Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 16:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoi mensen, ik wil graag m'n verhaal kwijt en een beetje jullie mening erover

Ik heb nu 2 maanden een hele lieve vriend en op zich gaat t goed tussen ons, maar we zien elkaar bijna elke dag...Toen we nog niks hadden heb ik gezegd dat ik dat liever niet wou, maar toch is t gebeurt, want als t lekker weer is en je hebt niets te doen ga je toch gauw naar elkaar toe...

Nu is alleen t probleem dat we ons allebei ergeren aan de ander...Heel vervelend is dat! Soms zegt de een iets wat de ander weer verkeert opvat ofzo en dan word de een een beetje chaggie...Ik kan t niet goed uitleggen...

Soms komt t ook voor dat ik geen zin heb in zoenen/knuffelen en toch gaat hij aan me hangen, dat vnd ik soms irri worden en dan duw ik hem soms weg...Dat vind hij weer jammer enz.

Zo gaat het al een tijdje en we hebben besloten om ff rustig aan te doen, elkaar wat minder zien, maar nou mis ik hem heel erg!
Ik weet niet of t ergeren weer gebeurt als ik hem nou weer zie, maar dat wil ik absoluut niet en ik weet ook niet hoe dit nou komt Ik wil hem absoluut niet kwetsen...

Soms begrijpen we elkaar ook verkeerd op msn en dan kan ik wel janken als dat uitloopt op ruzie!
Wat moet ik hier nou mee en iemand ervaring misschien?

Alvast bedankt...
Oud 06-08-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 06-08-2003 @ 17:38:
Soms begrijpen we elkaar ook verkeerd op msn en dan kan ik wel janken als dat uitloopt op ruzie!
Wat moet ik hier nou mee en iemand ervaring misschien?

Alvast bedankt...
Hem uit je msnlijst gooien. MSN en sms levert alleen maar problemen op. Bel dan, of schrijf een brief.
Een vriendin van me baalt ook de hele dag op school dat dr vriend niet gesmst heeft. En dan zit ik ernaast (mn vriend heeft geen mobiel) en denk ik: eigenlijk een kutuitvinding, dat msn / sms / e.d...

Dat is het enige nuttige en praktische advies dat ik je kan geven. Het werkt echt. Geloof me.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:54
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-08-2003 @ 17:42:
Hem uit je msnlijst gooien.
Dat kan ik toch niet zomaar maken?We msn-en nou al zo'n 2 jaar en hij kijkt er heel raar van op als ik dat zou doen...We hebben nou geen ruzie ofzo...Ik wil um graag in m'n msn houden, want die gesprekken gaan meestal ook wel goed, alleen soms begrijpen we elkaar verkeerd...

Toch bdabnkt voor je reactie en ik ben t wel met je eens dat t soms voor problemen kan zorgen want soms baal ik der ook wel van als hij me niet smst....
Oud 06-08-2003, 17:00
Quiana
Quiana is offline
Naar vriend(inn)en gaan ipv elke keer naar je vriend
wil ook wel helpen. Geef elkaar een beetje
rust, maar blijf niet thuis zitten wachten op de
volgende keer dat jullie elkaar zien oid,
zorg dat je genoeg dingen naast hem kan doen.

En als je bang bent dat jullie je weer gaan
ergeren aan elkaar, spreek dan op andere tijden
en plekken af, doe iets anders dan normaal ed.
Teveel routine kan ook saai zijn.
Oud 06-08-2003, 17:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Quiana schreef op 06-08-2003 @ 18:00:
zorg dat je genoeg dingen naast hem kan doen.

Teveel routine kan ook saai zijn.
Ow, het is niet zo dat ik naast hem niks doe ofzo
Ik ben gisteren wezen zwemmen zonder hem en als hij niet mee gaat, ga ik zo een hele week zonder hem weg, geen probleem...
Wat wel dan zo is, is dat ik hem dan s'avonds ff wil zien...
Ik weet dat we ff zonder elkaar moeten, maar ik wil dat vergeten en naar hem toe!

Ja, daar heb je gelijk in, zal kijken of dat een oplossing kan zijn!
Dankje!
Oud 06-08-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 06-08-2003 @ 17:54:
Dat kan ik toch niet zomaar maken?We msn-en nou al zo'n 2 jaar en hij kijkt er heel raar van op als ik dat zou doen...We hebben nou geen ruzie ofzo...Ik wil um graag in m'n msn houden, want die gesprekken gaan meestal ook wel goed, alleen soms begrijpen we elkaar verkeerd...

Toch bdabnkt voor je reactie en ik ben t wel met je eens dat t soms voor problemen kan zorgen want soms baal ik der ook wel van als hij me niet smst....
Met wederzijdse toestemming natuurlijk. Alleen mét webcam chatten voor de nuance of gewoon bellen. Er komen écht serieus waar grote problemen van die stomme msn-nieuwe-media-sms dingen! En als je elkaar soms verkeerd begrijpt... als het zo sporadisch was als je vertelt, dan had je het vast ook niet neergezet hier.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-08-2003 @ 19:09:
En als je elkaar soms verkeerd begrijpt... als het zo sporadisch was als je vertelt, dan had je het vast ook niet neergezet hier.
Het was meer om te noemen waardoor we ergeren aan elkaar...Het komt niet vaak voor maar soms zitten we te lang of te vaak op msn en dan krijg je dat ....
Oud 06-08-2003, 19:24
miro
miro is offline
Ik weet niet of t zo gezond is als je je al ergert na 2 maanden.

Als je dan toch een adempauze wilt nemen, laat elkaar dan echt met rust. Stuur misschien af en toe een smsje voor het slapengaan maar ik zou niet uitgebreid met hem gaan msnen, zeker niet als dat ook weer vaak op ruzie uitloopt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:17
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
miro schreef op 06-08-2003 @ 20:24:
Ik weet niet of t zo gezond is als je je al ergert na 2 maanden.

Als je dan toch een adempauze wilt nemen, laat elkaar dan echt met rust. Stuur misschien af en toe een smsje voor het slapengaan maar ik zou niet uitgebreid met hem gaan msnen, zeker niet als dat ook weer vaak op ruzie uitloopt.
Nou, tis niet echt vaak...Net was t gespek heel leuk en ook goed...
Ik heb voorgesteld om elkaar dan ook op msn met rust te laten...
Dat vond hij wel goed (snapte t eerst niet helemaal) en nu heb ik hem net een mail gestuurd waarin in t een beetje uitleg...Die leest hij dan morgen...
Morgen zien we elkaar ook niet...en vrijdag weet ik t ook niet, dan vraagt hij mij maar om me te zien...Ik ga niet hem de hele tijd vragen...
Reageren

Regels voor berichten