Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 17:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
>>dit is geen nederlands.
>Is ook niet de bedoeling Naja... je moet niet alles zo letterlijk neerzetten. Als je neerzet dat ze 'weet ik veel' mompelt, snapt de lezer ook wel dat het klinkt als 'weekveel' >>Citotoetsen wijzen niet uit naar de mavo. Ze wijzen uit dat Amber naar de mavo zou moeten / kunnen gaan. >wat is het verschil? grammatica ![]() >bij de Cito-toets uitslag zei ik mavo ja, dat was 4 jaar geleden dus die zit goed ...maar over die andere heb je gelijk ?? verklaar u nader?? >>Voor de rest niks >niks over het verhaal? want daar ging het me eigenlijk om Nja... het is niet slecht hoor, alleen dit soort foutjes leer je veel van. Maar dan moet je wel zien hè? Daarom haalde ik ze eruit. Maar je hebt zeker geen slechte schrijfstijl. >Mijn vraag was "wat vind je ervan?" niet "Verbeter aub al mijn fouten?" Hmm. Je hebt er altijd wel wat aan. Als je niet wilt dat je verbeterd wordt, had je het hier in de eerste plaats al niet neer moeten zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga niet over stijl beginnen, Krummeltje heeft dat voor het grootste gedeelte al gedaan.
Je verhaa springt werkelik van de hak op de tak. Springt ze die 200m omdat ze geneeskunde moet studeren en er geen bal aan vind? Wat is er dan allemaal gebeurt? (Ik bedoel. je springt niet zomaar) Wie is die bart en wat heeft hij er allemaal mee te maken? Dit zijn maar enkele vragen die ik krijg. Je bent te kort. Je kan er niet zomaar iemand ingooien die echt geen functie heeft. Dat maakt het vaag en saai. Dat zusje heeft bijvoorbeeld wel een functie in het verhaal. Als persoon zelf stelt ze niet veel voor, maar ze is er om iets duidelijk te maken. Ik vind dat je allemaal losse stukjes hebt die niet echt goed met elkaar in verband staan. De stukjes zijn als losse stukjes en vormen niet echt een geheel waardoor het niet prettig leest. Er zit zeker wat in het verhaal, maar dan zal je er nog wel wat aan moeten doen. (Uitbreiden, veranderen ect.) Een hoop commentaar, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. ![]()
||
Citaat:
![]() (trouwens, het is Sandra's Val niet Sprong ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het leuk, maar niet echt spannend. er moet even wat gebeuren of zo. er komt haast geen dialoog in voor, en je beschrijft alleen maar wat ze doet en een beetje denkt. (wat tot nu toe is dat ze er achter komt dat haar ouders niet thuis ze, ze naar boven gaat). er moet even iets leuks of zo komen. ik vind het niet slecht, maar als je zo nog een bladzij doorgaat is het al snel een beetje saai, of iig niet erg boeiend. gooi er dus iets leuks in. verder is het wel tof hoor! ik bedoel, als je verder schrijft komt er vast iets moois uit.
||
Citaat:
Ik heb gelzen dat het val is, maar hoe val je van 200m? Het klinkt in het verhaal echt alsof het een zelfmoord is. Als je valt zonder zelf te springen is het een ongeluk (Maar wat doe je dan zo dicht bij een rand of moord) En bij zelfmoord spring je dus. vandaar ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zie er eigenlijk wel wat in.
Ieke: dat jij die vragen krijgt, dat is naar mijn mening juist de hele bedoeling van het verhaal, want alle puzzelstukjes passen aan het eind in elkaar. Ze valt. Ene bart heeft er mee te maken. Ze is bezig met d'r toekomst. Daar heeft bart weer mee te maken. Ik denk dat je er wel wat mee kunt, gewoon doorgaan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|