Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
LSD zit niet in pillen...ja je hebt wel soort heel kleine pilletjes maar laten we die maar microdots noemen. Citaat:
||
Citaat:
Ik heb toch ECHT een keer lsd in pillen gehad ![]() Nieuwe ingeving: Misschien had er LSD in het zakje gezeten voordat er pillen in gedaan werden ![]()
||
Tuurlijk kan er LSD in pillen zitten, maar de hallucinaties duurde van half twee tot half 7 (tenminste, dat lees ik er in) en dat betekend maar 5 uur, en meestal duurt LSD wel wat langer..
Dus MDA misschien, of t zou ook 2C-B ofzo geweest kunnen zijn, of 2C-T-7, of bladiebla, er zijn zoveel hallucinogenen die in een pilletje gestopt kunnen worden (zelfs psilocybine zou t geweest kunnen zijn), dat je nooit zult weten wat, maar iig, t was niet het gebrek aan muziek. En op de vraag Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 21:06. |
![]() |
|
2C-T-7 lijkt me sterk, zou die wel iets langer van de kaart zijn.
Maar met mdma kan je echt hele sterke hallu's krijgen, en winkelkarretjes is wel een best vaak gehoorde (op nr 1 staat wel ongeveer brillen op iedereen zijn gezicht...klinkt bekend? ![]()
||
Citaat:
ik lees liever posts van uncle sam of mafheid
||
Citaat:
Maar ik heb met paar mensen contact gehad die (sommige van)mijn post's blijken te waarderen. Maar als mijn post's je irriteren, probeer je dan vooral van mijn mening af te schermen en lees dus mijn post's vooral niet.
|
Je mening maakt me niks uit, je weet 'r best wat van, maar je posts ogen altijd zo pretentieus, alsof jouw waarheid de enige is, en dat is een stinkmentaliteit.
||
mischien verkeerd overgekomen maar zo wil ik absoluut niet overkomen.
Maar ik zou even uitleggen waarom ik erg sceptisch was over het verhaal van zeehond: zeehond beweert dat er LSD in zijn xtc pillen zaten, sorry maar dit verhaal heb ik echt al stuk of 100x gelezen op diverse fora en ook van diverse personen gehoord. opzich zou het natuurlijk mogelijk zijn om LSD in xtc achtige tabletten te doen, en die te verkopen als XTC. Dat kan natuurlijk. Ik heb alleen nog nooit betrouwbare resultaten gezien van werkzame dosis LSD in xtc achtige tabletten. (Mocht je betrouwbare resultaten hebben die het tegendeel bewijzen stuur me die dan op asap). Op de bluelight mdma guide geven ze ook het volgende aan: 4. Ecstasy contains LSD Status: Untrue A search on ecstasydata.org returns no hits for LSD. This suggests that, if LSD is ever found in pills, it is found very rarely. Hallucinations are possible on high doses of MDMA. However, major hallucinations are more likely to be due to the presence of some adulterant in the pill – MDA is a strong possibility. Maar ik word wel een beetje moe van de zoveelste persoon die beweert lsd in zijn xtc tablets te hebben. als ie dan ook nog komt met Citaat:
Maar aangezien zeehond zelf bij het maakproces is geweest en ook zijn pillen heeft laten testen, ben ik er wel van overtuigd dat er in zijn pillen idd LSD heeft gezeten... over mijn 'prententieuze' reactie op mafheid in dit topic; ik zeg dat het me sterk lijkt, niet dat het zo is. 2-c-t7 word idd aangetroffen in xtc pillen.
||
Citaat:
![]() Zeg ik er ook gelijk ff bij dat als ik iets post wat ik niet meen dat dat ook wel te merken is enzo. Maar over dit soort dingen maak ik geen grapje, aangezien het toch wel een serieus topic is (vin ik) en ik deze jongen graag verder wil helpen (enne, mind_movie, ik zal ff navraag voor je doen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hier wat meer info :
Aan MDMA verwante stoffen zijn MDA en MDEA (Eve) en MBDB. Bij MDA is het ‘entactogene’ (ervaringen worden intenser en remmingen verdwijnen) bewustzijnsveranderende effect groter en de werkingsduur langer (8-12 uur). Bij hoge doseringen kan men gaan hallucineren. Bij MDEA overheerst het oppeppende effect en is de werkingsduur iets korter (3-5 uur). Bij MBDB (werkingsduur 4-6 uur) verloopt de trip iets kalmer dan bij MDMA en is het ‘entactogene’ effect iets minder heftig, MBDB kent geen stimulerende werking. |
![]() |
|
best lange werkingsduur..
Shulgin heeft mde (a), idd die werkingsduur toegeschreven maar veel bronnen vermelden korte werkingsduur. met mda zit je er wel heel erg ver overheen als je het vergelijkt met shulgin... 4 tot 6 uur zegt hij in de pikhal.
|
Dat was mijn twaalfde keer dat ik xtc had gehad maar ik vond het dus echt NIET wijs. Kan het ermee te maken hebben dat ik dezelfde middag een klein beetje speed heb gehad?
Ik sta echt 30x liever knettertje strak als dat ik als een zombie over het strand heen zwalk terwijl iemand me vasthoudt omdat ik anders omval..' Iedereen van ons zat te hallucineren. (Iemand heeft zelfs een hap van een kwal genomen ![]() ![]()
|
lig eraan wat ie met halucinaties bedol, kleurveranderingen of fellere kleuren kan wel (maar da´s denk ik eerder vermoeidheid) Maar dingen horen die er niet zijn en een gadachtegan van 10000000000000000000000000000 gedachtes per seconde (en dan zo van, Owfuck ik moet naar huis want Bush komt mijn verwarmingsketel verfen!!)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe snel ben jij dronken? :P Sneeuwwitje | 134 | 06-07-2015 08:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spreekbeurt tommyboy5 | 7 | 03-06-2009 21:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
religieuze/spirituele persoonlijkheidsquiz (engels) Inanis | 185 | 10-03-2008 14:04 | |
Drugs & Alcohol |
absinth Thinus | 53 | 13-01-2007 02:39 | |
Drugs & Alcohol |
Ritalin Daniël Chaos | 35 | 10-12-2005 15:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
paddo's mr_easterbunny | 72 | 08-10-2001 13:34 |