![]() |
|
Kijken jullie eens op deze link:
http://home.wanadoo.nl/lenting En dan helemaal links, naar beneden scrollen en het onderwerp 'vraag uw beschermengel uw gedachten te beinvloeden' (bijna onderaan) Je moet hier een gatal in gedachten hebben en uiteindelijk na wat getallen optellen en aftrekken zegt de computer het getal wat je in gedachten had. Klinkt misschien raar, maar bij mij klopte het alle keren!!! Wat denken jullie? Is dit nou waar? dat die beschermengel je gedachten beinvloed of is het gewoon een heeeel apart programmaatje in de computer? Ik vond het echt raaaaar ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb het programma neit getest omdat het allemaal gezever is met quicktime en laat ik die net eens NIEt willen installeren. Echter het antwoord lijkt me, aan de hand van de beschrijving, vrij simpel: WISKUNDE en geen mystiek edit: bwhahahaha Ga NOOIT meer kijken op die site!! Als hij zich hier voordoet dat je je laat beinvloeden door een engel en je gelooft het, dan ben je echt a) dom b) slecht in wiskunde c) te goedgelovig d) naief Hier is de truc: JE pakt een getal noem die X en dan tel je er wat bij op en trekj je wat af en dan haal je getal X er weer af... Jouw getal doet er dus HELEMAAL NIET TOE! slotje, dit soort praktijken zijn gewoon gevaarlijk, al is het wel leuk om te zien dat we eigenlij in een trieste wereld leven en mijn gevoel dat alles te snel op mystiek wordt geschoven is weer eens versterkt. Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 16:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en lees mijn commentaar daarna nog maar eens... en serieus STOP MET DIE GOEDGELOVIGHEID, je bent een gevaar voor jezelf |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
je dag : + / - punten Verwijderd | 500 | 25-03-2004 20:57 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs in pretpark DopeBean | 46 | 31-08-2003 14:06 | |
Algemene schoolzaken |
schorsing tot nader bericht Drazzy | 63 | 09-02-2003 21:49 | |
Seksualiteit |