Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en bambix vind ik ook afschuwelijk en fabulous disaster heb ik bij de mad caddies 2 jaar geleden in de w2 gezien en dat was echt het ergst van allemaal.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
The Riplets...
godver, wat waren ze toch vreselijk life... stomme humor, intelligentie kon ik ook niet echt merken bij die bassist/zangeres. en de rest zat maar wat boos/ niet zin hebben/ niet actief / en niet-enthousiast voor zich uit te kijken. alleen de drummer deed nog wel leuk en was nog wel het meest actief met de muziek, maar de rest... ![]() de muziek van The Riplets was ook niet zo geweldig.
||
Citaat:
'Dit nummer gaat over als je ruzie heb bla bla bla'... vrouwenpunk zuigt.
|
![]() |
|
oja, ik heb ook nog een keer een heel kut concert v an supergrass gezie waarbij de stroom uitviel, ze maakten het wel op een knappe manier ged maar ze moesten ook steeds tussendoor stemmen. echt kut
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
dat tussendoor stemmen kan je weinig aan doen vanwege temperatuursverschillen in korte periode van backstage naar stage....die belichting en alles maakt het nogal warm dus verloopt alles in het begin wat sneller...tenminste....is mijn ervaring met optredens...
||
Citaat:
![]() Maar ja, ik ben toch al geen fan van Blink.
||
Citaat:
de 2e band bij t 1e nummer 'dit nummer gaat niet over racisme', bij t 2e nummer 'dit nummer gaat niet over vriendschap', was wel lol
||
Citaat:
Mwah, met Howard is het echt een stuk minder, zelfs op wat gare bootlegs hoor je gewoon dat Jesse's stem een stuk zuiverder en krachtiger was. Helaas ![]() En de deftones zijn gewoon niks meer waard live na sinds hun back to school tour
||
Citaat:
b2school tour was idd niet meest leuke deftones tour ooit nee.. maarja ik blijf er nog steeds bij dat Deftones in een zaal als de 013 wel tot hun recht komen. Die grote podia (in hallen zowel als op festivals) zijn ze niet echt voor gemaakt. Ze moeten contact hebben met publiek en dat kunnen ze gewoon niet op een groot podium. Daarom baal ik ook wel dat ze nu alweer zo'n grote tour doen. Geef mij maar Melkweg/013/Paradiso shows... Misschien moet ik ze eens boeken in de goudvishal? hahah |
![]() |
||
Citaat:
Wij willen Von! flooooooooooooooood!
|
Verwijderd
|
Nah. Ik vond Avril, This Beautiful Mess en Incubus wel goed live.
Ik kan me niet voorstellen dat Massive Attack live slecht is hoor. Ik vond Kittie idd erg slecht. Wel leuk om ze live te zien, dat wel ![]() Hmz ik kan me eig niet meer slechte bands herinneren. Ohjawel. Edenbridge vond ik live erg saai. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Deftones zijn zowat het dieptepunt wat er is qua live-optredens.
- Stone sour vind ik ook niks waard, spelen foutloos, maar als zombies. - Met queens of the stone age mot je ook geluk hebben, als die een off-night hebben *aaaaaawtsh* - something corporate (onder dwang gezien *kots*) - SOAD |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |