Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 11:28
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Nou het al een paar weekjes uit is ben ik eindelijk zover dat ik er vrede mee heb. Ik voel me weer wat beter en heb geacepteerd dat het voorbij is! Nou begint zij te twijvellen of dit wel is wat ze wil... Jah hoor eens als zij voor me staat en me terug wil lukt het me nooit om nee te zegen!! Zij was mijn eerste echte liefde en eigelijk wil ik haar gewoon onthouden zoals het was! Ik ben bang dat ze me terug gaat vragen ( denk het niet ) maar als ze het doet hoe kan ik dan nee zegen!! Ik wil het ook niet meer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2003, 11:30
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik wil geen verkering meer met je. Het gevoel is weg en dat zal niet snel terugkomen. We kunnen altijd vriendin blijven dus ik zou je graag langer blijven zien. Wie weet dat het gevoel ooit weer terug komt.

Kies de directe weg, dat is bijna altijd de beste.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:41
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Als je niet verliefd op haar bent, dan is het toch niet zo moeilijk om te zeggen dat je niet meer verliefd bent.

Maar volgens mij wil je niks meer vanwege hetgene er gebeurt is, omdat jij het idee hebt dat je haar hebt pijn gedaan. Maar verliefd ben je volgens mij nog wel (je hebt er vrede mee dat het uit is, maar dat betekend dat je het ook niet erg vind als je wel nog wat zou hebben). Als zij voor je staat en je weer vraagt betekend het dat zij weer wat met jou wil omdat ze je toch wel heel erg leuk vindt. Dat betekend dat ze je alles wat er gebeurd is vergeeft. Dus waarom zou je niet weer iets met haar nemen als ze weer wat met je wil.
Volgens mij hoop je zelfs dat ze het aan je vraagt.
Oud 04-08-2003, 11:49
Rubke18
Rubke18 is offline
Juist dat zou je fijn vinden eindelijk erkenning dat je toch iets goed doet
Oud 04-08-2003, 12:13
Woestijnpinguin
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 04-08-2003 @ 12:41:
Als je niet verliefd op haar bent, dan is het toch niet zo moeilijk om te zeggen dat je niet meer verliefd bent.

Maar volgens mij wil je niks meer vanwege hetgene er gebeurt is, omdat jij het idee hebt dat je haar hebt pijn gedaan. Maar verliefd ben je volgens mij nog wel (je hebt er vrede mee dat het uit is, maar dat betekend dat je het ook niet erg vind als je wel nog wat zou hebben). Als zij voor je staat en je weer vraagt betekend het dat zij weer wat met jou wil omdat ze je toch wel heel erg leuk vindt. Dat betekend dat ze je alles wat er gebeurd is vergeeft. Dus waarom zou je niet weer iets met haar nemen als ze weer wat met je wil.
Volgens mij hoop je zelfs dat ze het aan je vraagt.
Jah ik heb waarschijnlijk nog heel veel hoop! Ik ben idd nog verlieft op der maar wat doe je eraan! Het is idd waar dat ik niks meer wil door wat er gebeurt is! (dat is nogal wat!) Michien over een paar maand of een jaar maar niet binne een paar week! Damm hoe komt het dat liefdes verdriet zo fucking hard is!! Wie heeft dat ingodsnaam bedacht!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:15
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 04-08-2003 @ 13:13:
Jah ik heb waarschijnlijk nog heel veel hoop! Ik ben idd nog verlieft op der maar wat doe je eraan! Het is idd waar dat ik niks meer wil door wat er gebeurt is! (dat is nogal wat!) Michien over een paar maand of een jaar maar niet binne een paar week! Damm hoe komt het dat liefdes verdriet zo fucking hard is!! Wie heeft dat ingodsnaam bedacht!!!!
Tja, ik ben het in ieder geval niet geweest.
Er is niet echt een methode om over iemand heen te komen en er staat ook geen tijd voor. HELAAS
Oud 05-08-2003, 02:30
Verwijderd
Niet op ingaan, als het uit is en zij heeft het uitgemaakt. Waarschijnlijk is wat zij voelt het gemis van iemand in het algemeen en verwart ze dat met gevoel voor liefde voor jou. Dit heeft echt geen zin (been there).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:52
Woestijnpinguin
Citaat:
********** schreef op 05-08-2003 @ 03:30:
Niet op ingaan, als het uit is en zij heeft het uitgemaakt. Waarschijnlijk is wat zij voelt het gemis van iemand in het algemeen en verwart ze dat met gevoel voor liefde voor jou. Dit heeft echt geen zin (been there).
Jah niet opingaan is makkelijker gezegt dan gedaan!
de liefde die ik voor haar heb even aan de kant zetten??
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 02:10
Verwijderd
Ja je moet ff door de zure appel bijten.. ze twijfelt he, ze weet het niet zeker. Als ze over een paar maanden nou zou zeggen van 'jezus wat ben ik dom geweest' dan zou ik er nog eens over nadenken maar nu.. nee echt niet. Maar ik moet zeggen dat ik daar niet zoveel kans aan geef.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 05:32
wizzard
wizzard is offline
ik wwet hoe je je voelt ik ben ook gedumpt en zij heeft me iets heel naars geflikt maar als ze voor me zou staan en zeggen ik ben stom geweest het uit te maken en ik wil je terug ondaks wat ze gedaan heeft zou ik haar terug nemen ook al zeg ik nu tegen vrienden dat ik dat niet wil ik voel echt met je mee en ik weet dat het zwaar klote is maar tenzij je het toch echt wil met haar moet je gewoon ff doorbijten probeer ik ook te doen nu STERKTE ERMEE
KEEP YOU'RE HEAD UP!!!!!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten