Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 04:17
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
stel je hebt n beetje een sletterige vakantie achter de rug waarbij je in een week 6 jongens hebt gezoend ofzo, of misschien wel meer mee hebt gedaan. Zou je dat dan vertellen als je thuis bent?
Oud 06-08-2003, 06:47
Gothic
Gothic is offline
Aan wie?

Ik zou me nooit zo sletterig gedragen, dus weinig te vertellen. Waarom zou je het verzwijgen? Dat komt over als schaamte vind ik, als je je zo gedraagd, moet je ook de consequenties van je gedrag aanvaarden...
Oud 06-08-2003, 08:22
Verwijderd
Ja, dat zou ik vertellen ja. Ik zie niet in waarom niet. Ik denk dat als ik me op vakantie zo sletterig zou gedragen, ik hier ook wel een sletje zou zijn, dus de mensen zouden dan waarschijnlijk al wat van me gewend zijn. :/
[Even voor de duidelijkheid; ik doe het dus niet hè. ]
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:12
Reneetje
Reneetje is offline
Ik zou het wel aan vriendinnen vertellen enzo. Waarschijnlijk wordt het dan gewoon zo'n avondje lachen over hoe ze zoenden, en hoe ze eruit zagen, waar ze hun handen lieten, etcetc. Aan m'n ouders zou ik het niet vertellen. Ik weet niet waarom niet eigenlijk. Ik zeg tegen m'n ouders alleen maar als ik een vriendje heb, en dat doe ik ook pas na een tijdje. Dus zoenen zou ik niet zeggen.

Citaat:
Jewel schreef op 06-08-2003 @ 09:22:
Ja, dat zou ik vertellen ja. Ik zie niet in waarom niet. Ik denk dat als ik me op vakantie zo sletterig zou gedragen, ik hier ook wel een sletje zou zijn, dus de mensen zouden dan waarschijnlijk al wat van me gewend zijn. :/
[Even voor de duidelijkheid; ik doe het dus niet hè. ]
Dat hoeft dus he-le-maal niet hoor. Ik heb een vriendin en die is hier zo trouw als een hond, maar toen we op vakantie waren was ze zo'n beetje de nieuwe boulevardslet. Ok, zij is dan misschien ook een uitzondering. Ik snap wat je bedoelt.
Oud 06-08-2003, 09:38
Bravo
Bravo is offline
Ik zou het wel aan m'n vriendinnen vertellen maar niet aan iedereen (zeker niet aan m'n ouders.) Al die 'vakantievriendjesverhalen' staan garant voor een avond lachen zoals Reneetje al zei dus waarom niet?
Je moet alleen wel uitkijken tegen wie je het zegt want voor je het weet, weet iedereen het alsnog!
Oud 06-08-2003, 09:48
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 06-08-2003 @ 10:12:
Dat hoeft dus he-le-maal niet hoor. Ik heb een vriendin en die is hier zo trouw als een hond, maar toen we op vakantie waren was ze zo'n beetje de nieuwe boulevardslet. Ok, zij is dan misschien ook een uitzondering. Ik snap wat je bedoelt.
Uitzondering? Dan ken ik nog een uitzondering: deze vakantie, ze had nog nooit gezoend (een vriendin van mij, niet mijn vriendin) en in een weekje belgie 2 avonden achter elkaar met 2 jongens... Zo preuts als ze normaal is, we schrokken ons allemaal wild!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:25
Verwijderd
ik zou het wel eerlijk vertellen maar niet aan mijn ouders ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:34
Verwijderd
Als ik dan toch 6 jongens zou zoenen, dan zou ik daar ook wel eerlijk over zijn, ja, waarom niet? Als je je er voor schaamt dan moet je 't niet doen he.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:47
Qimm
Qimm is offline
ik heb inheel mijn leven ooit 1x een vakantievriendje gehad, maar daar heb ik niet echt wat mee gedaan
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik met zoveel verschillende jongens zou zoenen eigenlijk. maar mocht dat het geval zijn... mja ik dnek dat ik het wel zou vertellen aan alleen mijn beste vrienden, niet de hele wereld hoeft dat te weten.
Oud 07-08-2003, 17:29
Laïs
Laïs is offline
Ik zou het vertellen,wel alleen aan vriendinnen,mijn ouders hoeven dat niet te weten.
Zoals Reneetje al zei : hoe ze zoenden,hoe ze eruit zagen,...
Oud 07-08-2003, 18:26
Verwijderd
Joa och, ik zou het al dan niet per ongeluk vertellen. Ik zou het nu waarschijnlijk niet (meer) doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je, als je elke avond uitgaat, elke avond een jongen kunt hebben...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:10
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ten eerste zou ik het niet gedaan hebben (zou ook niet de kans er toe krijgen, *ahum*), ten tweede aan wie vertellen ? Ouders ? Die gaat er niks aan. Vriendinnen ? Misschien, als ze gevraagd zouden hebben dan gewoon waarheid vertellen, maar ik zou er niet zelf mee aankomen.
Oud 07-08-2003, 21:15
bassgirl
bassgirl is offline
ten 1e heb ik dit jaar geen vakantieliefde gehad en als ik 't zou hebben zou ik 't niet vertellen denk ik
Oud 07-08-2003, 22:05
Ninnoc
Ninnoc is offline
niet aan paps en mams natuurlijk
maar aan vriendinnen jahoor, waarom niet, lachen inderdaad.
Bovendien waren mijn vriendinnen veel erger. Nu ben ik vrij netjes geworden. Maar toen ik 16 was -> 5 jongens in 7 nachten, dat was vrij sletterig vond ik, maar he mijn beste vriendin is er zelfs trots op een slet te zijn, ze luistert ook als je haar slet noemt. dus. waarom zou je het trouwens niet vertellen, als je je er voor schaamt had je het ook niet moeten doen toch
Oud 07-08-2003, 22:16
madwoman
madwoman is offline
niet aan ouders, wel aan vriendinnen.

maar ik zou me nooit zo gedragen
Oud 08-08-2003, 07:05
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 07-08-2003 @ 23:05:
niet aan paps en mams natuurlijk
maar aan vriendinnen jahoor, waarom niet, lachen inderdaad.
Bovendien waren mijn vriendinnen veel erger. Nu ben ik vrij netjes geworden. Maar toen ik 16 was -> 5 jongens in 7 nachten, dat was vrij sletterig vond ik, maar he mijn beste vriendin is er zelfs trots op een slet te zijn, ze luistert ook als je haar slet noemt. dus. waarom zou je het trouwens niet vertellen, als je je er voor schaamt had je het ook niet moeten doen toch
Ehm... Ik mag hopen alleen zoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten