Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb denk ik zelfde probleem gehad als jij, en toen hebben ik en me toenmalige vriendje besloten een pauze te nemen. Maar bedenk wel, dat dit voor de ene relatie een hele goede afloop kan hebben maar soms ook juist niet! Tijdens onze pauze ging mijn vriendje zich realiseren dat hij veel liever vrij is en die 'pauze duurt dus nog sins de dag vandaag door. Ik ben mijn vriendje kwijt omdat ik pauze wilde, terwijl we gweoon veel beter hadden kunnen praten. Gelukkig is dit in jou relatie geen probleem dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat het idd een goed idee is om wat leuke dingen te plannen!
|
ga aparte dingen doen: boek voor een nacht een hotelkamer, ga lekker uit eten, ga naar DisneyWorld, ga picknicken, ga 's nachts naar het strand. Doe dingen waardoor ze weer verliefd op je raakt zoals eerst.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Lange tijd samen" reden om samen te blijven? Tofke_H | 18 | 04-03-2004 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |