Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is niet echt een methode om over iemand heen te komen en er staat ook geen tijd voor. HELAAS
||
Citaat:
de liefde die ik voor haar heb even aan de kant zetten?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja je moet ff door de zure appel bijten.. ze twijfelt he, ze weet het niet zeker. Als ze over een paar maanden nou zou zeggen van 'jezus wat ben ik dom geweest' dan zou ik er nog eens over nadenken maar nu.. nee echt niet. Maar ik moet zeggen dat ik daar niet zoveel kans aan geef.
|
![]() |
|
ik wwet hoe je je voelt ik ben ook gedumpt en zij heeft me iets heel naars geflikt maar als ze voor me zou staan en zeggen ik ben stom geweest het uit te maken en ik wil je terug ondaks wat ze gedaan heeft zou ik haar terug nemen ook al zeg ik nu tegen vrienden dat ik dat niet wil ik voel echt met je mee en ik weet dat het zwaar klote is maar tenzij je het toch echt wil met haar moet je gewoon ff doorbijten probeer ik ook te doen nu STERKTE ERMEE
KEEP YOU'RE HEAD UP!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet over, wat moet ik hiermee? Dice94 | 7 | 10-07-2009 01:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |