Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 17:28
Mokums trots
Mokums trots is offline
Ik ga volgend jaar naar 6VWO en heb het pakket EM met de extra vakken M&O en Natuurkunde1. Nu hoorde ik dat omdat ik al twee jaar Natuurkunde1 heb gevolgd ik genoeg uren heb gemaakt zodat ik Natuurkunde1 zou kunnen laten vallen. Weet iemand hier meer van en of dit aan t begin van het schooljaar nog kan??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 18:06
Verwijderd
Aan het begin van het jaar mocht bij mij nog wel met lo2, maar of het bij jou zo is moet je toch maar even vragen bij jou op school. Als je het laat vallen staat het ook niet meer op je eindlijst dus heb je die andere 2 jaar eigenlijk voor niks gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:58
lucy48
lucy48 is offline
Ik denk dat het, aangezien je ook al M&O hebt, wel kan, maar vind je dat niet zonde, om twee jaar natuurkunde te volgen om het vervolgens te laten vallen?
Als je natuurkunde in de vierde en de vijfde gehaald hebt, is het, naar mijn mening, in de zesde alleen nog maar even een kwestie van afmaken, je hebt bijna alle stof, iig de moeilijkste dan al gehad.
Oud 27-07-2003, 19:01
Mokums trots
Mokums trots is offline
Ja het is wel zonde maar ik vind natuurkunde erg moeilijk en ik heb het zeker weten niet nodig voor mijn vervolgstudie(s).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:24
@Moon
@Moon is offline
Bij ons kon je een extra vak laten vallen wanneer je wilt, zelfs nog nét vóór het eindexamen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 00:18
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
@Moon schreef op 27-07-2003 @ 22:24:
Bij ons kon je een extra vak laten vallen wanneer je wilt, zelfs nog nét vóór het eindexamen.
ja, maar dan moet dat wel een echt extra vak zijn neem ik aan, niet ieder vak dat je in je vrije ruimte hebt kun je laten vallen, je moet wel een bepaald aantal uren hebben, dus als je naast het minimum aantal uren nog een extra vak hebt, kun je dat op elk willekeurig moment laten vallen, waarschijnlijk heeft hij aan alleen M&O niet genoeg uren
Oud 28-07-2003, 15:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Mokums trots schreef op 27-07-2003 @ 20:01:
Ja het is wel zonde maar ik vind natuurkunde erg moeilijk en ik heb het zeker weten niet nodig voor mijn vervolgstudie(s).
ik zou er gewoon mee beginnen en als het echt een blok aan je been wordt laten vallen (of kan dat niet )
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:25
Mokums trots
Mokums trots is offline
Als in Natuurkunde1 nu laat vallen heb ik in totaal genoeg uren gemaakt om aan het minimum te voldoen. Helaas weet ik dus niet of ik het vak het gehele jaar nog kan laten vallen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:31
igfy
igfy is offline
hmm... bij natuurlunde 1 leer je in het leeatste jaar echt heel weinig stof bij.. wij hadden het in twee jaar, en ik vond het tweede jaar (de 6e dus ) makkelijker dan het eerste. Jij hebt het in drie jaar, dus ik kan me niet voorstellen dat het erg moeilijk wordt
Reageren

Regels voor berichten