Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond 4, 5 en 6 vwo eigenlijk ongeveer hetzelfde. Misschien dat de 6e iets relaxter was omdat je in de 6e een aantal vakken niet meer krijgt zoals KCV en ANW. En verder hadden wij maar tot januari gym gehad. 6e was gewoon superchill. In april hadden wij al facultatieve lessen en daarna kregen wij nog iets van 3 weken vrij om voor CE te leren
![]() |
![]() |
|
![]() |
De vakken zijn allemaal niet zo moeilijk, behalve wiskunde dan, maar het gaat om de werkstukken,daardoor, heb je heel druk, weinig tijd om te leren, en dan kan het soms mis gaan,onvoldoendes etc. meteen goed van start gaan, dan komt het vast goed. veel succes, iig. mzzl
|
Ach laat ik zeggen, men vertelde mij dat 5vwo zo moeilijk was, maar ik heb de eerste 4 maanden geen fluit uitgevoerd. Daarna een beetje gaan werken, en aan het eind alles inhalen, en dat was even een kriem. Maar het lukte wel
![]() 4vwo was eigenlijk net zo geloof ik, vond er niet zoveel verschil tussen zitten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond 5 een stuk pittiger dan nummer 4, maar zeker wel te doen. Er wordt veel meer uitgegaan van zelfplanning, er zijn minder toetsen (die zijn ook groter), en de verwachtingen van docenten zijn gewoon hoger (mijn eigen lat had ik ook flink verhoogd...
![]() Toch gemiddeld voor mijn dossier een 8 ! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ervaringen 4 VWO Verwijderd | 29 | 07-10-2011 14:57 | |
Algemene schoolzaken |
Speciale school? DBZ | 154 | 27-06-2009 21:29 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Algemene schoolzaken |
6VWO of toch 5HAVO? AnTiLiCiOuS | 45 | 23-04-2005 10:16 | |
Algemene schoolzaken |
KWT-uren -(L)- | 55 | 29-03-2005 18:31 | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten. Verwijderd | 111 | 12-03-2005 20:20 |