bent zeker 1 brok testosteron of niet ...?

zoals kingai het al verwoorde IQ van een stoeptegel?

je kunt blijkbaar ook al niet goed lezen

Citaat:
moet wel oppassen dat je niet 2 meiden tegen komt die te graag willen want er is maar 1 mannetje he
daarmee bedoel ik dus dat ik in mijn uppie nie 2 lustige vrouwen aankan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:27
Maddan
Maddan is offline
het lijkt mij dus echt nix.. vooral met nog een kerel erbij

als ik hem mn vriendin zag neuken dan zou ik boos worden, en een dikke bezemsteel zo ver in ze reet stoppen dat ik zn maagwand zou perforeren.

nix voor mij dus
Oud 21-07-2003, 18:20
zon@je
zon@je is offline
Ik en mijn vriend zouden dit wel eens willen proberen met nog een ander meisje, ik weet al wel dat mijn vriendinnen hier nooit aan mee zouden doen, en zou ook niet met een vreemde het bed ik willen duiken, ik wil "haar"toch wel even van te voren leren kennen.
Een andere mogelijkheid is een parenclub, maar daar komen blijkbaar vooral oudere stellen.
We zitten dus een beetje vast...

Heeft iemand al ervaring met vvm? Ik weet namelijk ook niet echt wat ik ervan moet verwachten... is het heel erg anders?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:26
poesiefox
poesiefox is offline
Je hebt er een concurrente bij, en je moet om de aandacht van je vriend vechten. Niet mijn idee van leuk. En er zit een meisje aan je. Brrr. Stel voor dat ze van die grote slappe hangers heeft...
met van die tepels zo groot als bierviltjes...
* gruwt bij idee*
Oud 30-07-2003, 12:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
't lijkt me eigenlijk allebei leuk, maar dan met alleen singles. Niet als ik een vriend heb, dan is het emotioneel gewoon te ingewikkelt denk ik.

Maar dan ben ik bv. wel weer heel particular in met wie ik zoiets zou willen ondernemen, mensen die ik al ruime tijd ken en echt vertrouw, en waarvan ik weet dat we daarna ook weer gewoon lekker naar de kroeg gaan en dat er niet echt iets veranderd.

Regels voor berichten