Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toch bdabnkt voor je reactie en ik ben t wel met je eens dat t soms voor problemen kan zorgen want soms baal ik der ook wel van als hij me niet smst....
|
Naar vriend(inn)en gaan ipv elke keer naar je vriend
wil ook wel helpen. Geef elkaar een beetje rust, maar blijf niet thuis zitten wachten op de volgende keer dat jullie elkaar zien oid, zorg dat je genoeg dingen naast hem kan doen. En als je bang bent dat jullie je weer gaan ergeren aan elkaar, spreek dan op andere tijden en plekken af, doe iets anders dan normaal ed. Teveel routine kan ook saai zijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben gisteren wezen zwemmen zonder hem en als hij niet mee gaat, ga ik zo een hele week zonder hem weg, geen probleem... Wat wel dan zo is, is dat ik hem dan s'avonds ff wil zien... Ik weet dat we ff zonder elkaar moeten, maar ik wil dat vergeten en naar hem toe! Ja, daar heb je gelijk in, zal kijken of dat een oplossing kan zijn! Dankje!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet niet of t zo gezond is als je je al ergert na 2 maanden.
Als je dan toch een adempauze wilt nemen, laat elkaar dan echt met rust. Stuur misschien af en toe een smsje voor het slapengaan maar ik zou niet uitgebreid met hem gaan msnen, zeker niet als dat ook weer vaak op ruzie uitloopt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb voorgesteld om elkaar dan ook op msn met rust te laten... Dat vond hij wel goed (snapte t eerst niet helemaal) en nu heb ik hem net een mail gestuurd waarin in t een beetje uitleg...Die leest hij dan morgen... Morgen zien we elkaar ook niet...en vrijdag weet ik t ook niet, dan vraagt hij mij maar om me te zien...Ik ga niet hem de hele tijd vragen... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
De Kantine |