Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
k Vind die zeelandbrug uit dit topic wel mooi, en de erasmusbrug natuurlijk, maar ik snap echt niet wat mensen mooi vinden aan zo'n gewone brug met zo'n wit halfrond ding erop... al is dat natuurlijk geen geldverspilling, want dat is gewoon wel een erg stevige constructie.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik stem ook voor de erasmus. Volgens mij is de erasmus daarmee wel de aanvoerder in dit topic
![]() Waarom? : Omdat als ik op de kop van zuid loop en bij de erasmus kom, elke keer weer denk van, WOW, wat een mooie brug. Echt heel indruk wekkend. En de locatie is gewoon super ![]() ----------------------- Onderstaand verhaal is alleen voor mensen die niks te doen hebben: Zo heb ik ook een paar keer een gala gehad in de grote cruise terminal. Dan zit je dus aan de maas in een hele grote 'party ruimte' waarvan de muur die aan de maas kant ligt helemaal van glas is. Een glazen wand van 10 meter hoog dus, en dan heb je toch zo'n mooi uitzicht op de sky line van rotterdam en kijk je ook mooi naar de erasmus. Dan moet je je dus even voorstellen dat je daar lekker staat te dansen en ondertussen zo'n schitterned uitzicht heb op ald ie mooie lichtjes. Jah, als ik daar aan denk dan vind ik de erasmus echt een super brug ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Vrije tijd |
Waar doen we met Roda? T_Robson | 28 | 07-03-2002 15:09 |