Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat betekend dus dat ik alleen dinsdag en woensdag
goed zou functioneren, maandag slaap ik nog half, en donderdag ben ik dringend aan weekend toe... Nee, laat het maar zoals het is. In de zomervakantie kan je dan bijv gewoon 2/3 weken op vakantie gaan, én nog tijd overhouden om te (vakantie)werken ed.
|
Verwijderd
|
Ik zou voor een vakantie van 5 weken zijn en dan weer naar school..
Dan heb je dus nog 2 weken o.i.d over en die kan je dan mooi ergens tussen herfst en kerst plakken (maar dan bijv. 1 week vrij) en eentje xtra aan de meivakantie... Dat lijkt me veel relaxter maar nu bedenk ik mezelf eigenlijk... Je moet wel elke keer na de vakantie de draad op pakken etc.. Voor mijn geen probleem maar voor anderen misschien wel?! ![]() ik zou het liefst mijn eigen vakanties indelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lijkt me wel een puik idee, moet ik eerlijk zeggen. Ik heb nu 2 maanden vakantie en dat is gewoon iets teveel van het zogenaamde goede. Als je later gaat werken dan heb je nooit zo´n lange vakantie, dus waarom zouden scholieren en studenten dat wel hebben? Drie weken vakantie lijkt me zeer acceptabel.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, ik snap heel erg goed dat studenten het liever gewoon wel lang hebben i.v.m werken etc.
Maar scholieren hoeven inprincipe niet zo'n lange vakantie vind ik..dan ga je toch in de zomer of wel of niet op vakantie?! Als je dan afentoe een lang weekend hebt , dan werk je dan toch?! Maarjah dat is dan weer het inzicht van een niet-werkende scholier.. |
![]() |
||
Citaat:
Je verdient wat en de tijd vliegt. |
![]() |
|
Oneens, laten we het zo houden. Persoonlijk ben ik altijd iemand die echt superveel aan zijn opleiding doet, zeg 35 uur per week en de laatste weken met de examenweken zit ik nog langer achter mijn boeken, dus dan ben ik ook blij dat ik daarna een lange vakantie heb.
|
![]() |
||
Citaat:
nee, juist liever andersom, de zomervakantie nog langer en minder van die nutteloze *lange weekenden* want in de zomervakantie heb je dat jaar gewoon afgerond en heb je dus helemaal geen zorgen over proefwerken na de vakantie en dat heb je bij die vakantie's midden in het schooljaar wel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Solliciteren - wat vooral niet doen? ekki | 70 | 10-09-2007 17:16 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |