Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zo is de natuur, zoals Poesiefox al zegt, je weet dat je dier eerder dood gaat dan jij, en toch neem je het risico, want het hebben van een huisdier is gewoon geweldig ![]()
|
Nou ik zou gewoon een nieuw parkietje nemen.
Kijk ik had vissen en daar ging er ook wel es eentje van dood, nou ja door de wc ermee en een nieuwe gaan kopen. Maar goed met een goudvis kan je dan natuurlijk ook geen diepgaande gesprekken hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ermz, ligt het aan mij of klinkt het idee van "diepgaande gesprekken" voeren met een huisdier een beetje raar??? Ik was ook enorm gehecht aan onze hond we hebben nu weer 2 nieuwe honden 1 van mij zelfs maar ik praat nooit tegen ze hoor je zegt wel eens iets maar das altijd, maar gesprekken geen ID nooit iemand zien doen.
Maar we dwalen een beetje af, nog ff je komt er wel overheen joh, je weet idd van te voren al dat je huisdier eerder doodgaat dan jij en zo ist het leven nu eenmaal daar kun je verder niks aan doen, tip: neem geen vissen die gaan helemaal snel dood ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen bij mij was het m'n kat, Vlekje. Ik was toen 12, zij was al 18... |
![]() |
||
Citaat:
Tip voor het opvoeden van goudvissen: (heeft zelf 1 goudvis een jaar of 5 levend gehouden). Geef ze niet teveel eten en laat het water lekker groen worden (door wat zonlicht). Dit zijn algen die je ziet en die zijn erg goed voor een vis (schijnt). Dit is nog makkelijk ook, moet je de vis zelf niet zo vaak aandacht geven en is het ook niet erg als je het es vergeet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik begrijp me gevoel niet. henk001 | 12 | 28-11-2012 02:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
De Kantine |
huilende jongens??? moi-lkkrding-mo | 189 | 01-07-2005 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jullie om met het verlies van een dierbare? Dminor | 11 | 27-12-2003 20:35 | |
Psychologie |
what doesn't kill you makes you stronger?!! Fantôme | 46 | 22-09-2003 17:21 | |
ARTistiek |
Heb jij een artistieke kamer? Evelientjuh | 93 | 07-09-2003 19:51 |