Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 08:58
coco
coco is offline
weet iemand hoe ik dikker kan worden ik ben 17 jaar ben ± 1.70 en weeg 48 kilo en wil grag wat dikker worden elke dag eet ik al heel veel van een zak chips tot heel veel avond eten maar ik wordt maar niet dikker?.....
kan iemand mij helpen?......
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:05
Rocksaan
Rocksaan is offline
herbalife, seriously
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:37
coco
coco is offline
wat is herbalife precies dan?
is er ook een internet site van?
alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:39
coco
coco is offline
iemand nog andere tips?... want ik begin me steeds meer aan mezelf te ergeren ik word ook zo sago als ik in de spiegel kijk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:57
Verwijderd
Je kunt eventueel ook langs een dietiste.

Verder, gezond eten, veel gezonde vetten ed en dingen als macaroni ed. Staan ook al best veel topics hier op L&G, ff zoeken dus.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:17
jeffry
jeffry is offline
wil je echt dikker worden of alleen zwaarder?
Oud 24-07-2003, 10:33
coco
coco is offline
ik wil echt wat dikker worden vooral bij mijn armen kont en benen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:46
jeffry
jeffry is offline
Citaat:
coco schreef op 24-07-2003 @ 11:33:
ik wil echt wat dikker worden vooral bij mijn armen kont en benen
misschien sporten zodat je spieren breder en zwaarder worden?
Oud 24-07-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
jeffry schreef op 24-07-2003 @ 11:46:
Dat heeft echt niet zoveel zin, want spieren komen er veel minder snel aan dan vet. Als je dus snel dikker wilt worden moet je gewoon meer vet eten. Bij vrouwen zet dat snel af op de kont, dijen en heupen en dat zijn juist de plaatsen waar jij het wilt. Bovendien val je van sporten alleen nog maar meer af.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:54:
Als je dus snel dikker wilt worden moet je gewoon meer vet eten.
Bovendien val je van sporten alleen nog maar meer af.
1. Vet is ongezond, dus je word misschien wel dik, inclusief de dichtslibbende aderen enzo..
2. Spieren zijn zwaarder als vet, als je dus aan krachttraining doet, kom je in principe aan..

Wat Leonoor zegt (ik ben het té vaak met je eens ); gevariëert eten, goed letten op verzadigde/dierlijke vetten en ga anders naar een diëtiste..
Oud 24-07-2003, 11:03
Karin4you
Karin4you is offline
sporten....dus spieren ontwikkelen heeft alleen zin als je zwaarder wilt worden!
Met sporten word je lichaam strakker...dus je gaat er slanker uitzien, maar komt wel qua gewicht bij!

Een vriendin van mij weegt 48 kg en is ook al jaaaren bezig met bijkomen! Het lukte echter niet...zelfs niet met hulp van een dietiste! Ze is nu met capsules bezig en is nu al 3 kg bijgekomen dus capsules werken bij haar wel...

Maar ieder lichaam heeft een andere manier nodig om bij te komen....heel veel vet eten is niet de juiste oplossing, want het is ontzettend ongezond!
Oud 24-07-2003, 11:03
Riconoscente
Riconoscente is offline
Alsjeblieft, eet toch geen chips e.d. Heel slecht voor je. Neem ook geen chocola, of ander vet spul. Eet bijvoorbeeld wat meer pasta met een lekkere tomatensaus en stukjes gekruide tofu, of wat te denken van lekkere rode nierbonen met aardappelen en een champignons. Dan kun je natuurlijk nog wat meer brood eten, doe bijvoorbeeld eens pinda-rozijnenpasta op je brood, of hazelnoot pasta. Neem 's middags wat pelpinda's, amandelen misschien. Je kunt proberen wat later te ontbijten en 's avonds nog vier stuks fruit te nemen. Het ontbijt is voor mensen die willen afvallen heel belangrijk omdat het de spijsvertering opgang helpt. Als jij wat later begint, verbrand je wat minder. Je kunt dan 's morgens bijvoorbeeld een boterham nemen en 's middags een lekkere bak muesli. Probeer 's avonds vier stuks fruit te nemen, daar zitten vaak best veel calorieën en wat natuurlijke fruitsuikers in, die verbrand je echt niet meer als je dat vlak voor het slapengaan doet, dan wordt dan allemaal netjes opgeslagen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:45
coco
coco is offline
hey karin4you welke capsules slikt je vriendin ???
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:19
Verwijderd
Hoi.
Mijn moeder is distrubituer (of wat dan ook) van herbalife. Een klein stukje kan je lezen in het lijntopic..
het is voor lijnen en aankomen.

naja, ik laat haar wel ffies typen:

herbalife is cellulaire voeding en dat betekent dat het een produkt is, samengesteld met alle bouwstoffen, vezels, vitaminen en mineralen die het lichaam nodig heeft.
Deze voeding wordt ondersteund door supplementen om de voeding optimaal te laten opnemen door het lichaam. Deze voeding zorgt nml. ook weer voor het aanmaken van goede en dus nieuwe cellen. Het verbetert uiteindelijk de gezondheid van je hele lichaam. Het is een produkt waarmee je kunt afvallen maar ook kan aankomen. Je gebruikt het dan naast je "normale" voeding.
Je neemt het tot je in de vorm van shakes. De manier van deze shakes maken zijn divers.
Je kunt ook op internet kijken en tik dan in www.herbalife.nl.
Ik weet niet waar je woont, maar het beste is om dit produkt te gaan eten met (in eerste instantie) ondersteuning van een herbalife consulent(e).

------------------------------------

Als je meer wil weten, moet je dus mij maar even een pm sturen met je emailadres en dan mailt mijn moeder je dus wel.
Naja,
Hoop dat het je gaat lukken.
Kus
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:10
anjali
anjali is offline
hoezo wil je dikker worden?

Okee ik weet dat mensen die extreem mager zijn zich ook niet altijd gelukkig voelen, maar als ik jouw was (ben zelf niet dik mollig of dun ben gewoon normaal) zou ik vreten wat ik wil.

Desnoods 10 zakken chips per dag. Jij blijft daar toch wel mager van. En misschien dat als je ooit trouwt en kinderen neemt je gewicht daarna toeneemt. En waarschijnlijk zul je daar dan niet blij mee zijn.

Dus meid GENIET ERVAN OM DUN TE ZIJN!

En mochten er vervelende opmerkingen komen pak dan een grote chocoladereep erbij en ga daarvan dan voor het gezicht van anderen lekker lopen smullen. Want jij kan er net zoveel van eten als je wilt en word toch niet dikker!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:11
anjali
anjali is offline
oh ja wat ik zeg is best ongezond, maar kan je niet gewoon blij zijn metjezelf?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 26-07-2003 @ 20:10:

Okee ik weet dat mensen die extreem mager zijn zich ook niet altijd gelukkig voelen, maar als ik jouw was (ben zelf niet dik mollig of dun ben gewoon normaal) zou ik vreten wat ik wil.

Desnoods 10 zakken chips per dag. Jij blijft daar toch wel mager van. En misschien dat als je ooit trouwt en kinderen neemt je gewicht daarna toeneemt. En waarschijnlijk zul je daar dan niet blij mee zijn.

En mochten er vervelende opmerkingen komen pak dan een grote chocoladereep erbij en ga daarvan dan voor het gezicht van anderen lekker lopen smullen. Want jij kan er net zoveel van eten als je wilt en word toch niet dikker!
Weet jij eigenlijk wel hoe irritant het is als je niet aan kunt komen?!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:02
Another Way
Another Way is offline
Ik was en ben dun, maar ik ben in 3-4 maanden 10 kilko aangekomen

*Trots is
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:08
anjali
anjali is offline
Aan de ene kant vraag ik me af zijn we weleens gelukkig met onszelf???

Als we te dun zijn is het niet goed maar te dik ook weer niet!

En dan heb je nog die ideealbeelden zoals christina en britney enz. Maar volgens mij zijn ook hun niet bep gelukkig al lijkt dat wel zo. Want als je goed op zangeressen zangers en acteurs en actrices let zijn ze de ene keer dikker dan de andere keer. Kijk maar naar j lopez die is de ene keer best stevig bij haar benen en heupen en een andere keer weer broodmager!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:40
Verwijderd
Sporten is gewoon nep, dat is het. Echte gezellige dikkerds sporten heus niet.

Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:45
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
anjali schreef op 26-07-2003 @ 20:10:

Ja, goed zo, dat is de juiste weg naar hart- en vaatziekten,
dicht geslibte aders en weet ik het.

Wil je aankomen (en dat geldt net zo goed voor lijnen),
doe het dan verantwoord. Er zijn speciale dieten
om dikker te worden, zonder dat je elke dag 10 zakken
chips hoeft te nemen.
Ga naar je huisarts, die kan je evt doorverwijzen naar een
diëtiste, zodat die precies kan kijken wat voor jou
verantwoord ed is.

En anjali, (te) dun zijn is net zo vervelend als (te) dik zijn,
niet iedereen kan daarvan genieten.
Oud 26-07-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 26-07-2003 @ 21:08:
Aan de ene kant vraag ik me af zijn we weleens gelukkig met onszelf???
Nee, daar zijn we mensen voor.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 08:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
anjali schreef op 26-07-2003 @ 20:11:
oh ja wat ik zeg is best ongezond, maar kan je niet gewoon blij zijn metjezelf?
Nou als iemand achter je rug "ANOREXIAAAAAAAAAAA" krijst, terwijl je weet hoe erg zoiets is... Dat is misschien (in mijn ogen) moeilijker dan "vetzak" genoemd te worden..
Oud 27-07-2003, 21:53
Verwijderd
Wat ook belangrijk is: Eet wat vaker op een dag iets. Mijn moeder is volgens de huisarts ook te dun en die moet nu 6 keer per dag wat eten..

Nou wil dat niet zeggen dat dat echt helpt, want ik heb dus de bouw van mijn moeder en eet zeker meer dan 6 keer op een dag iets, maar ik ben dus ook ongeveer 1m70 en weeg 52 kilo en ik vind mezelf dus ook te dun.... Ik zou verder ook niet echt weten wat te doen. Bij mij is er dus ongeveer 4 kilo bijgekomen toen ik ben begonnen met het slikken van de pil, maar ja om daar nou de pil voor te gaan slikken....... (en misschien slik je die zelfs al)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
jeffry schreef op 24-07-2003 @ 11:46:
het werkt wel. alleen is er wel de kans dat je qua gewicht lichter wordt.
bij bijvoorbeeld buik benen en billen kan het zijn dat je dunner wordt. je neemt dan in omvang af.
ik heb ervaring hiermee. bij mij is het allemaal kleiner geworden.
(ik ben deltaone zelf niet, ik ben zijn vriendin)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 00:05
Verwijderd
Je zegt dat je veel eet. Hoeveel?
Elke twee uur een maaltijd, en als je het vohoudt tussen elke twee maaltijden een tussendoortje. 8 boterhammen per dag, minstens. Vraag je ouders maar om te koken alsof jij twee personen bent, en eet het op ook.
Ga niet expres ontzettend veel chips eten enzo, dat is geen gezonde manier van aankomen.
Als je dat al doet zoals ik beschreef, dan is het denk ik het beste om naar een dietiste te gaan; wat ik zei heb ik zelf gedaan, ik ben daarbij van 38 kilo naar 50 kilo gegaan (lengte ging van 1.56 naar 1.60, ondertussen, ik ben nu 1.62 en 53 kilo, en dat vind ik heel redelijk).
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 07:26
Another Way
Another Way is offline
Dat van die boterhammen werkt echt, gewoon 4 voor ontbijt, 4 voor lunch en 4 voor dat je naar bed gaat. Combineer dit met weightgain shakes, en fruit, en je komt net zoals ik misschien wel 10 kilo aan in 3 maanden tijd

Weet iemand trouwen waneer ik het resultaat nou zichtbaar word, want ik zie die extra 10 kilo niet echt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-07-2003 @ 08:26:
Dat van die boterhammen werkt echt, gewoon 4 voor ontbijt, 4 voor lunch en 4 voor dat je naar bed gaat. Combineer dit met weightgain shakes, en fruit, en je komt net zoals ik misschien wel 10 kilo aan in 3 maanden tijd

Weet iemand trouwen waneer ik het resultaat nou zichtbaar word, want ik zie die extra 10 kilo niet echt
je had effe een foto moeten maken van voordat je begon

Nee, ik ben er zelf ook mee begonnen. Ik vind mezelf niet extreem dun, maar ik vind het gewoon heel lelijk zoals ik nu ben. Ik vind dat mijn kleren niet mooi zitten enzo. Ik ben dus ook een beetje begonnen met extra veel eten (en dus niet extra chips en dergelijke ) en ik ben toch 2-3 kilo aangekomen.
Ik merk het bij mij vooral bij mijn billen en mijn bovenpartij (mijn borstkast dus). Het ziet er nog niet echt dikker uit maar ik voel nu dat er meer vet zit.

Jij hebt het ook over fruit. Natuurlijk is het belangrijk om goed fruit te eten, maar heeft dit ook een grote bijdrage bij het verkrijgen van meer gewicht?
Oud 29-07-2003, 16:29
Roos
Roos is offline
Veeeel boterhammen eten.

En veel pasta. Al die kleine Italiaanse ventjes zijn niet voor niets zo dik
Oud 29-07-2003, 16:32
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Nutri of Ensini

Heeft mijn zus gehad toen ze een eetstoornis had..
Nou, dan ben je heel snel dikker hoor!

Succes!
Oud 30-07-2003, 14:40
coco
coco is offline
heyyy
bedankt voor alle reacties, nog meer zijn altijd welkom
en even voor de duidelijk heid het is geen pretje om dun te zijn en ook niet lekker om alles te kunnen eten sommige mensen dnken wel dat het ideaal is maar dat is het echt niet.
ik heb nu weightcare shakes gekocht om dikker te worden moet er drie op een dag drinken
nog meer tips....... altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:42
neeltje
neeltje is offline
De een is dun, de ander dik....tis ook nooit goed!!
Oud 30-07-2003, 19:45
Verwijderd
Probeer anders een vet-transplantatie. Ik heb nog wel wat voor je over
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 23:01
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
coco schreef op 30-07-2003 @ 15:40:

ik heb nu weightcare shakes gekocht om dikker te worden moet er drie op een dag drinken
Koop je die gewoon bij de DA ofzo?
Oud 31-07-2003, 01:15
AtHell
AtHell is offline
Als je er lekker uitziet moet je het zeker niet doen, maar ach, zoek gewoon een gewicht waarbij je presentabel bent .
Oud 01-08-2003, 10:06
Nieni
Nieni is offline
Het schijnt dat het helpt als je 5 maaltijden per dag eet, moet een vriend van mij ook...

En die Weightcare shakes kun je inderdaad gewoon bij de drogist halen, maar ze zijn (volgens mij) ongelooflijk duur...
Oud 01-08-2003, 10:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Nieni schreef op 01-08-2003 @ 11:06:
En die Weightcare shakes kun je inderdaad gewoon bij de drogist halen, maar ze zijn (volgens mij) ongelooflijk duur...
waar koop jij het en wat betaal je ervoor coco?
Oud 01-08-2003, 12:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-08-2003 @ 11:12:
waar koop jij het en wat betaal je ervoor coco?
18 euro per pot, doe ik 2 weken mee
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 03:59
wizzard
wizzard is offline
greatine werd het beste wordt ook gebruikt door top sporters om meer gewicht te verkregen maar gebruik met mate anders wordt je vet maar dat staad ook op de verpakking

Regels voor berichten