Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 13:06
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
De laatste tijd val ik heel vaak flauw, vaak in combinatie met hoofdpijn.

Er is vaak gedacht dat ik migraine heb, maar ik ga absoluut niet graag naar de huisarts, dus dat is nooit vastgesteld.

De hoofdpijnen worden de laatste tijd steeds erger, zit vooral voor in mijn hoofd, en sinds ongeveer een maand val ik bijna dagelijks flauw ...

Weet iemand of die hoofdpijn (migraine?) en die flauwtes iets met elkaar te maken kunnen hebben?
Oud 30-07-2003, 13:10
Verwijderd
de huisarts weet dat vast wel (dus toch een bezoekje wagen)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Acey schreef op 30-07-2003 @ 14:10:
de huisarts weet dat vast wel (dus toch een bezoekje wagen)
Bedankt voor deze nuttige reply.

Ik WEET dat ik naar de dokter moet, maar ik wil ook wat (fatsoenlijk) advies/informatie inwinnen hier. Of is dat verboden??
Oud 30-07-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 30-07-2003 @ 14:06:

Weet iemand of die hoofdpijn (migraine?) en die flauwtes iets met elkaar te maken kunnen hebben?
Heb je na het flauwvallen last van gigantische koppijn, gevoelig voor licht en geluid en dat soort dingen? 't kan nl wel, dat je vlak voor een migraine-aanval spierverslapping krijgt, zeg maar...

Ik zou toch gewoon een keer langs de dokter gaan. Elke dag flauwvallen is niet goed (en dan bedoel ik ECHT niet goed).
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-07-2003 @ 14:15:
Heb je na het flauwvallen last van gigantische koppijn, gevoelig voor licht en geluid en dat soort dingen? 't kan nl wel, dat je vlak voor een migraine-aanval spierverslapping krijgt, zeg maar...

Ik zou toch gewoon een keer langs de dokter gaan. Elke dag flauwvallen is niet goed (en dan bedoel ik ECHT niet goed).
Jah inderdaad... wel meer voor geluid dan voor licht
Oud 30-07-2003, 13:26
Qimm
Qimm is offline
Ja je hebt er wederom niet veel aan, maar ga echt even langs je huisarts! Dit is ook niet op te lossen met huis, tuin en keukenmiddeltjes!
Oud 30-07-2003, 13:30
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
het zou migraine kunnen zijn... Maar ik heb geen idee of je zolang en zo vaak last van migraine kan hebben.. Heb dat nog nooit gehoord.. Je huisarts kan trouwens wel medicijnen voorschrijven tegen migraine (weet de naam ff niet) die werken goed!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
miss sunshine1986 schreef op 30-07-2003 @ 14:30:
Je huisarts kan trouwens wel medicijnen voorschrijven tegen migraine (weet de naam ff niet) die werken goed!
Niet bij iedereen...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:29
femkeb
femkeb is offline
Maar het hoeft echt niet perce migraine te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft nl ongeveer hetzelfde ook telkens hoofdpijn en vaak flauwvallen. Bij haar blijkt er iets mis te zitten in haar rug waardoor er zenuwen knel zitten en zo de hoofdpijn ontstaat die dan zo erg wordt dat het op een gegeven moment overgaat in flauwvallen (geheel niet om je bang te maken hoor) maar ook dit is maar een voorbeeld wat het kan zijn.

Mijn advies is (ook) naar de dokter gaan. Het hoeft geen migraine te zijn, omdat het nooit is vastgesteld en als het wel zo blijkt te zijn is dat (vaak) goed te behandelen met medicijnen.
En het hoeft ook niet zomaar over te gaan. Volgens mij is een bezoek aan de huisarts veel minder erg dan constant hoofdpijn en elke dag flauwvallen (als ik mijn vriendin mag geloven)
Oud 30-07-2003, 15:28
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-07-2003 @ 14:40:
Niet bij iedereen...
nee dat is waar, maar goed het is het proberen waard
..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten