Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dank je wel.... ik had deze week wel eens smsje gekregen dat ie me miste... Maar als ik met hm afspreek moet ik er wel voor zorgen dat ik nie bij hem blijf slape ( hij woont 50 km verderop dus meestal als we afspraken bleven we bij elkaar slapen) maar als ik bij hem blijf slapen dan gaat het gelijk al fout (nouja niet fout maar je snapt het)
iig dankjewel voor je tips etc. xXx
|
![]() |
Hey,
ik kan je zeggen. Het is inderdaad raar, maar het overkomt wel degelijk nog andere mensen hoor!Je moet je niet ongerust maken. Vorig jaar heb ik het ook uitgemaakt met m'n ex-vriend, en toch heb ik nog een hele lange tijd aan hem gedacht. Zoals je zegt, zo een beetje bij alles wat je ziet en doet. Maar ik kan je ook geruststellen, het gaat ook wel over hoor! In elk geval dat was toch het geval bij mij!!!! Hehe, sluukes Lieve,xxx P.S.: don't worry, you'll get over him!
|
ik d8 laatst precies hetzelfde bij dat liedje! ik ben hopeloos verliefd op een jongen... en heb het hem ook al verteld maar hij geeft gewoon geen reactie!!! de ene keer lijkt het alsof hij gek op me is, de andere keer weer totaal neit wat me echt heel erg in de war maakt...
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken MoHaMeDJaLaL | 138 | 11-02-2007 10:31 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The defintion of life sublime | 8 | 04-10-2003 20:53 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |