![]() |
|
![]() |
De beste manier om gezond te blijven is veel lachen.... dat is echt bewezen!!!!!!!! Dus wil jij ook gezond blijven, lach je dan helemaal een ongeluk op m'n nieuwe site!!!
Als je dit niet het leukste is dat je ooit hebt gezien, dan weet ik het ook niet meer! http://www.geocities.com/realgame112 check m'n site nu... dit is geen reclame maken, want dit is echt gezond! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik dacht dat op 1,2 en 3 nog altijd ademen, bewegen en eten (en ook drinken dus) stonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en beweging houd je wel degelijk gezond.. het houd je hart enzo ook gezond ![]() en ok.. bewegen is misschien niet nodig om te overleven (ok je kan wel een tijd zonder) maar de enige manier om niet te bewegen si om in coma te liggen, en dat is nou niet echt leuk he (ja ok, als je verlamd bent ook.. Maar verlamde mensen kunnen hun gezicht nog bewegen enzo) |
![]() |
||
Citaat:
dat kunnen ze ja, maar het is dus niet zo erg nodig als bijvoorbeeld eten en drinken en ademen ![]() [/irritant/betweterig/bijdehand] ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of dacht je dat dat eten vanzelf goed in je slokdarm terechtkomt.. nee daar moet je voor slikken (en dus bewegen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zal ik nie meer irri zijn [/irri-mode] |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stel je hebt een ziekte (suiekrziekte?), maar voor de rest kerngezond. Ben je dan ziek of gezond? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |