Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het wel aan m'n vriendinnen vertellen maar niet aan iedereen (zeker niet aan m'n ouders.) Al die 'vakantievriendjesverhalen' staan garant voor een avond lachen zoals Reneetje al zei dus waarom niet?
Je moet alleen wel uitkijken tegen wie je het zegt want voor je het weet, weet iedereen het alsnog!
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb inheel mijn leven ooit 1x een vakantievriendje gehad, maar daar heb ik niet echt wat mee gedaan
![]() Ik kan me ook niet voorstellen dat ik met zoveel verschillende jongens zou zoenen eigenlijk. maar mocht dat het geval zijn... mja ik dnek dat ik het wel zou vertellen aan alleen mijn beste vrienden, niet de hele wereld hoeft dat te weten.
|
![]() |
Ten eerste zou ik het niet gedaan hebben (zou ook niet de kans er toe krijgen, *ahum*), ten tweede aan wie vertellen ? Ouders ? Die gaat er niks aan. Vriendinnen ? Misschien, als ze gevraagd zouden hebben dan gewoon waarheid vertellen, maar ik zou er niet zelf mee aankomen.
|
![]() |
niet aan paps en mams natuurlijk
![]() maar aan vriendinnen jahoor, waarom niet, lachen inderdaad. Bovendien waren mijn vriendinnen veel erger. Nu ben ik vrij netjes geworden. Maar toen ik 16 was -> 5 jongens in 7 nachten, dat was vrij sletterig vond ik, maar he mijn beste vriendin is er zelfs trots op een slet te zijn, ze luistert ook als je haar slet noemt. dus. waarom zou je het trouwens niet vertellen, als je je er voor schaamt had je het ook niet moeten doen toch
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|