Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Plus, volgens mij zijn alle clubs voor de wet gezien nu bedrijven, en ze krijgen volgens mij allemaal subsidie en leningen etc. Maar als mijn baas (eigen onderneming) zijn handje gaat ophouden de overheid doodleuk zegt, jij komt niet in aanmerking voor subsidie, beetje krom is dat wel, allebei voor de wet geien bedrijven. Maar mijn mening is, dat de voetbalclubs, maar ook andere sportverenigingen subsidie moeten kunnen krijgen voor het sociaal-culturele element wat het vertegenwoordigd, prima. MAAR, op voorwaarde dat de verenigingen "zuiver" bezig zijn en zich dus ook niet in de schulden werken (herhaaldelijk).
|
ARNHEM - De gemeente Arnhem wil dat Vitesse snel een interim-directeur aanstelt om de financiële problemen bij de club op te lossen. Het gemeentebestuur heeft dat woensdag per brief aan Vitesse laten weten. Ook moet er een nieuw bestuur komen, dat wordt benoemd door een speciale commissie waarin ook de gemeente Arnhem zitting heeft.
Bron:www.nu.nl
|
Ik snap het niet is het nou zo moeilijk om in je begroting rekening te houden met teruglopende seizoenkaartaantallen en sponsorbedragen? De eerste stap is er eindelijk, het bestuur is opgerot. Nu een goed bestuur met een rampenplan om Vitesse weer boven water te krijgen
Vitesse NIET Failliet
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
Eerste verwachtingen voetbalseizoen 2004-2005 Mr.Oizo | 90 | 24-08-2004 19:46 | |
Vrije tijd |
Aan welke club heb je een hekel ? L1 | 161 | 21-06-2003 20:41 | |
Vrije tijd |
Eredivisie is niet spannend... Wie wordt er Kampioen? Wie topschutter? Krugdinho | 52 | 30-07-2002 22:33 |