Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan is het goed
|
![]() |
oh ik maak mensen blij
wat fijn (mijn mp3speler is nog steeds in de maak en die gore klootzakken rekenen 30euro onderzoekskoste ![]()
|
![]() |
Ik ben 3 weken geleden op vakantie gegaan met vrienden. 2 weken lang geen leuke muziek kunnen luisteren daardoor. (Oke, iets van 3 uur wel leuke muziek in totaal.) Ik vond 't maar vervelend, vooral omdat zij wel 'leuke' muziek luisterde.. Ik was dan ook blij toen ik thuis een wel echt leuke CD op kon zetten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik luister elke dag wel muziek hm.
Als ik perse wil luisteren en het kan niet, dan heb ik de hele tijd liedjes in mn kop die er niet meer uit willen. Dan heb ik vaak 1 nummer de hele tijd in mn hoofd en voel een onweerstaanbare drang om dat dan te gaan luisteren. Vaak op mn werk, erg irritant. ![]() Ik word dan soms geirriteerd en gestressed, soms zet ik me eroverheen en dan..nix. Maar ik geloof niet dat ik lang zonder muziek kan. Ben echt lang nie meer op vakantie geweest, als ik zou gaan, zou ik zeker veel cd's meenemen. En batterijen ![]() |
![]() |
|
1 dag voor ik op vakantie ging bij mijn grootouders ging mijn CD-speler kapot
![]() plus een boottrip van 4 uur en dan nog een hele dag in de trein moeten zitten -alleen- en weer terug fock ik was blij toen ik weer thuis was, ik voelde me erg geïriteerd en gefrustreerd.
|
Verwijderd
|
Nerveus, niet stil kunnen zitten, concentratie problemen, ongeduldig, kga dan altijd driftig op zoek naar een mogelijkheid om muziek te maken met als gevolg dat ik meestal ga zingen of fluiten
![]() Hmm, ik leef op muziek, ik heb echt áltijd muziek aan en anders maak ik het wel. Tijdje geleden deed mijn radio het spontaan niet meer, die dag nog stond er al een andere ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Compromisen zoeken in dat geval
![]() M'n vrienden waar ik mee op vakantie was zijn nou ook niet echt gek van hardcore/emo en andere ongein... Maarjah, dan maar hele dagen dingen die we allemaal kunnen waarderen..beetje manu chao..otis redding..jamiroquai..acda&de munnick.. [en uiteindelijk zijn d'r een paar bad religion gaan waarderen!] |
![]() |
|
ik heb eigenlijk ook altijd muziek aan staan. thuis zowiezo, op school; soms in de les als de leraar het niet merkt, en in de pauzes. alleen ik baal dat er op mn werk geen muziek op staat. ik werk bij kruitvat, en het is echt v-r-e-s-e-l-i-j-k als je geen muziek hoort! tis dan zo ontzettend stil, je wordt er echt gek van! op dat soort momenten maakt het me echt niet uit wat er op staat, tmag zelfs hiphop zijn, maar geen muziek? waah!
ik kan er idd ook niet tegen als de batterijen op zijn. had ik vandaag in de auto, moest ik de rest van de weg verplicht the corrs aanhoren.. mjah, nog steeds altijd beter dan geen muziek ![]()
||
Citaat:
|
Ik kan vaak geen muziek luisteren, of iedergeval niet rielekst, omdat m'n ouders altijd klagen. In de loop van de jaren ben ik dan ook steeds minder muziek gaan luisteren en het frustreerd me echt heel erg. Ik word er echt heel erg chagrijnig en agressief van, wat me nog meer geklaag van m'n ouders oplevert. En dan krijg ik van die opmerkingen als "Ben je ongesteld ofzo?!"...
AAAAAAAAAARRRRRGGHHHHHH!!!!!
|
Als ik muziek wil.. en et kan niet dan baal ik.. zo zat ik vandaag op de fiets.. discman/mp3 speler.. Zo'n Aldi ding maar dat doet er verder niet toe.. loopt ie vast.. Dan ga ik gerust midden op het fietspad stilstaan.. om even alles weer goed te laten lopen..
![]()
|
![]() |
Ik kan stilte beter hebben dan slechte muziek. Op m'n vakantiewerk heb ik de cd van Jamai 2 keer op 1 dag moeten aanhoren, dan heb ik toch liever stilte. Gelukkig stond de volgende dag Manu Chao en Star One op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo stel met kinderen / Abortus / Huwelijk Inspire | 76 | 12-07-2012 11:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal]De Toren van Babel Issun | 6 | 14-07-2010 20:59 | |
Algemene schoolzaken |