Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 16:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik kan daar dus echt niet tegen. Het is eigenlijk ook al met smsjes sturen. Zo vaak stuur ik die niet, en als ik er een stuur dan is het met een vraag erin. Dan vind ik het zo dom als ik dan pas een dag later er een reactie op krijg. Of je ziet ze dan s avonds op msn en je vraagt of ze je smsje wel hebben gehad. ja hoor. die heb ik gehad. Ik had alleen nog niks terug gesmsd

Maar dan ook de grotere dingen.
Aanstaande zaterdag is er in rotterdam een wereldrecord poging kussen gevecht houden. Ik heb met een paar vrienden afgesproken om daar heen te gaan. Het begind om 19:00. Daarvoor ben ik met een vriend en vriendin aan het snowboarden.

Toen mijn nichtje hier woensdag over hoorde wilde ze ook wel mee. Ik had die avond al gezegd dat ze aan haar ouders moest vragen of ze mee mocht en of haar ouders het goed vinden als we dan bij mijn vrienden blijven slapen. Nou, en vervolgens hoor je er dan niks meer over. Ik een paar uur terug nog een smsje gestuurd. Geen reactie. Daar kan ik me dan zoooo aan ergeren. Ik moet dan straks op het laatste moment nog iets gaan regelen

Sorry, ik moest effe mijn frustratie kwijt
Hebben jullie dat ook zo dat je er niet tegen kan als mensen niks van zich laten horen terwijl jij op een reactie zit te wachten?

BTW: Het mag ook naar L&R, maar hier blijft het tenminste een beetje nuchter topic
Oud 01-08-2003, 16:20
Verwijderd
Poeh, dat is een lang verhaal
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 01-08-2003 @ 17:20:
Poeh, dat is een lang verhaal
sorry ....moest effe
even mezelf laten gaan
Oud 01-08-2003, 16:33
Pandemonium
Pandemonium is offline
I know what u mean.
Errug irritant jah!!
Oud 01-08-2003, 16:39
Ror- E
Ror- E is offline
ja vind ik ook
Oud 01-08-2003, 16:50
the tourist
the tourist is offline
Soms, maar ik erger me nooit aan de dingen waar jij nu voorbeelden van geeft. (alleen als het écht lang duurt).
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:52
]{ing
]{ing is offline
Schijt aan, ik laat mensen ook wachten :>
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:55
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Ror- E schreef op 01-08-2003 @ 17:39:
ja vind ik ook
haha, ok....ik merk het al. Ik heb weer is een topic gestart wat nergens toe gaat leiden
Oud 01-08-2003, 16:57
Orpa
Orpa is offline
Heel vervelend.

Wat ik ook erg vind, mensen die te laat komen. En dan niet eens maar altijd standaard een kwartier of meer. Zo van:
"kom je om 16.00 uur bij mij, dan hebben we de trein van 16.19 nog?"
"ja is goed"
en dan dus om 16.20 op de stoep staan, ben ik nog op tijd...?

vreselijk
Oud 01-08-2003, 17:38
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dat is echt irritant, vooral als ze er zelf nonchalant over doen.
Met citaat reageren
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hmm ik kan er moeilijk kwaad om worden, want ik kom zelf overal te laat. Wat ik ook probeer...
Met citaat reageren
Verwijderd
Ja, idd, als mensen een sms wel lezen maar niet terugsturen, zonder duidelijke reden. Of als mensen mailtjes niet beantwoorden...kan ik me soms dood aan ergeren

Mensen die standaard veel te laat komen, heb ik een hekel aan. Ik ben zelf vaak 5 min ofzo te laat, maar sommige mensen die maken het echt te gek

Ik had een keer met vriendinnen op een station afgesproken. Kwamen ze een uur (!!!!!!) te laat. Helemaal opgetut, haar van elkaar gedaan, kleding op elkaar afgestemd. En dan met een kutsmoesje van "trein gemist" terwijl die dingen elk kwartier gaan ofzo. Dan word ik echt Heel Pissig Vooral omdat ze zo lomp bezig zijn dan, zeg van tevoren dat je gaat lopen tutten, dan slaap ik zelf ook een uur langer uit
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:40
beuk
beuk is offline
Daarom is smsen ook kut. Bel toch gewoon :/
Oud 01-08-2003, 17:45
Verwijderd
bellen is eng

maar ik heb er nog net geen hekel aan.. ik vindhet zwaar irritant
ik heb iemand bijvoorbeeld een mailtje gestuurd met een paar vragen en die heeft diegene na 5 dagen nog niet beantwoord..
pffff
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:46
Verwijderd
Als mensen op zich laten wachten vind ik dat geen probleem, als ze maar weten dat ze iets verkeerd doen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:52
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
zwaar irritant zijn die mensen ja
Met smsjes of mails kan ik het nog enigszins indenken dat je even op je laat wachten, maar als je in het echt met iemand hebt afgesproken en diegene komt zomaar een kwartier later, dan begin ik echt boos te worden
Oud 01-08-2003, 17:58
Verwijderd
wat vinden jullie er van als je met iemand hebt afgesproken en diegene belt een kwartier voor de afgesproken tijd dat 't later wordt, zonder zeker te weten hoe veel later?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:19
mar87
mar87 is offline
Ik heb er een vreselijke hekel aan.
Misschien omdat ik zelf áltijd op tijd ben. Ik weet niet hoe ik het moet doen om te laat te komen.

en 'n antwoord op 'n smsje verwacht ik ook direct terug, maar dat gebeurt zelden. Kan ik me soms gewoon super kwaad om maken, wat is het nou voor moeite om ff direct wat terug te sturen. Doe ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 01-08-2003 @ 18:40:
ja, zet je over je angsten heen, grijp trillend naar de telefoon (pas op dat ie niet uit je hand glijdt), draai het nummer, zeg duidelijk wat je wilt zeggen en hang op!! is de boodschap iig duidelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:27
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-08-2003 @ 18:58:
wat vinden jullie er van als je met iemand hebt afgesproken en diegene belt een kwartier voor de afgesproken tijd dat 't later wordt, zonder zeker te weten hoe veel later?
echt zwaar vervelend

meestal word ik dan sjaggo en komt er iets uit van "nou, laat dan maar zitten" ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-08-2003 @ 18:58:
uhmm ,dat hangt ook van de situatie af, maar normaal kan ik dat wel waarderen. Ik heb dan alleen liever een half uur van te voren. Als het nog maar een kwartier is, dan ben ik eigenlijk al aan het wachten
Oud 01-08-2003, 19:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
beuk schreef op 01-08-2003 @ 18:40:
daarom sms ik ook zo weinig ....maar ja, het is gewoon wel is handig zo'n smsje.
Oud 01-08-2003, 20:56
WolterB
WolterB is offline
is lasitg ja, maar ik doe t zelf ook wel eens (nooit té lang maar soms toch wel een beetje)
Oud 01-08-2003, 21:36
Breg
Breg is offline
dat van dat sms'en vind ik dus totaal niet irritant, ik heb mijn telefoon soms dagen niet aanstaan, waarom zou ik? als het echt belangrijk is bellen ze wel gewoon. Waarom is het zo gewoon dat iedereen zijn mobieltje 24/7 aanheeft staan en bij zich heeft?

Als iemand 'gewoon' te laat komt vind ik dat irritant, maar ik vind het echt verschrikkelijk als iemand te laat komt en je moet een bus/trein halen. Ik heb 1x gehad dat ik+vriendin naar utrecht gingen met de trein en met de tram naar de trein. ik had met haar afgesproken op zo'n tijd dat we 2 trams (kwamen ongeveer 8 minuten na elkaar)konden nemen om op tijd bij de trein te zijn. komt ze 10 minuten te laat: allebei de trams gemist en de trein. ze kon 's ochtends niet uit haar bed komen....

Sindsdien laat ik haar altijd 10-15 minuten te vroeg komen, zodat we iig op tijd zijn.
Oud 01-08-2003, 21:54
Demiurge
Demiurge is offline
jah, vreselijk...

Heb ook een paar keer meegemaakt met vriend van mij, we wisten nog niet zeker of we nog uit gingen (en we zouden op de fiets gaan), hij zou met mij contact opnemen als we wel gingen. Normaal gaan we altijd om half 9 weg met de fiets, en toen ik om kwart over 9 nog niks hoorde denk ik ja, we gaan niet meer...
Belt hij om 5 voor half 9, Roel over 5 minuten gaan we, was helemaal nog niet omgekleed enzovoorts... tjah dan kan je het vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 22:11
Thomas
Thomas is offline
Tuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:17
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
hmz ik kom zelf bijna altijd een tiental minuten te laat dus ik kan er moeilijk kwaad om worden
Oud 01-08-2003, 22:48
heavinly
heavinly is offline
Mensen die altijd te laat komen.
Om 20:00u afspreken om te sporten omdat je anders zo moet haasten en dan nog een kwartier te laat zijn. 1 of 2 keer kan gebeuren, maar als 't standaard wordt vind ik 't toch zwaar vervelend.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 01-08-2003 @ 23:48:
Mensen die altijd te laat komen.
Om 20:00u afspreken om te sporten omdat je anders zo moet haasten en dan nog een kwartier te laat zijn. 1 of 2 keer kan gebeuren, maar als 't standaard wordt vind ik 't toch zwaar vervelend.
Van de andere kant, je weet dat die persoon die karaktertrek heeft. Leer er dan mee leven of trek je conclusie eruit.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:13
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Wes schreef op 02-08-2003 @ 00:08:
Van de andere kant, je weet dat die persoon die karaktertrek heeft. Leer er dan mee leven of trek je conclusie eruit.
Ik dacht: oke, ik ga gewoon ook wat later, dan zijn we op tijd. Ik ben er 5 minuten later.. is zij 'n kwartier te laat! Maar sowieso vind ik 't vervelend. Maakt niet uit of ik 't verwacht of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten