Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 17:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
OMG, kom ik er net achter dat een zekere kakker uit mijn eindexamenklas (meneer Bien voor de insiders) mijn 'asociale' vriend in elkaar wil slaan zodat hij me in z'n armen kan nemen en gelukkig kan maken. As if...
Ik heb al vanaf dag 1 een hekel aan die gast, maar nu blijkt dus dat hij mij wel ehm... aardig vindt. Wat een ramp!
Mijn vriend vindt het ook niet zo plezant dat hij zo bestempeld wordt door die sul.

Soortgelijke ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 17:18
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, ik heb dat nooit door, en anders heb ik het al verdrongen in mijn herinnering.
Oud 07-07-2003, 17:32
Mindfields
Mindfields is offline
Mja, nouja..Een jongen uit mijn klas (nu ex-klas) is verliefd op me, en dat had ik niet verwacht, omdat hij echt wel leukere meisjes kan krijgen dan mij
Oud 07-07-2003, 17:34
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 07-07-2003 @ 18:15:
OMG, kom ik er net achter dat een zekere kakker uit mijn eindexamenklas (meneer Bien voor de insiders) mijn 'asociale' vriend in elkaar wil slaan zodat hij me in z'n armen kan nemen en gelukkig kan maken. As if...
Ik heb al vanaf dag 1 een hekel aan die gast, maar nu blijkt dus dat hij mij wel ehm... aardig vindt. Wat een ramp!
Mijn vriend vindt het ook niet zo plezant dat hij zo bestempeld wordt door die sul.

Soortgelijke ervaringen?
Laat ze voor je vechten
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 17:36
Maddan
Maddan is offline
gheh

succes met die sul, weet ie al dat je um een sul vind? zo niet, zeg die sul dat je hem een sul vind..

maar nee.. nix van die soort geloof ik, of misschien was het ooit wel zo maar ben ik er nooit achter gekomen
Oud 07-07-2003, 17:38
howshesings
howshesings is offline
ik had het van m'n vriend nooit verwacht
en verder, nee
Oud 07-07-2003, 18:02
droppie
droppie is offline
hai hai!

ik had van mijn vriend ook noooooooit verwacht dattie mij leuk zou vinden! vroeger pestte die me wel s....grr
mja...dat was ik dus nog nie vergeten, maar hij wel, want hij kon zich nix meer herinneren dattie me gepest heeft....
maar ik was dus wel helemaal verbaasd dattie MIJ leuk vond! hij kon ook wel leukere meiden krijgen dacht ik.....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:24
m4cK
m4cK is offline
ey er zijn altijd chickiex die me willen ze kenne me rep en weten dat ze bij mij moeten zijn voor een goede time, dus dat is geen verassing,
maar alleen als ze lekker zijn wil ik ze natuurlijk anders niet
Oud 07-07-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
zootjuh schreef op 07-07-2003 @ 19:02:
hai hai!

ik had van mijn vriend ook noooooooit verwacht dattie mij leuk zou vinden! vroeger pestte die me wel s....grr
mja...dat was ik dus nog nie vergeten, maar hij wel, want hij kon zich nix meer herinneren dattie me gepest heeft....
maar ik was dus wel helemaal verbaasd dattie MIJ leuk vond! hij kon ook wel leukere meiden krijgen dacht ik.....
Lekkere relatie heb je dan, als hij dat niet eens toegeeft.

Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 19:24:
ey er zijn altijd chickiex die me willen ze kenne me rep en weten dat ze bij mij moeten zijn voor een goede time, dus dat is geen verassing,
Jij wil zeker president van Amerika worden?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:48
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 19:24:
y00 m4st4h 4ll3z flex?!
w13 h3b j3 nu gen441d? ch4r3ll4 of r0sw1th4?!

Welke forummer is er nu weer undercover gegaan?
Oud 07-07-2003, 18:53
Luna
Luna is offline
herkenbaar ja, een jongen waar k altijd en altijd ruzie mee had op school (hij maakte stomme liedjes over me en zong die met een aantal andere stomme jongens). Hij bleek mij dus leuk te vinden, kep er gelukkig nooit last van gehad want hij werd na n tijdje van school getrapt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-07-2003 @ 19:48:
y00 m4st4h 4ll3z flex?!
w13 h3b j3 nu gen441d? ch4r3ll4 of r0sw1th4?!

Welke forummer is er nu weer undercover gegaan?
K-master-K is back, vrees ik
Oud 07-07-2003, 19:07
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
vizz schreef op 07-07-2003 @ 19:53:
herkenbaar ja, een jongen waar k altijd en altijd ruzie mee had op school (hij maakte stomme liedjes over me en zong die met een aantal andere stomme jongens). Hij bleek mij dus leuk te vinden, kep er gelukkig nooit last van gehad want hij werd na n tijdje van school getrapt
Als ik dit zo lees denk ik altijd aan wat mijn moeder altijd zegt als ik jongens irriteer....Jongens plagen zoentjes vragen Komt misschien wat kinderachtig over, maar ik denk wel dat er enige waarheid in zit. Want als de grootste idioot je bijvoorbeeld pest of je altijd voor lul zet, probeert hij/zij toch dichter bij je te komen. Dus hij/zij is dan in zekere mate geinteresseert...
Het komt me trouwens wel bekend voor, tijdje trug kwam ik erachter dat 2 jongens uit m'n ex-klas me leuk vonden, ik ben met allebei op date geweest maar verder niet. We zijn nu een soort van de drie musketiers

Kuzzje Ik
Oud 07-07-2003, 19:20
vixen
vixen is offline
1 keer gehad, was wel een leuke verrassing.
Oud 07-07-2003, 19:28
the 6th gate
the 6th gate is offline
ik herrinner me uit de brugklas nog wel een knap meisje. iemand vroeg toen ineens of ik wat met dat meisje wou. werd me zomaar ineenns heel onverwachts gevraagd dus dacht dat het een grap was(eerdere ervaring )
toen ik een jaar of 2 later wat verstandiger was realiseerde ik me dat ik niet zo slim was toen
Oud 07-07-2003, 19:34
Qimm
Qimm is offline
Nee, niet van iemand van wie ik het iet had verwacht, maar van iemand waar ik ontzettend van baalde!
Geeze, stalkmania hee... Ik werd niet goed van die knurft! Ik had gewoon in zijn gezicht gezegd dat hij op moest rotten en dat ik niets met hem wou... letterlijk dus. En toen heef hij mijn telefoon nummer uitgezocht (ik sta niet in het telefoonboek ook nog) Gaat hij me bellen
Waarom wil je dan niets met mij! Ik vind je zo leuk!

Ja IK NIET, en toen opgehangen. En ook DAT hielp niet. ARGH.... ik weet niet waarom hij er mee opgehouden is, maar ik was er blij van.
Bah bah bah! Engerd...
Oud 07-07-2003, 19:58
Verwijderd
Mja, van mijn ex verwachtte ik het echt niet. Hij was namelijk de ex van mijn beste vriendin en had haar zelfs gedumpt omdat hij verliefd geworden was op mij. Die had ik dus niet zien aankomen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:17
In_stilte
In_stilte is offline
Mensen die ik dan als vriend beschouw, maar waar ik dan van hoor; hij vind je leuk... enz..
Das meestal vooral vervelend...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Maddan schreef op 07-07-2003 @ 18:36:
gheh

succes met die sul, weet ie al dat je um een sul vind? zo niet, zeg die sul dat je hem een sul vind..
Nee, ik heb het hem nooit direct verteld, maar ik denk wel dat 'ie een beetje door moet hebben dat ik me écht niet tot 'm aangetrokken voel!
Kakker featuring Vampiria.. Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:37
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 07-07-2003 @ 21:17:
Mensen die ik dan als vriend beschouw, maar waar ik dan van hoor; hij vind je leuk... enz..
Das meestal vooral vervelend...
dat gebeurd mij ook net iets te vaak! :-s en dan weet ik niet meer hoe ik met die jongen om moet gaan, zodat contact snel verwaterd :-s..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 07-07-2003 @ 20:01:
K-master-K is back, vrees ik
Vrees je?
k-master-k is grappig.

En volgens mij is nog nooit iemand stiekem verliefd op mij geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:06
never mind
never mind is offline
mmm van mijn huidige vriendje had ik het NOOOOOOOOOOIT maar dan ook echt nooit verwacht, kreeg een hartaanval toen hij opeens met 'n roos voor mn deur stond (ookal waren de hints overduidelijk....)
Oud 07-07-2003, 22:09
Briseïs
Briseïs is offline
Volgens mij is er nog nooit iemand verliefd op mij geweest.
Oud 08-07-2003, 00:58
Verwijderd
Ehm...er zullen ongetwijfeld meisjes zijn geweest die me leuk vonden zonder dat ik het wist, maar ik kan er nu niet één bedenken. Maar misschien is dat wel omdat ik het niet weet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 09:18
droppie
droppie is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-07-2003 @ 19:32:
Lekkere relatie heb je dan, als hij dat niet eens toegeeft.
ehm....die vriend van mij, waar ik het vandaag precies 5 maandjes mee heb , is toevallig ook een vriend van jou...en ik weet niet, maar hoogstwaarschijnlijk weet je dus al wel van mijn bestaan af en weet je ook dattie me nu wèl leuk vindt en dat het met die relatie prima zit!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
zootjuh schreef op 08-07-2003 @ 10:18:
ehm....die vriend van mij, waar ik het vandaag precies 5 maandjes mee heb , is toevallig ook een vriend van jou...en ik weet niet, maar hoogstwaarschijnlijk weet je dus al wel van mijn bestaan af en weet je ook dattie me nu wèl leuk vindt en dat het met die relatie prima zit!!!!

Hij MOET iets aan zijn geheugen doen
Xanatos kennende weet hij het dan echt niet meer, dus dan moet je er niet zo'n '' bij zetten hoor.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:09
droppie
droppie is offline
hmm....okay, ik zal der niet meer zo'n "" bij zetten...maar beetje vaag issut wel, dattie dat helemaal vergeten is....niewaar?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:12
Verwijderd
Dat ligt er maar net aan wat je precies onder 'pesten' verstaat.

Maar je weet wat ze zeggen; Meisjes plagen..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:52
droppie
droppie is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-07-2003 @ 11:12:
Dat ligt er maar net aan wat je precies onder 'pesten' verstaat.

Maar je weet wat ze zeggen; Meisjes plagen..
ja, ja, ja...dat weet ik... mja, als ik dat toen had gedaan was die zowat over z'n nek gegaan denk...aangezien die mij maar heeeel eeeeeeerg lelijk vond...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:58
Methuselah
Methuselah is offline
Ik zou nog niet eens weet hebben dat ooit 'n meisje mij leuk gevonden heeft, dus...

Naja, eentje 'n beetje, maar die had toen 'n vriend en ze heeft voor hem gekozen
Oud 09-07-2003, 12:16
wiebenik
wiebenik is offline
Ja, een vriend van me was er van overtuigd dat ie homo was en ineens zei hij dat ie mij leuk vond
Wat blijkt nou, hij is bi.

Dat had ik dus niet aan zien komen.
Oud 29-07-2003, 23:41
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 09-07-2003 @ 11:09:
hmm....okay, ik zal der niet meer zo'n "" bij zetten...maar beetje vaag issut wel, dattie dat helemaal vergeten is....niewaar?

omfg dat was in groep 6/7 ofzo
k zit nu in het 1e jaar van het MBO

edit: sorry voor de up, maar ik moet mezelf toch wel een beetje kunnen verdedigen ?!
Oud 30-07-2003, 01:03
annabegins
annabegins is offline
heb t zaterdag meegemaakt. fietste met n vriend van me weg bij mijn vriendje (die vriend van me zou me thuisbrengen, okey beetje vreemd, maar mn vriendje was beetje bezopen)
en toen zei die vriend van me ineens: waarom hij wel en ik niet?!?
hij had t dus over mij vriend... ik schrok er wel een beetje van... vooral omdat ik zo 10 dagen met hem op vakantie ga.
maarja zal wel goedkomen
Oud 30-07-2003, 01:30
Verwijderd
Vriend van me heeft me drie keer verkering gevraagd... hele goede timing.. net na het uitging met mijn ex vorig zomer. Beetje zijn voordeel doen uit de situatie denk ik want ik was behoorlijk uit mn doen een aantal maanden. Maar goed, twee week nadat het uit is komt hij dus aanzetten met of ik met hem op een date wil.. dus hem hem voorzichtig gezegd dat ik eerst me beter wilde voelen. EEn week later vraagt hij het weer, dus ik zeg nee... en paar dagen later valt hij me weer lastig. Mjah, dat hij me leuk vond wist ik wel maar het draaide een beetje om in geobsedeerd... en die vriendschap is dus nu naar de kloten. (Toch wel jammer wan thij had wel problemen en we konden goed overweg... maar tis me echt teveel) EN nu nog... over mijn vriend is hij constant geintjes aan het maken of ik nu al geen maagd meer ben... mijn vriend word er echt gek van en mn beste vriend ha decht zoite svan "jeez man get over it".. ik bedoel... mjah dat was dus weer een minder leuke ervaring...
Ook hadden wij een sene grap gemaakt over ky-jelly wrestling, naar aanleiding van de Old School film... en daar gaat hij echt constant over door... echt blah...

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 01:32.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 06:36
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik dacht dat we gewoon vrienden waren, maar voor hem betekende ik meer...Met uitgaan kon hij niet met z'n tengels van me afblijven en ik moest wel 10 keer schreeuwen dattie me los moest laten
Heel vervelend dus en nu is die vriendschap ook een beetje naar de klote...

Het was een goede vriend van een ex van mij, daarom kwam het nogal onverwachts!

Ik hoop voor je, Vampiria, dat die loser je met rust laat!
Oud 30-07-2003, 19:59
LilDushi
LilDushi is offline
jha..ex van mijn vriendin had ik dusz egt NIET verw8!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:12
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jahoor. Gewoon negeren
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:20
Margriet
Margriet is offline
Nou ja, niet echt dat ik weet...
Meestal is 't bij mij andersom. Dat ik of op iemand gek ben en hij denkt: huh?? zij?? Of dat ik op iemand gek ben en achteraf denk: HIJ??? ...
Dus... Vaag
Kus..
Oud 08-08-2003, 15:46
Nona
Nona is offline
Toen ik in de tweede klas zat kreeg ik op een schoolfeest plotseling een drankje aangeboden van een vierdeklasser waar ik helemaal smoor op was. Ik weet nog steeds niet waarom (misschien omdat ik nogal stil was in die tijd en hij me probeerde op te vrolijken ofzo), maar ik ben dus keihard weggerend. Ik was een klein beetje te verlegen.

En twee jongens die we met een groepje buiten vonden, terwijl ze mekaar af probeerden te maken. Het bleek dat ze om een meisje vochten, maar we wisten niet welk meisje.
Een week later heb ik me door een vriendin aan 1 van die jongens laten koppelen. Hij vond me wel lief en we hebben lang zitten praten. Op een avond vertelde hij dat die andere jongen waarmee hij gevochten had me ook wel zag zitten. Pas drie weken later begon ik er eens over na te denken en kwam ik erachter hoe het zat... Ik voelde me best lullig erom eigenlijk...
Oud 08-08-2003, 16:04
Verwijderd
Nu opeens weer wel, ik dacht dat ik gewoon bevriend was met iemand en nu blijkt dat ze me ooit leuk heeft gevonden. Nou ja, ze is een zeer goede vriendin van me dus zo erg is dat natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:22
bassgirl
bassgirl is offline
ja... ik was megaverliefd op een jongen echt ik d8 echt dat hij me niks zou vinden.. d8 ie ook van mij omdat we er op 't uiterlijk best verschillend uitzien...

maja bleek na maanden naar elkaar hebben moeten kijkeen en blabla dat we elkaar echt superleuk vonden had ik echt niet verwacht. en nou ist al bijna 2 mnd mn vriend

en normaal heb ik het nooit door als iemand me leuk vind
Oud 08-08-2003, 20:26
Menahem
Menahem is offline
Niet dat ik weet.
Meisjes zijn door nooit zo duidelijk in

Qua jongens ook niet, nu ik er zo over denk.
Oud 08-08-2003, 20:27
Verwijderd
Ik hoorde vlak voor de vakantie dat een sukkelig jongentje uit mijn klas waar ik altijd in vrede mee omging mij ontiegelijk leuk vond.. Hij wilde zelfs weten wat hij moest veranderen zodat ik verlief op hem werdt.. Hmpfl! volgend jaar zit ik ook nog bij hem in de klas dus wie weet
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:18
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik had nooit verwacht dat mijn vriend op mij zou vallen. ik dacht dat hij te knap was voor mij, tegrappig, te populair, te lief, en gewoon te goed.
maar hij vond/vind me wel leuk
Reageren

Regels voor berichten