Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 15:03
aimee15
aimee15 is offline
Hoi hoi Guys!!!

Alles goed met jullie?? Nou met mij wel. Alleen op luv-gebied ff wat minder. Ik heb geen vriendje of een play-guy, wheeee!! Nou ja, das nie waarvoor ik dit berichie zet hoor. Ik had ff een vraagje aan jullie. En we kunnen toch anoniem blijven, duzze ik hoop dat jullie antwoorden. Mijn vragie : Op welke leeftijd krijgt een jongen zijn zaadlozing?? T zal allemaal wel heel verschillend zijn, ma die vraag spookt n btje door mijn hoofd en jongens uit mijn klas zullen er zkr geen antwoord op geven. En nog zo 1tje, Hoe groot is jullie uh.... slurf (je penis duz)??

Ik hoop tot snel!!!

Dikke zoen en veel luv, Aimee
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:16
Marcade
Marcade is offline
Ik geloof dat alle jongens voor hun 50ste welis een zaadlozing hebben gehad. Sommige geluksvogels misschien zelfs twee keer, maar dat is zelden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:21
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ik geloof dat alle jongens voor hun 50ste welis een zaadlozing hebben gehad. Sommige geluksvogels misschien zelfs twee keer, maar dat is zelden.
Waarom reageer je zo raar ?

Maar ontopic,

Zijn zaadlosing, Raar geformuleerd..?

en de lengte..?, nou dat vind ik iets te persoonlijk om hier op te zetten (kom maar kijken ), en trouwens ik heb ook nog nooit met een liniaal langs mijn lul gestaan ? !
Oud 19-04-2002, 15:27
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
en trouwens ik heb ook nog nooit met een liniaal langs mijn lul gestaan?!
/me neither. En als je de eerste zaadlozing bedoelt, die kan voorkomen tussen zijn dertiende en zijn zeventiende ofzow denk ik. Wanneer mijn eerste was weet ik niet meer (heeft niet erg veel indruk gemaakt).
Oud 19-04-2002, 15:28
Verwijderd
Euh... tegen hun 13e schijnen ze te beginnen... en de lengte gemiddeld zal wel zo'n 16 cm zijn...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Waarom reageer je zo raar ?
Omdat ik het ook een raar stukje vind.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:36
YoungSimba
YoungSimba is offline
Jongens krijgen gemiddeld ergens rond hun twaalfde hun eerste zaadlozing (dan begint in ieder geval de zaadproductie, maar aangezien jongens vanaf die leeftijd bijna konstant seksueel opgewonden zijn door de hormonen die door het lichaam gieren, wordt er over het algemeen ook wel snel gebruik gemaakt van die produktie). Sommige jongens zijn eerder (ik was nog 11 en in extreme gevallen kan het ook al op 8 jarige leeftijd voorkomen) en andere weer later (vanaf 16 jaar is het misschien verstandig een bezoek aan de dokter te brengen als een jongen dan nog steeds geen zaadproduktie heeft).

Lengte van piemels is gemiddeld iets van 15 a 16 cm (in stijve toestand dan, he). Te klein kan bijna niet (10 cm functioneerd prima), maar vanaf 18-20 cm kan het toch al wel wat te groot worden voor sommige meisjes (nog steeds geen groot probleem). Vanaf 20 cm worden de problemen steeds ... ja ... groter

Mijn lengte nog weten (sommige mensen schijnen dit soort info spannend te vinden)? Toen ik een jaar of 14-15 was heb ik eens gemeten (ja, gewoon met een lineaal natuurlijk ) en zat toen op iets van 16-17 cm als ik me goed herinner. Zal sindsdien niet meer geworden zijn.
Oud 20-04-2002, 16:20
aimee15
aimee15 is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Jongens krijgen gemiddeld ergens rond hun twaalfde hun eerste zaadlozing (dan begint in ieder geval de zaadproductie, maar aangezien jongens vanaf die leeftijd bijna konstant seksueel opgewonden zijn door de hormonen die door het lichaam gieren, wordt er over het algemeen ook wel snel gebruik gemaakt van die produktie). Sommige jongens zijn eerder (ik was nog 11 en in extreme gevallen kan het ook al op 8 jarige leeftijd voorkomen) en andere weer later (vanaf 16 jaar is het misschien verstandig een bezoek aan de dokter te brengen als een jongen dan nog steeds geen zaadproduktie heeft).

Lengte van piemels is gemiddeld iets van 15 a 16 cm (in stijve toestand dan, he). Te klein kan bijna niet (10 cm functioneerd prima), maar vanaf 18-20 cm kan het toch al wel wat te groot worden voor sommige meisjes (nog steeds geen groot probleem). Vanaf 20 cm worden de problemen steeds ... ja ... groter

Mijn lengte nog weten (sommige mensen schijnen dit soort info spannend te vinden)? Toen ik een jaar of 14-15 was heb ik eens gemeten (ja, gewoon met een lineaal natuurlijk ) en zat toen op iets van 16-17 cm als ik me goed herinner. Zal sindsdien niet meer geworden zijn.

Hey hey!!!
Thnx voor je reactie, ik was gwoon nieuwsgierig enne aan jouw antwoord heb ik wat. Dan weet ik ook dat er sommige jongens in mijn klas t al hebben. Ons fietsmaatje geeft nooit serieus antwoord. Daar heb ik nou ook een id van, haha. Nou sommigen van klas heeft zkr nog nooit een zaadlozing, ma dat zijn ook nog van zulke broekies. Ma ja, weet t maar nooit.
Kussies!!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:31
aimee15
aimee15 is offline
Nou ja, laat jullie antwoordjes maar hangen, ik vind t wel goed zo. En jullie vinden t een stomme vraag. Thanx voor die 2 goeie antwoorden.

XXX Aimee
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
lengte 16, omtrek 13

eerste lozing was rond mn 12e
Oud 20-04-2002, 18:24
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
aimee15 schreef:

Hey hey!!!
Thnx voor je reactie, ik was gwoon nieuwsgierig enne aan jouw antwoord heb ik wat. Dan weet ik ook dat er sommige jongens in mijn klas t al hebben. Ons fietsmaatje geeft nooit serieus antwoord. Daar heb ik nou ook een id van, haha. Nou sommigen van klas heeft zkr nog nooit een zaadlozing, ma dat zijn ook nog van zulke broekies. Ma ja, weet t maar nooit.
Kussies!!!
Graag gedaan

Maaruh, vergis je niet in die 'broekies' Daar komt bij dat zaadproduktie niet een verieste is voor een orgasme (en dus ook niet voor masturberen); een mens is in princiepe vanaf z'n geboorte in staat een orgasme te krijgen. Dus de kans is vrij groot dat een aantal van die broekies zich suf trekken
Oud 20-04-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:

Sommige mensen schijnen een rolmaat nodig te hebben...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:39
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Jah, rond de leeftijd van 12/13 was de mijne...
Me lengte nooit gemeten, jah met me vriendin een keer voor de gein maar hij was langer dan de geodriehoek van 14 cm...
Oud 25-04-2002, 17:05
monkey
monkey is offline
op mijn 10e had ik voor het eerst een zaadlozing en toen ik net 15 was was mijn lul ongeveer 18-20 cm hij is volgens mij daarna niet echt meer gegroeid.

tja ik was er vroeg bij
Oud 29-04-2002, 12:31
all V&B
all V&B is offline
toen ik 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 enzovoort was en zal zijn.
Lengte staat hier boven ook tussen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 22:57
WuTangClan
WuTangClan is offline
mijnes was al op me 11de
ik schrok eerst wel maar later kwam ik erachter wat het was dus... tis heel normaal
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten