![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou toch gewoon een keer langs de dokter gaan. Elke dag flauwvallen is niet goed (en dan bedoel ik ECHT niet goed). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Maar het hoeft echt niet perce migraine te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft nl ongeveer hetzelfde ook telkens hoofdpijn en vaak flauwvallen. Bij haar blijkt er iets mis te zitten in haar rug waardoor er zenuwen knel zitten en zo de hoofdpijn ontstaat die dan zo erg wordt dat het op een gegeven moment overgaat in flauwvallen (geheel niet om je bang te maken hoor) maar ook dit is maar een voorbeeld wat het kan zijn.
Mijn advies is (ook) naar de dokter gaan. Het hoeft geen migraine te zijn, omdat het nooit is vastgesteld en als het wel zo blijkt te zijn is dat (vaak) goed te behandelen met medicijnen. En het hoeft ook niet zomaar over te gaan. Volgens mij is een bezoek aan de huisarts veel minder erg dan constant hoofdpijn en elke dag flauwvallen (als ik mijn vriendin mag geloven)
|
|