Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door PimpDude86 (21-09-2001).]
|
Er is ook een theorie waarin het heelalzo in elkaar zit dat als je 1 kant opgaat, dat je op gegeven moment aan de andere kant weer uitkomt, dan is het heelal niet echtoneindig en zouden we dus de enige intelligente wezens in het heelal kunnen zijn...
|
Ik heb een groot aantal keren 's zomers rare dingen aan de lucht gezien, van die "ster van Bethlehem" dingen, sterren die zich voortbewegen, stil blijven staan, bochten maken etc.
Zag ook een keer iets vreemds toen ik uit het raam kijk in mijn flat. Heb het gecaptured. ![]()
|
Die foto, dat is dus zo debiel he. Iedereen denkt dat een UFO meteen een vliegende schotel is en dat alles er dan ook maar zo uit zou zien. Aliens zijn sowieso slimmer en kidnappen mensen, en bovendien zijn aliens bleek met grote zwarte ogen en een onduidelijke neus en mond....
Als Aliens bestaan waaaaarom zouden ze dan naar ons komen? Zouden ze zich niet ook afvragen of wij bestaan? Zouden het niet gewoon dieren zijn die daar helemaal niet over na (kunnen) denken? Wie weet hoe ze eruit zien? Misschien zijn ze onzichtbaar, of zo klein dat we het niet zien. Andere dimensie misschien? Misschien zit het hier al vol met immgranten van een andere planeet alleen zien wij ze niet. WHO KNOWS? Dat is dus het leuke....
|
![]() |
Er is ook een theorie, heb ik ergens gelezen, dat de wezens die 'gezien'zijn door mensen wel echt waren, en dat dat mensen uit de toekomst zijn... Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, maar het leek me een redelijk logische verklaring.
|
Ik snap alleen niet waarom die slimme aliens/mensen uit de toekomst in vliegende schotels gaan vliegen, k bedoel, wat is daar nou handig aan? Niet gestroomlijnd, het lijkt me best onpraktisch eigenlijk
![]()
|
![]() |
ik was met een goeie vriend aan het skaten toen het donker was, en we keken tegelijk naar boven in de lucht en zagen een blauw fel object door de lucht verplaatsen.. (veel te snel voor een vliegtuig ofzo) en het verdween ook opeens in het niets..
zowiezo geloof ik wel dat er aliens bestaan... ik kan me niet voorstellen dat we alleen zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje nadenken met je commentaar. Ik citeer uit mijn agende in de 3e; Zelf voorzichtige natuurkundige schattingen houden rekening met op zijn minst 9 miljard buitenaardse vormen van leven. Iedereen die zo narrow-minded en naief is dat ie gelooft dat wij de enige zijn in dit heelal zal ik wel eens even outsmarten, want die vraagt erom.
||
![]() |
Citaat:
ik had die poster ook en het is precies deelfde ufo. wel mooi geplakt hoor, jongen van die foto!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Als je je bedenkt dat alle sterren die je ziet zonnen zijn, en dat elke zon een planetair stelsel om zich heen heeft. Dat de sterren die je ziet waarschijnlijk nog allemaal van ons sterrenstelsel zijn en dat er in het heelal meer sterren stelsels zijn dan zandkorrels op aarde (Volg je het nog?) Dan lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat wij het enige leven zijn.
Volgens een bepaalde berekening (Weet ik niet uit m'n hooft , maar ik kan hem opzoeken) zijn er alleen al in ons sterrenstelsel 2 000 000 andere intelligente levensvormen. Bovendien denk ik dat er verschillende soorten alliens zijn met verschillende uiterlijken, verschillende inteligenties, verschillende dimenties (Die we misschien niet eens kunnen waarnemen) en verschillende meningen (oorlogzochtig of vredelievend bijv.) dat denk ik. [Dit bericht is aangepast door amiga (18-10-2001).]
||
Citaat:
![]() Al de sterren die je ziet hebben een planetair stelsel om zich heen. Dacht het dus niet. Ze hebben afgelopen jaar bij 2 (jaja) sterren planeten kunnen waarnemen... dusse, bij alle sterren een planetair stelsel is wel wat overdreven. Misschien heb je wel gelijk hoor, maar je hebt geen enkel bewijs. En die aliens he, als ze zo intelligent zijn dat ze interstellaire reizen kunnen maken, waarom zouden ze dan naar ons toe gaan? Waarom zouden we ze zien? Misschien is die kans dat er aliens bestaan wel groot, maar dat ze ook maar enigszins op mensen lijken en zelfde technieken en levenswijzen gebruiken is wel heel errug klein.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
die ufo kan je er ook gewoon op hebben gezet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet alle sterren zijn ook onderdeel van een 'zonnestelsel' en het is ook zeker niet zo dat ze ligt geven omdat ze dat weerkaatsen. Dat is alleen zo bij de maan. Hier ismijn mening over ET.
Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 20:36. |
![]() |
|
![]() |
mwah, t zou kunnen dat ze bestaan. alles kan. maar ik heb er nog nooit gezien, dus...
aan de ene kant, als ze bestaan, waarom zoeken ze geen contact etc. maarja, dat kunnen wij aan de andere kant ook nog niet echt (ja naar de maan, maar dat stelt niet zoveel voor ![]() aan de andere kant, waarom zou de aarde de enige planeet zijn waar een vorm van leven voorkomt.. ARGH JE KOMT ER NOOIT UIT. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vraag ik me af hoe ze aan dat getal komen. Op welke cijfers is het gebaseerd? Hoe hebben ze dat berekend?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is natuurlijk een loze opmerking - wij zijn ook intelligent life (of niet...) en wij hebben ook niet geprobeerd in contact to komen met anderen, wel? Niet een echte grootscheepse poging, tenminste. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel mensen geloven het dus het moet waar zijn? Veel mensen geloven in een god, veel mensen beweren dat ze spoken gezien hebben, veel mensen beweren dat.. blabla. Laten we het hier op houden: veel mensen weten niet wat ze zien, weten niet wat ze moeten denken. En zijn daarom, in mijn mening, absoluut op geen enkel punt serieus te nemen ![]() Netzoals Joël ben ik erg benieuwd waar kafka die cijfers vandaan haalt (heb je enig idee hoe onwaarschijnlijk het leven is?). Als die cijfers kloppen dan heb je er alsnog geen bal aan in deze discussie: leven is niet per definitie intelligent, ze hebben niet perse hersens (of iets wat er op lijkt). Daar komt bij dat als deze cijfers waar zijn (wat mij echt heel erg sterk lijkt) dan is de kans dat ze ons bezoeken erg klein: ten eerste er is geen bewoonabre planeet bij ons in de buurt (voor zo ver wij weten), en op een universum dat miljarden jaren oud is en miljarden lichtjaren lang is, is 9 miljard niet zo bar veel. Ook alians moeten zich aan natuurkundigge wetten houden. Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 14:36. |
![]() |
|
![]() |
De kans op een levend wezen is vrij klein, je hebt er onder andere water en koolstof voor nodig. De kans dat je aminozuren krijgt (de bouwstenen van eiwitten) is niet erg groot, maar mogelijk. De kans dat je leven krijgt is wel erg klein. Vergelijk het met een typmachine waar je willekeurig letters intypt. Bedenk nu hoe groot de kans is dat de letters zo achter elkaar komen dat er een stuk van Shakespear (en dat is een bacterie!!) spellen
![]() De kans dat dit een keer gebeurt (wij zelf zijn hier een voorbeeld van) is erg klein, de kans dat dit twee keer gebeurt is nog kleiner etc. De kans dat dit fictieve leven "intelligent" word is ook erg klein. Er zit erg veel tussen een eencellig wezen en een nadenkend leven. Ongeveer vierhonderd miljoen jaar op aarde dacht ik. De kans is al extreem klein, maar het gaat verder, omdat ik geen idee heb hoe dichtbij de dichtbijzijnde planeet is (die ook nog eens leefbaar moet zijn) is. Ben ik van de ster uitgegaan die het dichts bij ons licht: 2 lichtjaren. Tenzei deze aliens een manier hebben gevonden om ook nog eens natuurkunde wetten te breken is de kans echt extreem klein dat ze de aarde kunnen halen. Maar ze moeten ook eerst de aarde vinden (of ze zijn met zoveel dat ze naar elke planeet een vloot gestuurd hebben). Pas de laaste jaren zien mensen veel ufo`s, heel erg ruim genomen: de laatste 500 jaar. En wat een toeval: er komen aliens... grrrrr ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 16:19. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |