![]() |
||
Citaat:
|
Jongens krijgen gemiddeld ergens rond hun twaalfde hun eerste zaadlozing (dan begint in ieder geval de zaadproductie, maar aangezien jongens vanaf die leeftijd bijna konstant seksueel opgewonden zijn door de hormonen die door het lichaam gieren, wordt er over het algemeen ook wel snel gebruik gemaakt van die produktie). Sommige jongens zijn eerder (ik was nog 11 en in extreme gevallen kan het ook al op 8 jarige leeftijd voorkomen) en andere weer later (vanaf 16 jaar is het misschien verstandig een bezoek aan de dokter te brengen als een jongen dan nog steeds geen zaadproduktie heeft).
Lengte van piemels is gemiddeld iets van 15 a 16 cm (in stijve toestand dan, he). Te klein kan bijna niet (10 cm functioneerd prima), maar vanaf 18-20 cm kan het toch al wel wat te groot worden voor sommige meisjes (nog steeds geen groot probleem). Vanaf 20 cm worden de problemen steeds ... ja ... groter ![]() Mijn lengte nog weten (sommige mensen schijnen dit soort info spannend te vinden)? Toen ik een jaar of 14-15 was heb ik eens gemeten (ja, gewoon met een lineaal natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hey hey!!! Thnx voor je reactie, ik was gwoon nieuwsgierig enne aan jouw antwoord heb ik wat. Dan weet ik ook dat er sommige jongens in mijn klas t al hebben. Ons fietsmaatje geeft nooit serieus antwoord. Daar heb ik nou ook een id van, haha. Nou sommigen van klas heeft zkr nog nooit een zaadlozing, ma dat zijn ook nog van zulke broekies. Ma ja, weet t maar nooit. Kussies!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maaruh, vergis je niet in die 'broekies' ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uit de friendzone?! Silvergirl98 | 12 | 06-04-2015 16:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De echte argumenten tegen de Wereldbank Gatara | 7 | 03-02-2004 12:58 | |
De Kantine |
Newbies ! Stel je eerst even voor ! Skyguy | 34 | 04-01-2004 01:17 | |
Seksualiteit |
waarom moet de bescherming altijd van het meisje afkomen?! (voor the guys) *mystery* | 94 | 16-08-2003 18:21 | |
Vrije tijd |
Guy Thys is niet meer Tofke_H | 9 | 06-08-2003 20:34 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |