Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hallo,
(ik ben niet nieuw hier, heb alleen een nieuwe gebruikersnaam, en wil deze echt alleen gebruiken om normale post te doen en geen crap meer zoals bij een vorige naam) wat je vriend heeft gedaan is zeker weten hartstikke fout, maar heb je nooit eerder opgemerkt dat hij agressief was? En wat was de reden dat hij deze ene keer dan zo door flipte ? Of je het moet aangeven bij de politie is alleen iets wat jij zelf kunt beslissen vind ik, want het gaat toch om jou gevoel wat je daar bij hebt, als je je daar beter bij voelt kun je het doen, als je het niets vind zou ik het ook niet doen. En bij hem terugkeren? of dat zo slim is weet ik niet, wij weten jullie situatie etc naturlijk niet, maar er is soiso nooit een excuus om te slaan vind ik! Praten zou op zich geen kwaad kunnen, ik zou het alleen niet thuis doen, maar erges op een openbare plaats, cafe o.id. zodat hij iig niets kan doen... succes ermee
|
Verwijderd
|
Zéker als hij bij de politie wil, aangeven, want anders heb je straks een agent die agessief is en geen maat kan houden. Je wilt toch niet dat zo iemand met een pistool op zak door het centrum loopt?
Ennem, verliefdheid gaat vanzelf over, zéker als je kwaad op hem bent. Porbeer jezelf af te leiden, leuke dingen doen, en als je hem tegenkomt bedenk dan alleen amaar hoe gemeen hij tegen je is. Een niet-al-te-harde klap uit een aanval van woede is te vergeven, maar wat hij deed is gewoon kei-agressief. Of hij is gewoon een agressief persoon dat geweld goedkeurt (en in dat geval wil je toch geen relatie met hem) of hij heeft totaal geen controle over zichzelf en is ook niet van plan dat te ontwikkelen (en in dat geval wil je toch geen relatie met hem). |
![]() |
||
Citaat:
maar voor mij is het gewoon klaar. ik heb hem nu gedumpt en ik heb niks meer van hem gehoord. hij heeft veel verdriet van wat hij gedaan heeft (tuurlijk) ![]()
||
Citaat:
en daarom was hij zo agressief en nee ik heb het nog nooit eerder gemerkt. maar het is nu over ik wil hem niet meer terug. en ik ben er klaar mee ik heb hem gezegd dat ik niets meer met hem te maken wil hebben
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Software & Hardware |
Probleem met de webcam in Messenger jonyli | 1 | 02-12-2009 18:40 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met mezelf Newb | 1 | 05-09-2009 13:55 | |
Psychologie |
met mezelf in de knoop tjsa...ikke | 18 | 13-03-2005 15:31 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
Studie verenigd met een relatie. Vrouw1986 | 28 | 26-05-2004 10:36 |