![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Anders laat je haar toch tegen de muur leunen als je der laat komen? Dan is de kans zeer klein dat ze in elkaar zakt als je der goed beet hebt, het voordeel hiervan is dat ze, wanneer jij haar vast houd, zelf niet al te veel moeite hoeft te doen om overeind te blijven. Ik vind het wel fantastisch om te zien, of om der vast te houden als ze staand komt. Maar helaas is dat weinig voorgekomen tot nu toe, in al mijn sexuele escapades maar 2 a 3 keer.
Zelf kan ik maar net overeind blijven staan, meestal zorg ik er gewoon voor dat ik stabiel sta, want op het moment dat ik kom ben ik toch voor een moment niet op deze wereld te vinden. Kan me zelfs keren herinneren dat ik bijna een black-out kreeg ervan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was eerder de hoeveelheid endorfine die vrij kwam in men hoofdje daardoor ik bijna weg was. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Typisch zeg.
Ik en m'n vriendin hebben 't op vakantie toch wel een aantal x onder de douche gedaan. Ja ze kwam, en ik ook. Gewoon handjes tegen de muur ![]() Maybe kwam ze wel omdat ze van achterlangs houd. Who knows. En we bleven gewoon staan... ik begrijp niet dat je door je knieën kan zakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|