Aan het matras heb ik ook gedacht...maar ik heb een vrij nieuw en nogal errug duur (en goed) matras...misschien past het niet bij mij ofzo, maar om nou weet ik het hoeveel euro 'weg te gooien' en weer een nieuwe te moeten kopen...

Ruimte heb ik zat, nadeel is wel dat het een twee persoonsbed is met twee matrassen er in...ik wil dus wel eens in die naad rollen. Maar ook als ik gewoon op m'n eigen helftje lig (of eigenlijk meer juist als ik op m'n eigen helftje lig) heb ik er last van.
Het slaapkamerraam staat eigenlijk altijd open als het wat warmer/benauwder is, omdat ik anders heel onrustig slaap en nachtmerries krijg. Daar kan het dus ook niet aan liggen...
Dat van dat dekbed zou ik kunnen proberen...das misschien wel een idee... Ik probeer altijd rustig te zijn als ik naar bed ga...heb alles al geprobeerd (lezen, tv kijken, douchen, computeren, ff liggen kletsen, hardlopen, enz), maar de laatste tijd werkt echt niks meer. Zal d'r ook wel aan liggen dat het vakantie is en het ritme zo nu en dan dus volledig mist ed.
Maar ook als ik wel redelijk snel in slaap val liggen m'n armen/benen me in de weg...en ik kan niet in alle houdingen liggen ed ivm reuma...
Citaat:
Slaap lekker he
|
Dank je.

Hopelijk zal dat snel weer het geval zijn.