Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 21:50
StoneSour
StoneSour is offline
ja dus toch...

Mensen wat vinden jullie van deze transfer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 21:52
marc24
marc24 is offline
Het was iig te verwachten dat Pizzonia weg moest. Maar ik weet niet of Wilson het veel beter gaat doen.
We zullen zien.
Oud 21-07-2003, 21:59
Silverchoice
Silverchoice is offline
Vraag me altijd af waarom de anderen (vorig jaar Webber) altijd naar een goed team kunnen, terwijl Verstappen (terwijl die volgens mij zeker niet slechter is dan Wilson) zich altijd moet behelpen bij de kleine teams..
Oud 21-07-2003, 22:06
Mitros
Mitros is offline
De Deen Nicolas Kiesa gaat Wilson vervangen bij Minardi, dat is ookal bekend
Jaguar ruineerd wel veel carriere's hoor, Burti, nu Pizzonia,Ze hebben het blijkbaar niet zo op brazilianen daar
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:07
Mitros
Mitros is offline
Nicolas Kiesa, de nieuwe teamgenoot van Verstappen

Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mitros schreef op 21-07-2003 @ 23:07:
Nicolas Kiesa, de nieuwe teamgenoot van Verstappen

[afbeelding]
Hij lijkt ook wel wat op verstappen
Oud 21-07-2003, 22:11
Verwijderd
Ik had liever gehad dat onze Jos naar Jaguar was gegaan, maar dat zat er dus nie in...
Persoonlijk ben ik niet echt gecharmeerd van Wilson, maar toch wel een talent.
Verder vind ik het vreemd dat Albers geen plaats bij Minardi, vooral omdat hij er dit jaar al zo dicht bij was. Daarbij presteert hij dit jaar erg goed in de DTM (toch?) klasse.

(PS. mijn vorige naam was Bosdwerg, ik het nu dus veranderd in ^Dragon^)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:00
Ilsuh
Ilsuh is offline
Ik vind het wel sneu voor Pizzonia, maar hij deed het niet zo goed. Ik had ook liever gezien dat Jos naar Jaguar was gegaan, maar ik denk dat hij nog wel naar een ander team kan voor volgend jaar.
Oud 22-07-2003, 19:04
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 22-07-2003 @ 20:00:
Ik vind het wel sneu voor Pizzonia, maar hij deed het niet zo goed. Ik had ook liever gezien dat Jos naar Jaguar was gegaan, maar ik denk dat hij nog wel naar een ander team kan voor volgend jaar.
Ik denk niet dat Jos weg kan, bijna alle teams zitten al vol, mayb BAR als Jaques nou eindelijk eens weg gaat.
Oud 22-07-2003, 19:19
Lyx
Lyx is offline
omg wilson naar jaguar

Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2003 @ 23:11:
Ik had liever gehad dat onze Jos naar Jaguar was gegaan, maar dat zat er dus nie in...
Persoonlijk ben ik niet echt gecharmeerd van Wilson, maar toch wel een talent.
Verder vind ik het vreemd dat Albers geen plaats bij Minardi, vooral omdat hij er dit jaar al zo dicht bij was. Daarbij presteert hij dit jaar erg goed in de DTM (toch?) klasse.

(PS. mijn vorige naam was Bosdwerg, ik het nu dus veranderd in ^Dragon^)
denk je dat albers het wel wil
hij doet het erg goed in DTM
en dan gaan switchen naar het smurfen-team van de F1 die toch alleen maar rondjes achterin rijd

ik zou dan ook gewoon voor DTM blijven rijden
Oud 22-07-2003, 20:32
StoneSour
StoneSour is offline
Mwah ik weet niet Jos kon dit jaar niet weg bij minardi omdat zijn sponsors (trust ed.) aan minardi vast zitten voor dit jaar

Mij droom scenario:

Villeneuve gaat naar Cart kan hij eindelijk weer eens laten zien wat voor een geweldige coureur het is

En dan gaat jos met zijn sponsor centjes die die nou wel redelijk bij elkaar aan 't sprokkelen is naar BAR

't is geen topteam maar meer zit er volgend jaar niet in vrees ik
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 22-07-2003 @ 20:19:

denk je dat albers het wel wil
hij doet het erg goed in DTM
en dan gaan switchen naar het smurfen-team van de F1 die toch alleen maar rondjes achterin rijd

ik zou dan ook gewoon voor DTM blijven rijden
Of hij denkt: wat alonso kan, kan ik ook! Maar je hebt gelijk, het is verstandiger voor hem om te wachten op een beter team.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:39
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-07-2003 @ 23:37:
Of hij denkt: wat alonso kan, kan ik ook! Maar je hebt gelijk, het is verstandiger voor hem om te wachten op een beter team.
ja maar alonso staat in het krediet van briatore he

jos heeft alleen z'n manager die eigelijk geen flikker doet
Oud 23-07-2003, 08:51
StoneSour
StoneSour is offline
Citaat:
Lyx schreef op 22-07-2003 @ 23:39:

jos heeft alleen z'n manager die eigelijk geen flikker doet
"t ging over albers

BTW je kunt zeggen van Huub wat je wil tot nu toe helpt hij (ook met veel geluk) jos elk jaar (behalve 99 en 02 ) aan een stoeltje
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:23
Grygera
Grygera is offline
Kvind het ook erg jammer dat Verstappen geen kans heeft gekregen bij Jaguar. Ik denk ook dat Wilson meer geld mee brengt naar het team, en dit is tegenwoordig ook erg belangrijk.

Ik zat ook gelijk aan Alberst te denken.. Maar helaas
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 02:49
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
StoneSour schreef op 23-07-2003 @ 09:51:
"t ging over albers

BTW je kunt zeggen van Huub wat je wil tot nu toe helpt hij (ook met veel geluk) jos elk jaar (behalve 99 en 02 ) aan een stoeltje
wat was die stoeltje waard
Oud 28-07-2003, 12:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wilson naar Jaguar is wel een redelijk goede transfer voor Wilson. Tja toch Pizzonia weg... vind Wilson over het algemeen ook beter. Pizzonia zie je toch meer fouten maken.

Jongens, ook al iets bekend over Jos? Misschien het laatste jaar voor Villeneuve in de Formule 1 dus misschien naar BAR? Toyota misschien? Jordan, of mag Firman blijven? Maja Jordan gaat ook steeds meer achteruit...
Oud 31-07-2003, 22:36
DopeBean
DopeBean is offline
vind persoonlijk da wilson toch wel een talent is om rekening mee te houde zekerz die starts van hem. en josje tsja met een beetje mazzel na BAR maar jordan lijkt me ook geen slechte keuze als ze de betrouwbaarheid verbetere. hij moe veel sponsor geld bijeen scharrelen en dan kotm het wel goed met onze jos
Reageren

Regels voor berichten