Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 12:16
Pandemonium
Pandemonium is offline
problematisch...... Ik hoorde net 'stuck' van stacie huppeldepup op de radio en ik kwam tot de eigenlijk best wel schokkende conclusie dat ik best wel in de zelfde situatie zit...

T zit dus zo in april heb ik het uitgemaakt met mn toen huidige vriend, maar nog steeds denk ik zeker iedere dag wel aan hem. Echt vet raar. Of dan zie je iets en dan denk ik: 'nou dat is echt wat voor hem' Ik heb nu zoiets van als ik echt over hem heen zou zijn dan zou ik nu toch niet zo vaak meer aan hem denken? En wat het loze is, ik heb het uitgemaakt als het nou andersom was dan is het niet echt heel stom dat ik nog vaak aan hem dacht maar dat is dus niet het geval...

Mijn vraag is dus hebben meer mensen dit meegemaakt en wat heb je toen gedaan??

(tis volgens mij een beetje onduidelijk maar goed)

xXx
Oud 04-08-2003, 12:21
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Ik herkende mezelf ook heel erg in dat liedje! Vooral bij I hate you, but I love you, I can't stop thinking about you dacht ik shit! Het klopt! Het is wel een beetje een ander verhaal dan bij jou, maar het liedje klopt!
Oud 04-08-2003, 12:24
Pandemonium
Pandemonium is offline
Mijn hoofd vol twijfels
Twijfels om jou
Mag ik nog hopen dat het goed komt of is het voorgoed voorbij?
Kan ik nog iets verwachten dat wil ik weten
Want zolang ik dat niet weet
Zal ik je nooit kunnen vergeten

Mhhh dit past ook weer psies...

En dat speelt denk ik ook heel erg mee als ik nou zeker weet dat hij nix meer wil dan scheelt dat ook misschien wel...
Oud 04-08-2003, 12:24
In_stilte
In_stilte is offline
Jah ik had hetzelfde; ik had het uitgemaakt omdat we niet konden praten, maar toen het uitwasmiste ik zijn armen om me heen en zijn liefde. Ik heb het een tijdje laten rusten en een brief geschreven (hij was op vakantie) Of hij me nog terug wilde achtig iets. Hij heeft me toen echt HEEL HARD uitgelegt dat ik wel een knap meisje was, maar dat dat alles was en dat t dus nix meer zou worden. Mjah toen pas besefte ik dat ik hem niet terug wilde maar wel de liefde die zo heerlijk aanvoelde. Ik besefte dat ik alleen de mooie dingen nog herinnerde.

Vanuit deze ervaring zou ik dus zeggen; PAS OP. Maar onze relatie hield niet zoveel in dus kan het bij jou heel anders liggen.
De enige tip die ik heb is; Ga bij jezelf na of je hem of zijn liefde mist.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:29
Pandemonium
Pandemonium is offline
mhhh herkenning... Ik mis idd zn armen enzo gewoon dan denk je van lag ik nou maar naast m enzo, grrrrrrrrr dit is zo verwarrend I don't kwow it any more
Oud 04-08-2003, 12:44
In_stilte
In_stilte is offline
Denk gewoon na; het ging uit om een reden, zou je die problemen nu wel kunnen aanvaarden als het weer aan zou zijn...
Een tijdje alleen is wel frustrerend, maar bij de verkeerde persoon zijn pakt vrijwel nooit beter uit...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:50
Pandemonium
Pandemonium is offline
ja dat is ook waar. als ik er over nadenk heeft ie wel veel slechte gewoontes... maar ik weet het niet hoor, ik zit er ook over na te denken om weer met hem af te spreken of is dat niet zo goed idee?
Oud 04-08-2003, 12:59
In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou het echt niet weten, dat moet helemaal een beslissing van jezelf zijn. Als je iets wilt afspreken besluit wel eerst voor jezelf of hij het waard is, want als je hem eenmaal ziet, zal je wel overrompeld worden door gevoel denk ik.

Succes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:03
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
lolly schreef op 04-08-2003 @ 13:50:
ja dat is ook waar. als ik er over nadenk heeft ie wel veel slechte gewoontes... maar ik weet het niet hoor, ik zit er ook over na te denken om weer met hem af te spreken of is dat niet zo goed idee?
Iedereen heeft slechte gewoontes. Ik zit ook in zo'n situatie maar dan aan de andere kant! Ik weet niet hoelang het uit is maar denk eerst goed waarom je het hebt gedaan! Kijk wat jer ergerde aan hem en kijk ook eens goed naar jezelf! Vraag andere mensen hoe zij jou en zijn gedrach hebben ervaren en bedenk dan waarom! Ik heb hier veel aangehad en heb nu een redelijk goed id hoe ik er overdenk! Ik ben nu zover dat ik weet dat mijn acties ( niet positief) niet alleen vanmij kwamen maar een oorzaak hadden! die moet je vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:04
Pandemonium
Pandemonium is offline
dank je wel.... ik had deze week wel eens smsje gekregen dat ie me miste... Maar als ik met hm afspreek moet ik er wel voor zorgen dat ik nie bij hem blijf slape ( hij woont 50 km verderop dus meestal als we afspraken bleven we bij elkaar slapen) maar als ik bij hem blijf slapen dan gaat het gelijk al fout (nouja niet fout maar je snapt het)

iig dankjewel voor je tips etc.

xXx
Oud 05-08-2003, 21:08
lieve
lieve is offline
Hey,
ik kan je zeggen. Het is inderdaad raar, maar het overkomt wel degelijk nog andere mensen hoor!Je moet je niet ongerust maken.
Vorig jaar heb ik het ook uitgemaakt met m'n ex-vriend, en toch heb ik nog een hele lange tijd aan hem gedacht. Zoals je zegt, zo een beetje bij alles wat je ziet en doet.

Maar ik kan je ook geruststellen, het gaat ook wel over hoor! In elk geval dat was toch het geval bij mij!!!!
Hehe, sluukes
Lieve,xxx

P.S.: don't worry, you'll get over him!
Oud 05-08-2003, 22:08
*little_princess*
*little_princess* is offline
ik d8 laatst precies hetzelfde bij dat liedje! ik ben hopeloos verliefd op een jongen... en heb het hem ook al verteld maar hij geeft gewoon geen reactie!!! de ene keer lijkt het alsof hij gek op me is, de andere keer weer totaal neit wat me echt heel erg in de war maakt... af en toe kan ik daar ook gewoon kwaad om worden, maar de volgende keer is ie dan weer zo lief dat ik weer gek op hem ben... dus dit sloeg compleet op mij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten