Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik draag niet alleen maar goffik (gothic) kleding hoor.
ik heb meerdere stijlen, vandaag ben ik hippie. maar ik vind het belachelijk als je een paar honderd euro zou uit gaan geven aan een nike trui als je ergens anders bijna dezelfde trui kan kopen, maar dan zonder een merkt voor maar een paar euro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom kleed je je dan als hippie of als gothic? |
![]() |
|
Maar, maar wil je er niet bijhoren dan?
Waarom kleed je je dan als hippie of als gothic? ??????????????? waarom zou ik ergens bij moeten horen dan? is dat verplicht in deze wereld dan? mag je niet gewoon jezelf zijn en gewoon kleding dragen die je leuk vind? waarom is dat raar dat iemand meerdere stijlen heeft? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en oja, in dat andere topic zeg je dat je gothic bent...hoe kan je dan zomaar opeens 1 dag hippie zijn? voor zover ik weet zijn dat toch twee totaal verschillende uitingen... verder zou ik niet weten waar ik nepmerkkleding kan kopen en maakt het me geen drol uit of het überhaupt wel van een bepaald merk is of niet... Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 22:09. |
![]() |
||
Citaat:
Zwarte markt ![]()
|
Verwijderd
|
Beverwijk
![]() Urm ik heb ooit 'ns een nep Calvin Klein shirt gekocht voor een paar piek. Ik denk dat als ik de keuze had tussen het originele merk en een counterfeit, zou ik wel voor de neppe gaan. Mits het prijsverschil groot genoeg is en het kwaliteitsverschil klein genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals bliksem als zegt: stop met dat quasi-intellectuele gewauwel.
|
Nep kleding vind ik nogal triest.. draag dan gewoon iets zonder merkje.
Maar nep accesoires vind ik wel kunnen. Een coco chanel zonnebril ofzo, of idd een louis vuitton portemonnee. Een LV tas vind ik dan weer op het randje, dat is heiligschennis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik draag sowieso geen dure merkkleding, omdat het meestal gewoon mijn smaak niet is. Dan zie ik het nut van een faker dragen ook niet in.
Als ik t echter ergens zie hangen en k vind t leuk, wie weet....maar is me nog nooit gebeurd.. ![]() Alhoewel had vroeger wel een lacoste shirtje uit griekenland ![]() Koop liever merkloze kleding dan neppe kleding iig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
De Kantine |
Bush is tegen masturbatie Verwijderd | 69 | 25-02-2004 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Fake A loved one | 1 | 07-12-2001 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Fake BlackLion | 9 | 17-10-2001 21:59 |