![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reuma, ook zo'n voorbeeld, je kunt (soms) niet veel bewegen ed en das niet goed, dus zorgt het niet voor een gezonder leefpatroon, eerder integendeel. (Het is natuurlijk maar net wat je tot ernstige ziektes rekend, diabetes en reuma kunnen ook ernstig zijn (en daar reken ik ze eigenlijk ook wel toe, sommige gevallen dan.) |
![]() |
|
ik gebruikte alleen diabetes maar als voorbeeld en er staat niet ziektes zorgen voor een gezonder leefpatroon maat ziektes zorgen vaak voor een gezonder leefpatroon.
En als ik het over een leefpatroon heb sluit ik het geestelijke gedeelte helemaal uit!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat springt toch het eerste in het oog. ![]() Verder denk ik dat als je stelling 'ziektes zorgen vaak voor een gezonder leefpatroon' is, dat hij ook dan nog niet klopt, omdat ziektes soms voor een gezonder leefpatroon zorgen. Er zijn weet ik het hoeveel ziektes op de wereld en hoeveel daarvan zorgen er voor een gezonder leefpatroon? (Ik nam voedselallergie/-intolerantie en reuma ook maar als voorbeeld. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*[Leonoor]:volgens mij hoef je niet zo onaardig te reageren(ook niet met een
![]() ik moet zelf ook heel erg opletten wat/wanneer/hoeveel ik eet ivm m'n bloedsuiker. het is denk ik daarom wel gezond, al lijdt de 'geestelijke gezondheid' er wel onder. 'k denk dus dat je gelijk hebt (misschien niet voor alle ziektes...?). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het enigzins betweterig overkomen, maar ik zal m'n mening voor me houden voordat er een fb komt die het nodig vinDt om m'n account te blokken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 15:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (dit is wel betweterig bedoeld ![]() ![]() Het was niet betweterig bedoeld, ik gaf mijn mening en dat moet mogen en kunnen, lijkt me (daar vraagt ze ook om, dus ja). Voor deze post krijg je btw echt een ban! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*kijkt naar de ( ![]() Niet meteen alles zo serieus nemen.. ![]() Ze kraakt niet af, ze zei wat er volgens haar beter kon aan de stelling.. Da's geen afkraken, of wel soms?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neemt nog steeds niet weg dat ik een eigen mening heb en daar voor uit blijf komen als ik dat wil vind je dat raar? en als ik alles 'zo serieus' zou nemen zou ik denk ik niet op forum.scholieren.com komen ![]() |
![]() |
|
Nou, terug naar het topic please. Gemuts (
![]() Overigens ben ik het met Leonie eens over de ziektes als voedselintolerantie en reuma. Denk hierbij ook aan bijvoorbeeld Pfeiffer, waarbij je te moe bent om actief te doen en dus geen actieve dingen kan doen, wat ook weer ongezond is. Maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.
|
|