Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja dat is behoorlijk een naaistreek van der..
echt zo van ..... ja .... en nu... waarom ... leg uit.... wees duidelijk... en dan hoor je niks.. ken dat heeft een vriend van mij ook geflikt.. hij had haar de dag voordat hij vreemd ging er helemaal van overtuigd dat hij nog van der hield en alles voor haar wou doen.. ze hadden een jaar iets... hij heeft niks meer laten horen... je kan weinig doen alleen ik zou wel om uitleg gaan vragen... je moet niet zelf gaan bedenken wat je fout deed want dan kan je er behoorlijk naast zitten... slecht voor je zelfvertouwen in relaties(zeg niet dat jij dat hebt...ik wel) was het een jonger meisje?
|
Verwijderd
|
Dan is er idd iets mis.
Ik ken het gevoel dat je alles voor diegene zou willen doen. Heb ik ook (nu). Lijkt me vreselijk om zoiets te moeten horen. Zou heel erg teleurgesteld, maar ook heel erg verdrietig zijn.ze is je wel een verklaring verschuldigd vind ik en je hebt dus alle recht om die te vragen. Praat er goed over en laat ook merken hoe jij je voelt door dit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eum, nou, dames en heren....
Het is echt niet zo dat we geen contact meer hebben gehad, maar er speelden zich van allerlei dingen af... Ook wat niet iets met ons te maken had. We hebben ook al veel gebeld met elkaar en het lijkt zich op te lossen. Maar als ze terug gaan we eens goed met haar praten, en we zijn ook niet bang ofzo dat we er niet uit komen. Het was "gewoon" wat ingewikkeld soms, en dat was best wel lastig. Greets Jobber.
|
![]() |
En op een of andere manier werkte het ook niet meer voor haar misschien , nee, zoals het ging. Maar we komen er wel uit, dar zijn we niet bang voor. Misschien even elkaar wat minder zien; elkaar soms even wat meer rust en tijd gunnen voor ons eigen "bestaan".
En leeftijd boeit daar toch niet in, maar ze is dus 18, en ik 21.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |