Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() ![]() Citaat:
![]() hij doet het erg goed in DTM en dan gaan switchen naar het smurfen-team van de F1 die toch alleen maar rondjes achterin rijd ![]() ik zou dan ook gewoon voor DTM blijven rijden ![]()
|
![]() |
Mwah ik weet niet Jos kon dit jaar niet weg bij minardi omdat zijn sponsors (trust ed.) aan minardi vast zitten voor dit jaar
Mij droom scenario: Villeneuve gaat naar Cart kan hij eindelijk weer eens laten zien wat voor een geweldige coureur het is ![]() En dan gaat jos met zijn sponsor centjes die die nou wel redelijk bij elkaar aan 't sprokkelen is naar BAR ![]() 't is geen topteam maar meer zit er volgend jaar niet in vrees ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jos heeft alleen z'n manager die eigelijk geen flikker doet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wilson naar Jaguar is wel een redelijk goede transfer voor Wilson. Tja toch Pizzonia weg... vind Wilson over het algemeen ook beter. Pizzonia zie je toch meer fouten maken.
Jongens, ook al iets bekend over Jos? Misschien het laatste jaar voor Villeneuve in de Formule 1 dus misschien naar BAR? Toyota misschien? Jordan, of mag Firman blijven? Maja Jordan gaat ook steeds meer achteruit... ![]()
|
![]() |
vind persoonlijk da wilson toch wel een talent is om rekening mee te houde zekerz die starts van hem. en josje tsja met een beetje mazzel na BAR maar jordan lijkt me ook geen slechte keuze als ze de betrouwbaarheid verbetere. hij moe veel sponsor geld bijeen scharrelen en dan kotm het wel goed met onze jos
|
![]() |
|
|