Vandaag zit ik vol twijfels. Zelf heb ik nou ongeveer een maand een vriend, heel leuk en aardig zou je zeggen, maar er zitten wel een aantal nadelen aan; hij woont ver weg 45 min met de auto en gaat voor een lange tijd weg, zelfs 3 keer de tijd dat ik iets met hem heb. Verder heb ik deze vakantie een heerlijke tijd met hem gehad, helemaal in de wolken en leven bij de dag. Zovaak als we konden samen doorgebracht, en ik geef heel veel om hem. Maar nu de deadline van zijn vertrek dichterbij komt begin ik ontzettend te twijfelen. te denken aan de tijd dat hij weg is, en de tijd daarna; hij gaat dan werken en ik zit dan nog 1 jaar op school. Dat betekent dat ik hem dus ook na die tijd de rest van het jaar alleen in de weekeindes zou kunnen zien. De tijd dat ik dus vroeger altijd met mijn "vriendengroep" doorbracht, een groep die hier dus wel dichtbij woont.
Opzich zou ik me er wel overheen kunnen zetten als ik wist dat er echt een toekomst in zat daarna, maar alles zal daarna gaan veranderen, het op kamers gaan, het studeren, nieuwe mensen.
En eigenlijk de echte reden van twijfel is misschien wel dat een goede vriend van mij, waarmee ik altijd al goed kon praten en opschieten; een echt vriend, net zijn relatie heeft beeindigd. Ik geloof dat ik nu ook weer al die gevoelens van een tijdje terug weer voel opkomen. Een gevoel dat ik dus de tijd dat ikzelf ook gelukkig was vergat, gewoon omdat ik wist dat het geen zin had, dat ik zelfs kwaad op mezelf zou zijn als ik er maar aan dacht om door mij een realtie te verneuken en de verliefdheid was toen overgegaan. Toch is het rare dat ik niet minder verliefd ben op mijn huidige vriend. Alles ligt best ingewikkeld maar ik weet echt niet of het nou verstandig is mijn vriend weg te laten gaan en dan zelf hier met die jongen over te blijven. 3 maanden is lang, en ik wil echt niemand kwetsen.
Bedankt voor het lezen iig...
|