Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 19:40
Verwijderd
heb je wel eens spijt gehad dat je een bepaald meisje of een bepaalde jongen toch niet gezoend hebt of andere dingen met diegene gedaan hebt.

Mijn persoonlijke ervaring: ik heb vorig jaar een hele lieve leuke jongen op n feest ontmoet die ik super graag ff een zoen wilde geven. Achteraf op msn hoorde ik dat hij dat ook wilde.
Maar omdat ik in die tijd nog bezet was heb ik t niet gedaan. Achteraf vond ik het jammer dat ik em op dat tijdstip moest tegen komen want een week later was het uit met mn toenmalige vriednje..

hebben jullie ook zulke ervaringen?

xxx suusjuhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 19:46
Verwijderd
Toch maar naar L&R?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:49
Gothic
Gothic is offline
Een aantal jaar terug had mn beste vriendin een ontzettend leuke jongen meegenomen. We hebben ontzettend veel lol gehad de hele avond, ik was smoor verliefd, hij ook, alleen dacht hij dat ik iemand anders leuk vond... Helaas, het had zo mooi kunnen zijn, maar ja, de onzekerheid speelde parten op die leeftijd...
Oud 07-08-2003, 19:58
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Een paar jaar geleden ontmoette ik een jongen op vakantie die ik echt superleuk vond. Hij vond mij ook leuk (tenminste dat zei ie), alleen hebben we niet gezoend omdat ik toendertijd een vriend had.
Voor mijn gevoel voelde het toch als vreemdgaan, omdat ik dat verliefdheidsgevoel aan die jongen kenbaar had gemaakt dus heb ik het eenmaal 'thuis' ook uitgemaakt met mijn vriendje.

En nouja, het is niet dat ik er spijt van heb dat ik toen niet met hem gezoend heb, want dat zou ik juist veel rotter vinden, maar toch naderhand was het wel kut... ik miste hem zo. Toch wist ik aan de andere kant ook dat ik hem toch nooit meer zou zien.
Oud 07-08-2003, 21:06
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Eerder spijt omdat ik iets WEL gedaan heb ... maar vooruit.

Ik was heel lang op een jongen verliefd die bij dezelfde manege ging paardrijden (perfect dus, hele dagen samen, hij hield ook van paarden enzo), we hebben een hele leuke vakantie gehad en daarna nog later hele leuke 3 maanden, we waren steeds elkaar aan het plagen en ik dacht echt dat hij me leuk vond (haha, en de helft van de manege met mij mee). En dan kwam hij opeens niet meer, ik was echt helemaal down. Zag hem daarna nog een stuk of 4x, maar alleen heel kort, bijna alsof we elkaar niet kenden. Als het nu nog zou gebeuren, zou ik hem gewoon direct vragen wat hij van mij vindt, zou ik tenminste de zekerheid hebben ipv. steeds mezelf met de gedachte te martelen dat het misschien iets kon worden en hoe jammer het is.
Oud 07-08-2003, 21:17
DaRoyal
DaRoyal is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 07-08-2003 @ 22:06:
Eerder spijt omdat ik iets WEL gedaan heb ... maar vooruit.

Ik was heel lang op een jongen verliefd die bij dezelfde manege ging paardrijden (perfect dus, hele dagen samen, hij hield ook van paarden enzo), we hebben een hele leuke vakantie gehad en daarna nog later hele leuke 3 maanden, we waren steeds elkaar aan het plagen en ik dacht echt dat hij me leuk vond (haha, en de helft van de manege met mij mee). En dan kwam hij opeens niet meer, ik was echt helemaal down. Zag hem daarna nog een stuk of 4x, maar alleen heel kort, bijna alsof we elkaar niet kenden. Als het nu nog zou gebeuren, zou ik hem gewoon direct vragen wat hij van mij vindt, zou ik tenminste de zekerheid hebben ipv. steeds mezelf met de gedachte te martelen dat het misschien iets kon worden en hoe jammer het is.
offtopic:
heette die jongen Hans (Teeuwen)?
Oud 07-08-2003, 21:19
Thomas
Thomas is offline
Eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:56
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja meerdere
een italiaan die heel leuk was, jammer dat ik niet wat verder ben gegaan
een belg, die kerel was zo gestoord ik had wel met m willen zoenen en nog wat van dit soort dingen. afgelopen vakantie ook 1 maar ja hij was jonger en ik vond dat eigenlijk niet kunnen, achteraf denk je dan kut joh wat maakt nou anderhalf jaar uit
Oud 08-08-2003, 15:44
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik was (en ben) heel verliefd op mijn groepsleider op het werk. Alleen nu is het vakantiewerk afgelopen en zal ik hem dus nooit meer zien....en hij weet ook niet dat ik hem leuk vind, want dat heb ik hem niet verteld.

Stom, stom, stom......
Oud 08-08-2003, 15:57
DEChengst
DEChengst is offline
Ik heb nooit ergens spijt van. Ik accepteer eventuele foute beslissingen gewoon.
Oud 08-08-2003, 16:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Toen ik net een tijdje ergens werkte was er een jongen die me leuk vond en hij wou wel iets met me, maar dat heb ik afgewezen toen omdat ik hem nog niet goed kende...Toen ik hem een paar maanden later wel ontzettend leuk begon te vinden, is t niks geworden...Nou blijkt hij me wel weer leuk te vinden...Ik heb nu alleen een hele lieve vriend...

Tjah...Tis toch wat, die liefde

Maar toen ik een tijdje geen vriend had hebben we wel gezoend...Iets waar ik helemaal geen spijt had..
Oud 08-08-2003, 17:05
Soezen
Soezen is offline
Ik weet alles nog precies. 3 jaar geleden op vakantie ben ik een jongen tegengekomen, die ik helemaal geweldig vond. Meteen verliefd. We deden lieve dingen zoals sterren kijken en hand in hand lopen, alleen kussen durfden we allebei niet.
We hadden zovaak de kans, ik was te verlegen. Hij trouwens ook. En toen moest ik weg. Hij was te laat met doei te zeggen, en nooit zag ik hem weer. Toen heb ik echt spijt gehad. Waarom kon ik hem niet kussen? En vragen of ie mij ook leuk vond..

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:35
Qamra
Qamra is offline
Ja hoor.. Vaak genoeg.. Maar ja, wat wil je als er twee hele mooie blauwe ogen diep in de jouwe kijken, hij heel dicht bij je staat en zijn mooiste glimlach tevoorschijn tovert, op het moment dat hij naar zijn trein moet en jij in je gekke bui gewoon zijn handen pakt en hij dat toelaat, maar dat er ergens achter in je kop een stemmetje gilt "HIJ IS BEEEEEEEZEEEEEEEEEEET!"..

Ach ik had geen schijn van kans
Oud 08-08-2003, 18:42
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 07-08-2003 @ 20:40:
heb je wel eens spijt gehad dat je een bepaald meisje of een bepaalde jongen toch niet gezoend hebt of andere dingen met diegene gedaan hebt.

Mijn persoonlijke ervaring: ik heb vorig jaar een hele lieve leuke jongen op n feest ontmoet die ik super graag ff een zoen wilde geven. Achteraf op msn hoorde ik dat hij dat ook wilde.
Maar omdat ik in die tijd nog bezet was heb ik t niet gedaan. Achteraf vond ik het jammer dat ik em op dat tijdstip moest tegen komen want een week later was het uit met mn toenmalige vriednje..

hebben jullie ook zulke ervaringen?

xxx suusjuhh
Mag ik mij bescheiden doch intens afvragen waarom jij niet alsnog naar deze jongen bent toegegaan?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:51
Nona
Nona is offline
Ik heb een keer met een goede vriend gezoend. Op dat moment vond ik hem erg leuk, maar even later kwam ik erachter dat ik helemaal geen relatie met hem wilde. Daar had ik toch behoorlijk spijt van. Ik wilde hem helemaal niet kwetsen...
Oud 08-08-2003, 18:57
Verwijderd
Ja, gisteravond niet het meisje gezoend wat ik eigenlijk heel leuk vindt...

maar morgenavond krijg ik herkansing
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ochlocraat schreef op 08-08-2003 @ 19:42:
Mag ik mij bescheiden doch intens afvragen waarom jij niet alsnog naar deze jongen bent toegegaan?
omdat ik hem alleen nog maar over msn gesproken heb en hij aardig ver wreg woont. Het was gewoon een jongen TE mooi om waar te zijn. Not real. Maar toch heb ik wel spijt dat ik die droom niet waargemaakt hebt
Plus hij was 21 (ik net 15). Maar nu heb ik al bijna een jaar een relatie met een andere hele lieve jongen. Ik heb spijt dat ik nooit gezoend owso heb met die jongen, maar ik zou em nooit boven mn eigen vriend verkiezen.

liefs suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 08-08-2003 @ 19:57:
Ja, gisteravond niet het meisje gezoend wat ik eigenlijk heel leuk vindt...

maar morgenavond krijg ik herkansing
succes!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:15
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ja, achteraf leek het zo makkelijk...maar toen had ik gewoon niet door dat hij mij ook leuk vond
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:24
Menahem
Menahem is offline
Hoe moet ik nu al zeggen of ik spijt voor het leven heb
Maar ik heb iig tot nu toe niet ergens ongelofelijk veel spijt van.

Dat kan nog komen in de huidige situatie, maar dan is het zoals Desecrator zei, gewoon accepteren.
Oud 09-08-2003, 17:55
grmbl
grmbl is offline
spijt voor leven niet, maar dr was 2 jaar geleden een jongen die ik wel leuk vond maar net via msn kende, vlak voor de vakantie hadden we eindfeest en toen had ie zich in real-life voorgesteld, 3 zoenen gekregen (terwijl ik natuurlijk allang wist wie ie was ) maar toen was ie ook zo weer weg en paar dagen later hoorde ik van n vriend van m via msn dat die jongen die ik leuk vond de hele avond naar me had staan kijken, want hij vond me leuk, maar toen werd t zomervakantie en daarna kreeg ik met mn nu ex-vriend maar dat is al weer n jaar uit en een maandje geleden heb ik alsnog met die jongen gezoend, alleen doet ie nu vaag
Oud 09-08-2003, 18:05
Demiurge
Demiurge is offline
Niet voor het leven, maar wel spijt, vandaag bij het werk was er een heeeel mooi meisje die lief naar me lachte, ik wou wel praatje beginnen maar tegen de tijd dat ik daar tijd voor had was ze al weg . Hopen dat ik der weer zie
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:14
Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb spijt dat ik het uitgemaakt heb met mijn eerste vriendje, toen ik een jaar of 10 was, achteraf gezien is dat echt het soort jongen waar ik op val.

Maar gelukkig heb ik nu een hele lieve vriend (de perfecte kloon ) en heb ik toch wat minder spijt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:23
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
kijk m'n sig.

whatever you do no regrets
Oud 09-08-2003, 21:45
Optima
Optima is offline
spijt is tijdsverspilling

meestal doet het zich voor na iets onomkeerbaars

het enige wat ik overhoud is een wijze, les, maar geen spijt, spijt consumeerd, corrumpeerd, en dat belemmerd je.
Oud 09-08-2003, 21:51
Verwijderd
Ja, spijt wel. Heb ooit de nacht doorgebracht bij een ontzettend mooie, intelligente, lieve en geile meid, die gewoon compleet voorbereid was (condooms, alles lekker geoefend ) maar op het moment zelf brak ik vlak voor de Daad het spel af, omdat ik bang was te ver te gaan de eerste avond, ik dacht dat we iets zouden krijgen. Het bleef bij één keer. Als ik dat had geweten had ze gewoon zó'n veeg gekregen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten