Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja meerdere
![]() een italiaan die heel leuk was, jammer dat ik niet wat verder ben gegaan een belg, die kerel was zo gestoord ik had wel met m willen zoenen en nog wat van dit soort dingen. afgelopen vakantie ook 1 maar ja hij was jonger en ik vond dat eigenlijk niet kunnen, achteraf denk je dan kut joh wat maakt nou anderhalf jaar uit
|
Ik was (en ben) heel verliefd op mijn groepsleider op het werk. Alleen nu is het vakantiewerk afgelopen en zal ik hem dus nooit meer zien....en hij weet ook niet dat ik hem leuk vind, want dat heb ik hem niet verteld.
Stom, stom, stom...... ![]()
|
Toen ik net een tijdje ergens werkte was er een jongen die me leuk vond en hij wou wel iets met me, maar dat heb ik afgewezen toen omdat ik hem nog niet goed kende...Toen ik hem een paar maanden later wel ontzettend leuk begon te vinden, is t niks geworden...Nou blijkt hij me wel weer leuk te vinden...Ik heb nu alleen een hele lieve vriend...
Tjah...Tis toch wat, die liefde ![]() Maar toen ik een tijdje geen vriend had hebben we wel gezoend...Iets waar ik helemaal geen spijt had.. ![]()
|
Ik weet alles nog precies. 3 jaar geleden op vakantie ben ik een jongen tegengekomen, die ik helemaal geweldig vond. Meteen verliefd. We deden lieve dingen zoals sterren kijken en hand in hand lopen, alleen kussen durfden we allebei niet.
We hadden zovaak de kans, ik was te verlegen. Hij trouwens ook. En toen moest ik weg. Hij was te laat met doei te zeggen, en nooit zag ik hem weer. Toen heb ik echt spijt gehad. Waarom kon ik hem niet kussen? En vragen of ie mij ook leuk vond.. Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 17:07. |
![]() |
|
Ja hoor.. Vaak genoeg.. Maar ja, wat wil je als er twee hele mooie blauwe ogen diep in de jouwe kijken, hij heel dicht bij je staat en zijn mooiste glimlach tevoorschijn tovert, op het moment dat hij naar zijn trein moet en jij in je gekke bui gewoon zijn handen pakt en hij dat toelaat, maar dat er ergens achter in je kop een stemmetje gilt "HIJ IS BEEEEEEEZEEEEEEEEEEET!"..
Ach ik had geen schijn van kans ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plus hij was 21 (ik net 15). Maar nu heb ik al bijna een jaar een relatie met een andere hele lieve jongen. Ik heb spijt dat ik nooit gezoend owso heb met die jongen, maar ik zou em nooit boven mn eigen vriend verkiezen. liefs suusjuhh |
![]() |
|
Hoe moet ik nu al zeggen of ik spijt voor het leven heb
![]() Maar ik heb iig tot nu toe niet ergens ongelofelijk veel spijt van. Dat kan nog komen in de huidige situatie, maar dan is het zoals Desecrator zei, gewoon accepteren.
|
spijt voor leven niet, maar dr was 2 jaar geleden een jongen die ik wel leuk vond maar net via msn kende, vlak voor de vakantie hadden we eindfeest en toen had ie zich in real-life voorgesteld, 3 zoenen gekregen (terwijl ik natuurlijk allang wist wie ie was
![]() ![]()
|
spijt is tijdsverspilling
meestal doet het zich voor na iets onomkeerbaars het enige wat ik overhoud is een wijze, les, maar geen spijt, spijt consumeerd, corrumpeerd, en dat belemmerd je.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, spijt wel. Heb ooit de nacht doorgebracht bij een ontzettend mooie, intelligente, lieve en geile meid, die gewoon compleet voorbereid was (condooms, alles lekker geoefend
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Beter vrienden voor het leven, dan liefde voor heel even! B-Hooligan | 38 | 30-11-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
J.C. Bloem Cinamon | 3 | 02-05-2003 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Hoe heb jij je vriend(in) ontmoet en waar?? D-sire | 76 | 04-10-2002 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie ook verkering van iemand van het net?? kingetje | 34 | 25-05-2002 22:35 |