Advertentie | |
|
![]() |
|
hai hai!
ik had van mijn vriend ook noooooooit verwacht dattie mij leuk zou vinden! vroeger pestte die me wel s....grr ![]() mja...dat was ik dus nog nie vergeten, maar hij wel, want hij kon zich nix meer herinneren dattie me gepest heeft.... ![]() maar ik was dus wel helemaal verbaasd dattie MIJ leuk vond! hij kon ook wel leukere meiden krijgen dacht ik..... |
![]() |
|
![]() |
ey er zijn altijd chickiex die me willen ze kenne me rep en weten dat ze bij mij moeten zijn voor een goede time, dus dat is geen verassing,
maar alleen als ze lekker zijn wil ik ze natuurlijk anders niet
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
w13 h3b j3 nu gen441d? ch4r3ll4 of r0sw1th4?! Welke forummer is er nu weer undercover gegaan?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het komt me trouwens wel bekend voor, tijdje trug kwam ik erachter dat 2 jongens uit m'n ex-klas me leuk vonden, ik ben met allebei op date geweest maar verder niet. We zijn nu een soort van de drie musketiers ![]() ![]() Kuzzje Ik ![]()
|
ik herrinner me uit de brugklas nog wel een knap meisje. iemand vroeg toen ineens of ik wat met dat meisje wou. werd me zomaar ineenns heel onverwachts gevraagd dus dacht dat het een grap was(eerdere ervaring
![]() toen ik een jaar of 2 later wat verstandiger was realiseerde ik me dat ik niet zo slim was toen ![]() ![]()
|
Nee, niet van iemand van wie ik het iet had verwacht, maar van iemand waar ik ontzettend van baalde!
Geeze, stalk ![]() ![]() Waarom wil je dan niets met mij! Ik vind je zo leuk! Ja IK NIET, en toen opgehangen. En ook DAT hielp niet. ARGH.... ik weet niet waarom hij er mee opgehouden is, maar ik was er blij van. Bah bah bah! Engerd...
||
![]() |
Citaat:
Kakker featuring Vampiria.. Nee. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij MOET iets aan zijn geheugen doen ![]() Xanatos kennende weet hij het dan echt niet meer, dus dan moet je er niet zo'n ' ![]() Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 11:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou nog niet eens weet hebben dat ooit 'n meisje mij leuk gevonden heeft, dus...
![]() Naja, eentje 'n beetje, maar die had toen 'n vriend en ze heeft voor hem gekozen ![]()
||
Citaat:
omfg ![]() k zit nu in het 1e jaar van het MBO ![]() edit: sorry voor de up, maar ik moet mezelf toch wel een beetje kunnen verdedigen ?! ![]()
|
heb t zaterdag meegemaakt. fietste met n vriend van me weg bij mijn vriendje (die vriend van me zou me thuisbrengen, okey beetje vreemd, maar mn vriendje was beetje bezopen
![]() en toen zei die vriend van me ineens: waarom hij wel en ik niet?!? hij had t dus over mij vriend... ik schrok er wel een beetje van... vooral omdat ik zo 10 dagen met hem op vakantie ga ![]() maarja zal wel goedkomen
|
Verwijderd
|
Vriend van me heeft me drie keer verkering gevraagd... hele goede timing.. net na het uitging met mijn ex vorig zomer. Beetje zijn voordeel doen uit de situatie denk ik want ik was behoorlijk uit mn doen een aantal maanden. Maar goed, twee week nadat het uit is komt hij dus aanzetten met of ik met hem op een date wil.. dus hem hem voorzichtig gezegd dat ik eerst me beter wilde voelen. EEn week later vraagt hij het weer, dus ik zeg nee... en paar dagen later valt hij me weer lastig. Mjah, dat hij me leuk vond wist ik wel maar het draaide een beetje om in geobsedeerd... en die vriendschap is dus nu naar de kloten. (Toch wel jammer wan thij had wel problemen en we konden goed overweg... maar tis me echt teveel) EN nu nog... over mijn vriend is hij constant geintjes aan het maken of ik nu al geen maagd meer ben... mijn vriend word er echt gek van en mn beste vriend ha decht zoite svan "jeez man get over it".. ik bedoel... mjah dat was dus weer een minder leuke ervaring...
Ook hadden wij een sene grap gemaakt over ky-jelly wrestling, naar aanleiding van de Old School film... en daar gaat hij echt constant over door... echt blah... Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 01:32. |
![]() |
|
Ik dacht dat we gewoon vrienden waren, maar voor hem betekende ik meer...Met uitgaan kon hij niet met z'n tengels van me afblijven en ik moest wel 10 keer schreeuwen dattie me los moest laten
![]() ![]() Heel vervelend dus en nu is die vriendschap ook een beetje naar de klote... Het was een goede vriend van een ex van mij, daarom kwam het nogal onverwachts! Ik hoop voor je, Vampiria, dat die loser je met rust laat!
|
Nou ja, niet echt dat ik weet...
Meestal is 't bij mij andersom. Dat ik of op iemand gek ben en hij denkt: huh?? zij?? ![]() ![]() ![]() Dus... Vaag ![]() Kus..
|
Toen ik in de tweede klas zat kreeg ik op een schoolfeest plotseling een drankje aangeboden van een vierdeklasser waar ik helemaal smoor op was. Ik weet nog steeds niet waarom (misschien omdat ik nogal stil was in die tijd en hij me probeerde op te vrolijken ofzo), maar ik ben dus keihard weggerend. Ik was een klein beetje te verlegen.
![]() En twee jongens die we met een groepje buiten vonden, terwijl ze mekaar af probeerden te maken. Het bleek dat ze om een meisje vochten, maar we wisten niet welk meisje. Een week later heb ik me door een vriendin aan 1 van die jongens laten koppelen. Hij vond me wel lief en we hebben lang zitten praten. Op een avond vertelde hij dat die andere jongen waarmee hij gevochten had me ook wel zag zitten. Pas drie weken later begon ik er eens over na te denken en kwam ik erachter hoe het zat... ![]()
|
ja... ik was megaverliefd op een jongen echt ik d8 echt dat hij me niks zou vinden.. d8 ie ook van mij omdat we er op 't uiterlijk best verschillend uitzien...
maja bleek na maanden naar elkaar hebben moeten kijkeen en blabla dat we elkaar echt superleuk vonden had ik echt niet verwacht. en nou ist al bijna 2 mnd mn vriend ![]() en normaal heb ik het nooit door als iemand me leuk vind
|
Verwijderd
|
Ik hoorde vlak voor de vakantie dat een sukkelig jongentje uit mijn klas waar ik altijd in vrede mee omging mij ontiegelijk leuk vond.. Hij wilde zelfs weten wat hij moest veranderen zodat ik verlief op hem werdt.. Hmpfl! volgend jaar zit ik ook nog bij hem in de klas dus wie weet
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |